AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #1 Skrevet 28. desember 2022 I tråden lenket over så forklarer TS at hun går på første date, har sex med mennene og de ghoster henne. Jeg vil ikke være som disse. Jeg er snill og med det mener jeg at jeg ikke er ute etter å ha sex med jenter og ghoste dem etterpå. Men samtidig blir jeg nyskjerrig på hva disse mennene har som jeg ikke har. Jeg har vært interessert i noen jenter, jeg var betatt av dem og ville være sammen med dem i et forhold. Men aldri har noen av disse vært interessert i meg. Så da sitter jeg her da, jomfru og ukysset mens de som er playere får det de vil fra kvinner. Jeg tror det er utseende jeg mangler, ellers hadde vel jeg også fått nærhet. Mange kommer til å si at personlighet er det som er viktig men har disse mennene som TS i tråden lenket over har vært med hatt bedre personlighet enn meg? Anonymkode: 5190e...311
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #2 Skrevet 28. desember 2022 Det er ikke mennene her som utpreger seg, men ofte er det sånn at damer er håpløse romantikere i kombinasjon med at man ikke har lært seg sunn grensesetting og selvverd. Bare fortsett å vær deg, og ikke gjør som disse mennene å utnytte jenter med destruktivt og skadet tilknytningsmønster. Anonymkode: 1c4b9...676 4
Raven.Writingdesk Skrevet 28. desember 2022 #3 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): I tråden lenket over så forklarer TS at hun går på første date, har sex med mennene og de ghoster henne. Jeg vil ikke være som disse. Jeg er snill og med det mener jeg at jeg ikke er ute etter å ha sex med jenter og ghoste dem etterpå. Men samtidig blir jeg nyskjerrig på hva disse mennene har som jeg ikke har. Jeg har vært interessert i noen jenter, jeg var betatt av dem og ville være sammen med dem i et forhold. Men aldri har noen av disse vært interessert i meg. Så da sitter jeg her da, jomfru og ukysset mens de som er playere får det de vil fra kvinner. Jeg tror det er utseende jeg mangler, ellers hadde vel jeg også fått nærhet. Mange kommer til å si at personlighet er det som er viktig men har disse mennene som TS i tråden lenket over har vært med hatt bedre personlighet enn meg? Anonymkode: 5190e...311 Dette er ikke akkurat hjernekirurgi. Både kvinner og menn som oppfattes å ha høy seksuell verdi har lettere for å velge og vrake i motsatt kjønn (eller samme, avhengig av preferanse) Det finnes da også kvinner som sliter med datinglivet, som har lav seksuell verdi, lavere enn din. Finn disse også kan du være Don Juan. (Eller du kan la være å sammenligne og jobbe med det du har og den du er..) Lykke til! 4
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #4 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): I tråden lenket over så forklarer TS at hun går på første date, har sex med mennene og de ghoster henne. Jeg vil ikke være som disse. Jeg er snill og med det mener jeg at jeg ikke er ute etter å ha sex med jenter og ghoste dem etterpå. Men samtidig blir jeg nyskjerrig på hva disse mennene har som jeg ikke har. Jeg har vært interessert i noen jenter, jeg var betatt av dem og ville være sammen med dem i et forhold. Men aldri har noen av disse vært interessert i meg. Så da sitter jeg her da, jomfru og ukysset mens de som er playere får det de vil fra kvinner. Jeg tror det er utseende jeg mangler, ellers hadde vel jeg også fått nærhet. Mange kommer til å si at personlighet er det som er viktig men har disse mennene som TS i tråden lenket over har vært med hatt bedre personlighet enn meg? Anonymkode: 5190e...311 Nærhet er ikke noe man «får» eller som noen kan «gi». Det er noe to personer kan «ha» mellom seg. Kanskje datene dine merker at du er desperat og ikke «ser» dem. Damer skyr slike menn. Anonymkode: 8982f...796 2 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #5 Skrevet 28. desember 2022 Fakta er, om vi liker det eller ikke, at vi evig single menn bare må bite i det sure eple og begynne å jobbe. Begynne å trene og gå ned til idealvekt. Få bedre fysisk og psykisk helse. Spise riktig, kutte stress. Kutt ut alkohol og kaffe (som stresser kroppen) i så stor grad som mulig. Kutt ut snusen og chips. Finne noe som gleder en, få en god hverdag. Et lykkelig liv. Gå i gang med ny utdanning som leder mot høyere lønn og kanskje et mer kjønnsbalansert arbeidsmiljø. Bli mer sosial, komme seg ut og snakke med andre mennesker. Dann nye relasjoner. Folk elsker dem som har det godt, så å få det godt, hjelper også på det sosiale. Det er det tragiske med mennesker. De elsker de som har det godt og viker unna de som har det dårlig. Så de med mye får mer og de uten noe taper alt. En må rett og slett gripe tak i de mulighetene en har og bruke den lysten en har for å få en partner og et vanlig liv, til å bedre seg selv. Jeg får ofte en inspirasjon til å jogge når jeg ser på tinder logoen eller pene damer. For da husker jeg situasjonen min. Da tenker jeg, bedre helsen din mann og livet ditt. Anonymkode: b9a3d...b12 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #6 Skrevet 28. desember 2022 Og så må jeg legge til: bedre helsen din mann og livet ditt. Før det er for sent. Vi kan sitte for oss selv og gråte. Det er naturlig å være trist og det er riktig at en skal være trist av å ikke ha noen å dele livet med. Ikke mistro emosjonene dine der, de har rett. Men det hjelper oss ikke. Det er bare handling som hjelper. Anonymkode: b9a3d...b12 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #7 Skrevet 28. desember 2022 Erfaringsmessig så må du ta det damer sier med en god klype salt. De sier sjeldent hele sannheten fordi de ikke vil bli fremstilt som vulgære osv. Damer er for det meste som menn. De går etter førsteinntrykk, altså utseende så tar de ting derifra. Jeg har en del kjekke kompiser som damene nærmest hopper på. Så jeg ville ikke lagt noe dypere i det enn at damer har sex med de som de synes er mest attraktive så underspiller de det i ettertid for å virke mindre vulgære. Hun damen i den tråden du refererer til vet nøykatig hva hun gjør når hun har sex på første date. Anonymkode: 627c2...d92 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #8 Skrevet 28. desember 2022 Du kan begynne med å date kvinner. Jenter, som du stadig referer til, er ikke noe for en voksen mann. Noe jeg antar du er. Anonymkode: ea137...8ae 4
Gjest Mysticgirl Skrevet 28. desember 2022 #9 Skrevet 28. desember 2022 Hvorfor ikke date jenter som heller ikke får noen? Da får dere hverandre?
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #10 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Erfaringsmessig så må du ta det damer sier med en god klype salt. De sier sjeldent hele sannheten fordi de ikke vil bli fremstilt som vulgære osv. Damer er for det meste som menn. De går etter førsteinntrykk, altså utseende så tar de ting derifra. Jeg har en del kjekke kompiser som damene nærmest hopper på. Så jeg ville ikke lagt noe dypere i det enn at damer har sex med de som de synes er mest attraktive så underspiller de det i ettertid for å virke mindre vulgære. Hun damen i den tråden du refererer til vet nøykatig hva hun gjør når hun har sex på første date. Anonymkode: 627c2...d92 Ja, dette stemmer. Eneste situasjonene der noe av det damene sier her stemmer, er om de har blitt kjent med mannen først i en annen setting. Når de kjenner en mann og de mener han er god, så kan de se forbi utseende. På byen, tinder ol. så bryr de seg nada om så mye annet enn utseende. Anonymkode: b9a3d...b12
Andro Skrevet 28. desember 2022 #11 Skrevet 28. desember 2022 De evig single og ukyssa jeg kjenner ser helt ok ut. Problemet deres er heller at de er dårlig selskap av ulike grunner; at de er utagerende, kjedelige, uhygieniske, hypre - whatever. Nøkkelen er å være flidd, oppmerksom og interessant å snakke med. Noen å le med, noen å prate med, noen å leke med. Jeg kjenner mange stygge folk med tonnevis av sjarme, som aldri mangler selskap av det motsatte kjønn. De har selvinnsikt, og ter seg bra, og scorer alt på det. Jeg tror alle er allergiske mot folk som oser ensomhet og desperasjon. Du må rett og slett jobbe med deg sjøl, og bli trygg i livet. 7
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #12 Skrevet 28. desember 2022 Andro skrev (1 minutt siden): De evig single og ukyssa jeg kjenner ser helt ok ut. Problemet deres er heller at de er dårlig selskap av ulike grunner; at de er utagerende, kjedelige, uhygieniske, hypre - whatever. Nøkkelen er å være flidd, oppmerksom og interessant å snakke med. Noen å le med, noen å prate med, noen å leke med. Jeg kjenner mange stygge folk med tonnevis av sjarme, som aldri mangler selskap av det motsatte kjønn. De har selvinnsikt, og ter seg bra, og scorer alt på det. Jeg tror alle er allergiske mot folk som oser ensomhet og desperasjon. Du må rett og slett jobbe med deg sjøl, og bli trygg i livet. Her har du jo også noen gode moment. Kanskje ts bare må endre noen småting og prøve seg på damer. Menn får sjeldent forhold uten å i alle fall prøve seg. Anonymkode: b9a3d...b12
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #13 Skrevet 28. desember 2022 12 minutter siden, AnonymBruker said: Erfaringsmessig så må du ta det damer sier med en god klype salt. De sier sjeldent hele sannheten fordi de ikke vil bli fremstilt som vulgære osv. Damer er for det meste som menn. De går etter førsteinntrykk, altså utseende så tar de ting derifra. Anonymkode: 627c2...d92 Dette er noe som kjennetegner mange av de mennene her inne som klager på at de ikke får damer. At de nekter å tro at kvinner kan ha egne meninger som er annerledes enn deres egne. Og at hvis de sier noe annet så lyver de. Sånne menn er det ikke så mye håp for i lengden. Anonymkode: d439a...cbd 5 2
Andro Skrevet 28. desember 2022 #14 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Erfaringsmessig så må du ta det damer sier med en god klype salt. De sier sjeldent hele sannheten fordi de ikke vil bli fremstilt som vulgære osv. Damer er for det meste som menn. De går etter førsteinntrykk, altså utseende så tar de ting derifra. Jeg har en del kjekke kompiser som damene nærmest hopper på. Så jeg ville ikke lagt noe dypere i det enn at damer har sex med de som de synes er mest attraktive så underspiller de det i ettertid for å virke mindre vulgære. Hun damen i den tråden du refererer til vet nøykatig hva hun gjør når hun har sex på første date. Tvert imot. Vi vet akkurat hva vi vil, og sier akkurat det vi mener. Det du skriver er misogynt. Du tror du vet bedre enn kvinner hva vi ser etter. Når jeg sjekker noen vet jeg nøyaktig hva som tenner meg og hvem jeg skal styre unna. En mann som sier at de vil ta mine utsagn med en klype salt er totalt ute av spill. Det er jo totalt respektløst. 6 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #15 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ja, dette stemmer. Eneste situasjonene der noe av det damene sier her stemmer, er om de har blitt kjent med mannen først i en annen setting. Når de kjenner en mann og de mener han er god, så kan de se forbi utseende. På byen, tinder ol. så bryr de seg nada om så mye annet enn utseende. Anonymkode: b9a3d...b12 Ja for du har så mye erfaring med damer? Anonymkode: 21f9f...f5b 4
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #16 Skrevet 28. desember 2022 Andro skrev (5 minutter siden): Tvert imot. Vi vet akkurat hva vi vil, og sier akkurat det vi mener. Det du skriver er misogynt. Du tror du vet bedre enn kvinner hva vi ser etter. Når jeg sjekker noen vet jeg nøyaktig hva som tenner meg og hvem jeg skal styre unna. En mann som sier at de vil ta mine utsagn med en klype salt er totalt ute av spill. Det er jo totalt respektløst. Vi ser jo ganske tydelig hvem kvinner velger. Det er ikke lubne menn. Det er ikke lite maskuline menn. Selv hårfarge har en klar påvirkning. Jeg ser det på dem som er single og dem som ikke er det. Så ts bør utvilsomt gjøre som jeg har skrevet over. Eneste grunnen til at jeg ikke har partner er utseende mitt. Har selv mastergrad, jobb og er snill. Men det hjelper ikke når utseende ikke er der. Anonymkode: b9a3d...b12
Gjest vilkåret Skrevet 28. desember 2022 #17 Skrevet 28. desember 2022 Innsikt. Du mangler en type sosial forståelse som ville tiltrukket mennesker
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #18 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja for du har så mye erfaring med damer? Anonymkode: 21f9f...f5b Jeg ser andre folk vet du. Er overbevist om at det er bare viss damene kjenner en mann fra før at utseende får mindre å si. Anonymkode: b9a3d...b12
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #19 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi ser jo ganske tydelig hvem kvinner velger. Det er ikke lubne menn. Det er ikke lite maskuline menn. Selv hårfarge har en klar påvirkning. Jeg ser det på dem som er single og dem som ikke er det. Så ts bør utvilsomt gjøre som jeg har skrevet over. Eneste grunnen til at jeg ikke har partner er utseende mitt. Har selv mastergrad, jobb og er snill. Men det hjelper ikke når utseende ikke er der. Anonymkode: b9a3d...b12 Så deilig det må være å være deg, hvor du har funnet din sannhet i at det kun er pga utseende, på den måten så slipper du jo arbeidet med å ta en titt innover og jobbe med deg selv. Anonymkode: 21f9f...f5b 3 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #20 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vi ser jo ganske tydelig hvem kvinner velger. Det er ikke lubne menn. Det er ikke lite maskuline menn. Ærlig talt, da ser du ikke mye rundt deg! Anonymkode: 1c4b9...676 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå