AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #1 Skrevet 28. desember 2022 Minsten begynner i bhg når han er 11 mnd. Tips til regntøy? Han går pittelitt, men tror ikke han vil gå med tykke uteklær på enda en god stund, så det må være behagelig på OG tåle krabbing... Anonymkode: 62faa...3ae
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #2 Skrevet 28. desember 2022 Mamma har jobbet på småbarn i mange år og anbefalte vinterdress eller parkdress (kommer an på temperatur) med gummibukse over til min snart ettåring som foreløpig "bare" åler seg rundt i racer-fart. Anonymkode: 1f103...ab6
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #3 Skrevet 28. desember 2022 Har jobbet noen år på småbarnsavdelingen og bestemte meg for å bruke Reima til mine barn😊Følte det var best kvalitet. Anonymkode: 26e67...f92
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #4 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Har jobbet noen år på småbarnsavdelingen og bestemte meg for å bruke Reima til mine barn😊Følte det var best kvalitet. Anonymkode: 26e67...f92 Har Reima regndress til vinterbruk? Trodde de bare hadde todelt... AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Mamma har jobbet på småbarn i mange år og anbefalte vinterdress eller parkdress (kommer an på temperatur) med gummibukse over til min snart ettåring som foreløpig "bare" åler seg rundt i racer-fart. Anonymkode: 1f103...ab6 Det høres fryktelig klumpete ut 😬 Anonymkode: 62faa...3ae 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #5 Skrevet 28. desember 2022 Anbefaler regndress i mykt stoff😊 Anonymkode: bed69...5aa
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #6 Skrevet 28. desember 2022 Skal det brukes på vinteren, ettersom du spør om reima egner seg til vinterbruk? Vi har kattnakken vinterregndress som brukes i overgangen høst/vinter og vinter/vår. Også har vi reima todelt til bruk ellers på vår/sommer/høst. Anonymkode: aebdc...a5d 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #7 Skrevet 28. desember 2022 Jobber på småbarnsavdeling og blir veldig glad når barna har feks hel regndress med varmt fôr inni (fleece/ullfor) til våte vinterdager og feks reimadress til kalde dager. Det er lettere for barna å ta på selv (mestringsfølelse) og lettere for oss ansatte som skal hjelpe og støtte barna i dette istedenfor to-delt regntøy. Anonymkode: 75db9...896
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #8 Skrevet 28. desember 2022 11 mnd gamle babyer er ikke så aktive ute i barnehagen, så er ikke farlig å bruke todelt sett, buksene strekker seg gjerne helt opp til skulderbladene. Mye lettere for de ansatte også å gå inn å skifte bleie i utetiden 😊 Anonymkode: 26e67...f92 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #9 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Skal det brukes på vinteren, ettersom du spør om reima egner seg til vinterbruk? Vi har kattnakken vinterregndress som brukes i overgangen høst/vinter og vinter/vår. Også har vi reima todelt til bruk ellers på vår/sommer/høst. Anonymkode: aebdc...a5d Vinter/høst/vår, ja 😊 Er vinterregndressen til Kattnakken behagelig for de minste også? Syns den var litt stiv når jeg så på den i butikk. AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jobber på småbarnsavdeling og blir veldig glad når barna har feks hel regndress med varmt fôr inni (fleece/ullfor) til våte vinterdager og feks reimadress til kalde dager. Det er lettere for barna å ta på selv (mestringsfølelse) og lettere for oss ansatte som skal hjelpe og støtte barna i dette istedenfor to-delt regntøy. Anonymkode: 75db9...896 Det er enda en stund til han vil prøve å kle på seg selv, men jeg foretrekker dresser selv og denne vil bli brukt hjemme også så vil helst ha dress 😅 Anonymkode: 62faa...3ae
RockyRose Skrevet 28. desember 2022 #10 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jobber på småbarnsavdeling og blir veldig glad når barna har feks hel regndress med varmt fôr inni (fleece/ullfor) til våte vinterdager og feks reimadress til kalde dager. Det er lettere for barna å ta på selv (mestringsfølelse) og lettere for oss ansatte som skal hjelpe og støtte barna i dette istedenfor to-delt regntøy. Anonymkode: 75db9...896 Vi fekk tips om å ikkje ha fór inni, då det tek så lang tid å tørke om det blir vått. Så heller ha fleecekle under regnkle. Svigermor jobbar i bhg og elskar heildress, men ei anna eg snakka med elska todelt då det er enklare ved bleieskift og om det er skulle vere fint nok til å kun ha regnbukse men vanleg gensar feks. Så trur nok meiningane til dei i bhg er like mange som det fins merker regnkle 😂 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #11 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vinter/høst/vår, ja 😊 Er vinterregndressen til Kattnakken behagelig for de minste også? Syns den var litt stiv når jeg så på den i butikk. Det er enda en stund til han vil prøve å kle på seg selv, men jeg foretrekker dresser selv og denne vil bli brukt hjemme også så vil helst ha dress 😅 Anonymkode: 62faa...3ae I vår barnehage starter vi tidlig med selvstendighetstrening, og har grupper med 3 stk ettåringer i garderoben. Vi benevner, bekrefter og støtter barna, og vi gjør påkledningen lystbetont for barn og voksne😊 Anonymkode: 75db9...896
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #12 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Vinter/høst/vår, ja 😊 Er vinterregndressen til Kattnakken behagelig for de minste også? Syns den var litt stiv når jeg så på den i butikk. Det er enda en stund til han vil prøve å kle på seg selv, men jeg foretrekker dresser selv og denne vil bli brukt hjemme også så vil helst ha dress 😅 Anonymkode: 62faa...3ae Den er litt stiv til de minste ja. Min frøken er 2 og da er den veldig fin. Reima har også regndresser, men ettersom du også skal ha det på vinteren så anbefaler jeg vinterdress. De minste er uansett ikke ute så lenge av gangen, og når våren kommer så er det fullt mulig at barnet sitt kan å gå. Da anbefaler jeg to delt regndress. Anonymkode: aebdc...a5d
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #13 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jobber på småbarnsavdeling og blir veldig glad når barna har feks hel regndress med varmt fôr inni (fleece/ullfor) til våte vinterdager og feks reimadress til kalde dager. Det er lettere for barna å ta på selv (mestringsfølelse) og lettere for oss ansatte som skal hjelpe og støtte barna i dette istedenfor to-delt regntøy. Anonymkode: 75db9...896 Anbefaler virkelig ikke regntøy med fleecefor, det blir veldig klamt og ekkelt, tar lang tid å tørke om det blir vått også, og da blir det kaldt i tillegg Anonymkode: b0472...4a0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå