AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #1 Skrevet 28. desember 2022 Jeg har nylig blitt kjent med en gutt (vi er begge 18 år gamle) og har vært på noen dates, før vi i går hadde sex sammen for første gang. Det gjorde helt forferdelig vondt, fordi penisen hans var alt for stor (sikkert 20 cm). Gjorde aller mest vondt når han var helt inni meg.. Er jo ikke hans feil, men jeg lurer litt på hvordan vi kan ha sex uten at det skal gjøre vondt? Anonymkode: 8cd71...4b7
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #2 Skrevet 28. desember 2022 Bli ordentlig kåt og våt. Forspill er viktig. Stor penis er så deilig 😋 Anonymkode: 18493...d02 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #3 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har nylig blitt kjent med en gutt (vi er begge 18 år gamle) og har vært på noen dates, før vi i går hadde sex sammen for første gang. Det gjorde helt forferdelig vondt, fordi penisen hans var alt for stor (sikkert 20 cm). Gjorde aller mest vondt når han var helt inni meg.. Er jo ikke hans feil, men jeg lurer litt på hvordan vi kan ha sex uten at det skal gjøre vondt? Anonymkode: 8cd71...4b7 Skulle ønske jeg hadde noen gode svar, men det har jeg dessverre ikke. Store peniser er vondt/ubehagelig🥵 Anonymkode: dece6...2c5 6
feliek54 Skrevet 28. desember 2022 #4 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har nylig blitt kjent med en gutt (vi er begge 18 år gamle) og har vært på noen dates, før vi i går hadde sex sammen for første gang. Det gjorde helt forferdelig vondt, fordi penisen hans var alt for stor (sikkert 20 cm). Gjorde aller mest vondt når han var helt inni meg.. Er jo ikke hans feil, men jeg lurer litt på hvordan vi kan ha sex uten at det skal gjøre vondt? Anonymkode: 8cd71...4b7 Min er 17 cm og jeg har opplevd det med ei som jeg tror var 154cm høy. Jeg kunne ikke ligge oppå uansett hvor våt hun var så gikk jeg i bunn og vondt for henne. Men vi brukte mange andre stillinger og vi hadde mye sex og vi hadde det begge deilig.
SlemUlv Skrevet 28. desember 2022 #5 Skrevet 28. desember 2022 Det finnes penisringer, som gjør at penis stopper før den er helt inne. Dette kan kanskje hjelpe Husker dessverre ikke hva de heter. 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #6 Skrevet 28. desember 2022 Forspill, glidemiddel og penisring som «forkorter» lengde for deg. Og mye aktivitet som ikke innebærer ren penetrering. Og, husk at oralsex kan gjennomføres på mange måter utover å bare ha hele penis inn og ut av munnen. Anonymkode: 79013...aed
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #7 Skrevet 28. desember 2022 Føler du at det er vondt i «bunnen» av vagina? Eller er det å få den inn? Sistnevnte kan som regel bedres med lengre forspill. Hvis det er førstnevnte må dere kommunisere rundt dette og at han får en bedre teknikk på hvordan dere har samleie. Han må lære seg hvor langt som er greit og passe å ta den inn. Anonymkode: 93b4a...b43 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #8 Skrevet 28. desember 2022 Dere har nok hatt altfor dårlig/kort foreplay. Bruk mere tid på oppvarming og opphisselse av deg og kroppen din! Anonymkode: ca74b...071 1
AnonymousBruker Skrevet 14. januar 2023 #9 Skrevet 14. januar 2023 I starten gjorde det vondt for meg også, men vi fant ut at skjeden ikke var klar nok. Man må gradvis øke "intensiteten".
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #10 Skrevet 14. januar 2023 Husk at vi menn med 20+ og liker sex som ikke bare er samleie. Begynn der. Det finnes og gode stillinger der dyp penetrering ikke er mulig, og hvor du som kvinne kan styre vinkelen ved å tilte bekkenet ditt. Er han lang, men tynn? Da kan en fatboy cocksleeve hjelpe, da den har en bumper ring i bunn. De finnes i ulike utgaver. Er han lang og tykk? Da finnes det gode bumper ringer. For vår del er vår beste venn tid. Det og en og to orgasmer hos henne. Det og at hun ligger flatt og lukker med gluteus, når vi avrunder med prone posisjon. Litt justeringer der så unngår en at livmor og urinrør får bank. Bare å prøve seg frem. Over tid vil du som kvinne enten elske eller hate størrelsen. Husk at en kuk på 20 cm, med relativ tykkelse i forhold til lengde er over 2X i volum av en snitt penis. Så han du er med er relativt stor. Ikke som Ola Dunk Hvermansen. En kjempehøy mann med dobbel kroppsvekt, 160 kg, er ingen liten mann. Så stor er han penismessig i forhold til snittet. . Anonymkode: 52e80...eb8 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #11 Skrevet 14. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Husk at en kuk på 20 cm, med relativ tykkelse i forhold til lengde er over 2X i volum av en snitt penis. Så han du er med er relativt stor. Ikke som Ola Dunk Hvermansen. En kjempehøy mann med dobbel kroppsvekt, 160 kg, er ingen liten mann. Så stor er han penismessig i forhold til snittet. 😂😂😂 Ja, for all del husk dette, og glem det ikke. Så blir det nok bedre, skal du se. Anonymkode: f180f...664 3
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #12 Skrevet 14. januar 2023 Hvilket land er han fra? Anonymkode: 57cec...600
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #13 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvilket land er han fra? Anonymkode: 57cec...600 Vestlandet? Anonymkode: 52e80...eb8 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #14 Skrevet 15. januar 2023 Uff. Føler med deg😕 Kjipt å møte en ny, så har han så stor penis. Ødelegger sexen 🙁 Anonymkode: dece6...2c5 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #15 Skrevet 15. januar 2023 Hadde en som hadde så stor penis at det gjorde alltid vondt under sex. Han slo opp med meg etter 1 år. Pga. Sexen ikke fungerte. Han var lei av "smerte hylene" mine. Anonymkode: a41eb...0e2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #16 Skrevet 15. januar 2023 Skjønner ikke helt hva lengden har å gjøre om hvor vondt det gjør. Er jo tykkelsen som styrer det. Om den kommer for langt inn er det bare å legge noe mellom, feks en pute. Anonymkode: 7332d...1a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå