Gå til innhold

Hadde dere turt å..

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ser på nakenprat at damer sitter toppløs eller naken og viser ansiktet sitt. Har på CAM. Hadde dere turt det, enten naken eller toppløs. Hva om dere hadde fått 10 000. 😊😊. Dere kan risikere at noen vil kjenne dere. Og til dere som hadde turt det. H a med å ta seg selv da og noen ser på. Håper på ærlige svar🥰🥰

Endret av Magwen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, 10 000kr er alt for lite.

Anonymkode: d4240...70f

• Liker 1
Skrevet

Menn går jo toppløs ofte. Skal kvinner måtte skamme seg over å gå toppløs, bare fordi menn blir kåte av det? Men skjønner at de ikke tørr da, for plutselig blir man voldtatt av en kåt drittmann.

Hadde ikke ville vist meg naken, noe må jo få være forbeholdt kjæresten.

Anonymkode: a49d3...18d

• Liker 1
Skrevet

Det er jo bare russiske og litauiske damer der, trafficking ofre som er stappet inn i rom som skal se ut som private soverom men som er inni én og samme lagerhall. 

Er få norske som driver med sånt og det er det en grunn til. Fordi det ikke er verdt det 

Anonymkode: 79e96...339

• Liker 3
Skrevet

Har egentlig ikke noe problemer med å tørre å gjøre noe slikt, men har ingen interesse av å vise meg frem slik til en gjeng med fremmede så da gjør jeg ikke det heller

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Menn går jo toppløs ofte. Skal kvinner måtte skamme seg over å gå toppløs, bare fordi menn blir kåte av det? Men skjønner at de ikke tørr da, for plutselig blir man voldtatt av en kåt drittmann.

Hadde ikke ville vist meg naken, noe må jo få være forbeholdt kjæresten.

Det er ikke fordi jeg er redd for å bli voldtatt at jeg ikke "tør" å vise puppene mine offentlig - det er i tilfelle noen kjenner meg ser det, og jeg synes ikke at andre en min kjære trenger å se puppene mine.

Skrevet

Ser at på de norske sidene så har det vert damer som er toppløs. Hører de prater norsk. Håper flere vil svare. Bra dere begrunner. 

TS

Skrevet
Magwen skrev (Akkurat nå):

Ser at på de norske sidene så har det vert damer som er toppløs. Hører de prater norsk. Håper flere vil svare. Bra dere begrunner. 

TS

Hvorfor er det så viktig for deg hva andre folk tør og ikke da?

Skrevet

Sitter gjerne toppløs, men da viser jeg ikke fjeset 😃

• Liker 1
Skrevet

Hadde nok ikke gjort det for fattigslige kr 10.000. Så dårlig økonomi har jeg ikke at jeg trenger å flashe brystene mine for ukjente på nettet.

Anonymkode: e48b3...21d

Skrevet
Magwen skrev (5 minutter siden):

TS

Hvilke sider er det? Nakenprat sin tidligere webadresse er solgt til et øst europeisk firma som kobler sine camgirls opp til den norske chatten. Den norske nakenprat er nedlagt 

Anonymkode: 79e96...339

Skrevet
Teatrica skrev (10 minutter siden):

Hvorfor er det så viktig for deg hva andre folk tør og ikke da?

Er vel ikke viktig, er bare ett spørsmål 

Skrevet
Teatrica skrev (1 time siden):

Det er ikke fordi jeg er redd for å bli voldtatt at jeg ikke "tør" å vise puppene mine offentlig - det er i tilfelle noen kjenner meg ser det, og jeg synes ikke at andre en min kjære trenger å se puppene mine.

Ok, tenker du det samme om mannen din? At å se hans overkropp uten skjorte kun er forbeholdt deg? For jeg skjønner ikke helt logikken her.

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Elaine Marley, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...