AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #2 Skrevet 28. desember 2022 Ikea har en liten vegghengt som kan dimmes. Anonymkode: 64036...36e
Teardrop Skrevet 28. desember 2022 #3 Skrevet 28. desember 2022 (endret) ikke kjøp ikea- lamper med dimmer. Alle jeg har kjøpt det bare blinker når de dimmes lavt. Både tak og vegglampe, anbefaller å betale litt med å dra på lampehuset etc. har desverre ingenandre tips. Endret 28. desember 2022 av Teardrop
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #4 Skrevet 28. desember 2022 Teardrop skrev (2 minutter siden): ikke kjøp ikea- lamper med dimmer. Alle jeg har kjøpt det bare blinker når de dimmes lavt. Både tak og vegglampe, anbefaller å betale litt med å dra på lampehuset etc. har desverre ingenandre tips. Ikea-lamper med dummer funker så lenge du kjøper riktig pære til dimmer. Ikke alle pærer som er dim-bare. Anonymkode: ea5d3...922
Teardrop Skrevet 29. desember 2022 #5 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ikea-lamper med dummer funker så lenge du kjøper riktig pære til dimmer. Ikke alle pærer som er dim-bare. Anonymkode: ea5d3...922 Niks, kjøpte anbefalte pærer, fikk hjelp av en ansatt der også for å være sikker på å få riktig . Så 5 lamper som blinker, og ingen av de er like.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #6 Skrevet 29. desember 2022 Teardrop skrev (5 timer siden): Niks, kjøpte anbefalte pærer, fikk hjelp av en ansatt der også for å være sikker på å få riktig . Så 5 lamper som blinker, og ingen av de er like. Hm, funker for oss da. Anonymkode: ea5d3...922
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #7 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Tips? Anonymkode: bf78d...c39 min hadde en skilpadde med stjerner var kjempe poppis, slukket selv etter 20 min Anonymkode: 3ee16...bdd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå