AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #1 Skrevet 28. desember 2022 Noen med åpne forhold som har en på si for kun sex og moro? Jeg foreslo mannen min kunne finne det fordi ekteskapet er dødt. Det ønsker han ikke og ble fornærmet. Anonymkode: 45892...250 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #2 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Noen med åpne forhold som har en på si for kun sex og moro? Jeg foreslo mannen min kunne finne det fordi ekteskapet er dødt. Det ønsker han ikke og ble fornærmet. Anonymkode: 45892...250 AKKURAT det samme her. Han ble bare sur og sa at det kunne være ok hvis han fikk ligge rundt men ikke meg Anonymkode: 21088...949 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #3 Skrevet 29. desember 2022 For noen tullinger. Enesten grunnen til at de nekter er jo for at de er pingler som ikke unner kona noe ordentlig sex med et mannfolk de tenner på. Forståelig nok så ville de jo neppe selv ha kunne fått seg noe på si uten å måtte betale for det eller gått drastisk ned i kvalitet. Mens dere kvinnene hadde jo svømt i tilbud - til og med relativt uattraktive damer hadde hatt null problem. Anonymkode: d017e...125
Fremmed fugl Skrevet 29. desember 2022 #4 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Noen med åpne forhold som har en på si for kun sex og moro? Jeg foreslo mannen min kunne finne det fordi ekteskapet er dødt. Det ønsker han ikke og ble fornærmet. Anonymkode: 45892...250 Så du tror at mannen din syns det hadde vært en super ting å komme hjem å se deg ha pasjonert sex med en annen mann. Hvorfor tror du at han skulle like det. Åpne forhold, partner bytter, swinging... er vel for folk som har deler holdninger til forhold og sex, og har ulike former av polygami som fellesskap.... og som har det godt i sin relasjon og er trygge på hverandre. Åpne forhold er vel ikke redningen på skakkjørt monogami. Kommer på noen perifere bekjente som har slike "åpne" forhold. Fra utsiden virker det som triste greier. To personer som er sammen for å opprettholde en fasade til barna skal flytte, som aksepterer at dem har seg med andre på si. Virker bare trist. 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #5 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Noen med åpne forhold som har en på si for kun sex og moro? Jeg foreslo mannen min kunne finne det fordi ekteskapet er dødt. Det ønsker han ikke og ble fornærmet. Anonymkode: 45892...250 Ekteskapet blir ikke noe mer levende av å få inn andre. Anonymkode: b543f...371
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #6 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ekteskapet blir ikke noe mer levende av å få inn andre. Anonymkode: b543f...371 Det er ikke intensjonen. Å holde sammen er kun for barna. Jeg er lei av å krangle om mangel på sex. Han tenner meg ikke og jeg har ikke behov. Anonymkode: 45892...250 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #7 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er ikke intensjonen. Å holde sammen er kun for barna. Jeg er lei av å krangle om mangel på sex. Han tenner meg ikke og jeg har ikke behov. Anonymkode: 45892...250 Helt likt med meg Anonymkode: 21088...949
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå