AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #1 Skrevet 28. desember 2022 Jeg pleier aldri å si «nei» til menn som sjekker meg opp, jeg sier at «jeg har kjæreste». Kompisen min mente det var dårlig gjort å lyve til menn når jeg egentlig er singel. Er det kjipt? Det føles tryggere og mer effektivt å si at jeg har kjæreste enn at jeg ikke er interessert. Er det kjipt? Anonymkode: 5b5e8...ff6 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #2 Skrevet 28. desember 2022 Nei, bare fortsett med det om du ikke vil gi dem en sjanse. Anonymkode: 4d680...4ec 7 1
Mezzosoprena Skrevet 28. desember 2022 #3 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg pleier aldri å si «nei» til menn som sjekker meg opp, jeg sier at «jeg har kjæreste». Kompisen min mente det var dårlig gjort å lyve til menn når jeg egentlig er singel. Er det kjipt? Det føles tryggere og mer effektivt å si at jeg har kjæreste enn at jeg ikke er interessert. Er det kjipt? Anonymkode: 5b5e8...ff6 Jeg kan ikke skjønne at det skal være dårlig gjort overfor totalt ukjente menn som du ikke har noe ønsket om å bli mer kjent med. 11
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #4 Skrevet 28. desember 2022 Hvorfor mente han at det er dårlig gjort? Vi kvinner må ta sånne grep når vi er på byen, for å prøve å slippe unna uønsket oppmerksomhet. Kompisen din skjønner åpenbart ikke hvordan det er å være kvinne. Anonymkode: 801ec...c61 3 4
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #5 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor mente han at det er dårlig gjort? Vi kvinner må ta sånne grep når vi er på byen, for å prøve å slippe unna uønsket oppmerksomhet. Kompisen din skjønner åpenbart ikke hvordan det er å være kvinne. Anonymkode: 801ec...c61 Han mente det var dårlig gjort å lyve og at det er å føre han bak lyset. Enig, han vet ikke hvor kjipe menn som har fått stoltheten sin såret kan bli. ts Anonymkode: 5b5e8...ff6 2
visp Skrevet 28. desember 2022 #6 Skrevet 28. desember 2022 Ukjente menn ute på byen? Har sagt jeg har kjæreste, er lesbisk, skal flytte utenlands etc. 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #7 Skrevet 28. desember 2022 Jeg pleier også å si det for å få de til å la meg være i fred. Ikke fordi jeg vil lyve, men fordi menn respekterer andre menn mere enn de respekterer en kvinnes nei. (Velkommen til patriarkatet!) Anonymkode: 922d1...8ae 3 6
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #8 Skrevet 28. desember 2022 visp skrev (1 minutt siden): Ukjente menn ute på byen? Har sagt jeg har kjæreste, er lesbisk, skal flytte utenlands etc. enig! De respekterer jo ofte en annen manns hevd over meg enn mitt eget «nei» uansett, så jeg ser ikke helt poenget. Sier jeg «nei, jeg er ikke interessert,» så starter bare forhandlingene, eller så blir de sure og frekke/ubehagelige. ts Anonymkode: 5b5e8...ff6 3 2
AnonymBruker 42 Skrevet 28. desember 2022 #9 Skrevet 28. desember 2022 Ikke i det hele tatt. Synes faktisk det er den beste måten å avvise noen på Effektivt og skånsomt. Gjør det gjerne selv om det er snakk om vilt fremmede. 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #10 Skrevet 28. desember 2022 Jeg drar den uten å skjemmes. Det er liksom den eneste gyldige grunnen til at noen ikke vil være sammen med dem. Anonymkode: 6e800...d1f 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #11 Skrevet 28. desember 2022 You go girl! Dratt den selv flere ganger💃🏼👍🏻 Anonymkode: aa4c0...0e7 1
Andro Skrevet 28. desember 2022 #12 Skrevet 28. desember 2022 Si hva som helst som får dem til å pigge av. De tar et nei fra en kvinne som en utfordring, og ikke som et avslag. Derimot er de redd for andre menn, så å påstå at man har det får dem vekk kjappere. Er du fornøyd med resultatet: Fortsett. Min strategi er å late som at jeg ikke skjønner hva de er ute etter, med mindre de spør rett fram. Flørteimmun. Jeg forteller aldri noe om min sivilstatus, enten jeg er sammen med noen eller er enslig. De som ikke tar et nei for et nei, får en fysisk reaksjon i retur, om de ikke trekker seg vekk. Det gir også større effekt enn "Nei takk". Om uønska sjekking er intens nok til å kjennes skremmende er strategien å spille steike sprø. Stille intimiderende og upassende spørsmål, og klø litt for mye og gjerne hoste og nyse ubeskjemma. - Og trør de over så smeller det. 💥 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #13 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg pleier også å si det for å få de til å la meg være i fred. Ikke fordi jeg vil lyve, men fordi menn respekterer andre menn mere enn de respekterer en kvinnes nei. (Velkommen til patriarkatet!) Anonymkode: 922d1...8ae det handler ikke om patriarkat. det handler om trusselen om vold Anonymkode: 68c34...9a5 1
Gjest vilkåret Skrevet 28. desember 2022 #14 Skrevet 28. desember 2022 Tenker kompisen din at det er mer givende at du sier du ikke er interessert? Høres ut som kompisen din forsøker gjøre deg usikker og kontrollere deg
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #15 Skrevet 28. desember 2022 Jeg har brukt denne på kvinner, men de gir seg omtrent ikke, uten at du har en kjæreste å vise frem. Anonymkode: edb7e...d91
Missy77 Skrevet 28. desember 2022 #16 Skrevet 28. desember 2022 Jeg sier det hver gang jeg vil bli kvitt en mann. Har funnet ut at det er den mest effektive løsningen. For hvis de vet du er singel, tror de det er en åpning bare de maser nok. 1 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #17 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): You go girl! Dratt den selv flere ganger💃🏼👍🏻 Anonymkode: aa4c0...0e7 Egentlig er det ikke noe å juble over eller å heie på. Det burde ikke være sånn at menn blir truende eller forsøker å overtale oss (jooo kom igjen da!) eller fornærme oss (er det fordi du er lesbisk?! Ikke?! Nei da må du ha stooore issues ass!) når vi sier nei. Menn bør respektere nei og det bør være et trygt nok samfunn for oss kvinner til at vi heller kan si "Hallo! Jeg sa nei! Respekter det!" uten å risikere å bli spyttet på istedet for å dra en løgn om at vi har kjæreste fordi menn respekterer bare annen manns "eiendom" og ikke kvinner som kjønn... 😥 Anonymkode: 922d1...8ae 2 4
Lyxros Skrevet 28. desember 2022 #18 Skrevet 28. desember 2022 Helt ok med tanke på hvor mange menn som ikke tar nei for et nei. 4 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #19 Skrevet 28. desember 2022 Det er veldig vanlig at damer drar sånne løgner. Det er enklere enn å be folk dra til helvete når man treffer innpåslitne menn. Jeg hadde personlig aldri løyet om sånt, annet enn om noen ikke tok et nei for et nei, men hver sin lyst. Anonymkode: 2e350...1ba
visp Skrevet 28. desember 2022 #20 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er veldig vanlig at damer drar sånne løgner. Det er enklere enn å be folk dra til helvete når man treffer innpåslitne menn. Jeg hadde personlig aldri løyet om sånt, annet enn om noen ikke tok et nei for et nei, men hver sin lyst. Anonymkode: 2e350...1ba Det er jo bare snakk om de som ikke gir seg, eller som kommer til å lage kvalm. Man vet stort sett i hvilken kategori fyren er først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå