AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #1 Skrevet 28. desember 2022 Er det feil og si hva man ønsker seg til bursdag eller jul, om partneren ikke spør? Jeg har altid ønsket meg et smykke fra kjærsten min, men jeg føler det er så forlengede og si.. desuten blir jeg glad uansett. Men kan man si at man ønsker seg et smykke? Anonymkode: ba671...b9b 1
Jocelynn Skrevet 28. desember 2022 #2 Skrevet 28. desember 2022 Jeg sier det til mine hva jeg ønsker meg. Jeg samler på krystall og bestikk, og noen av mine samler på service. Så mye bedre å få ting man ønsker seg, enn alt tull som en ikke egentlig ønsker seg. Men den gangen jeg var i forhold så fikk jeg bare sånne praktiske ting som *han* likte… I et evt nytt forhold ville jeg nok vært klar på hva jeg ønsket meg. Altså, det er greit med en drill, liksom… Men fra en kjærest ville jeg også ønsket meg smykker eller mer romantiske ting… 😅 Ålreit, jeg har det jeg trenger av verktøy nå…. 🙃
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #3 Skrevet 28. desember 2022 Sier det bare hvis noen spør, som regel bare foreldre og besteforeldre som spør meg nå, jeg og kjæresten gir ikke gaver. Anonymkode: aa3f8...680
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #4 Skrevet 28. desember 2022 Samboer og jeg har egne ønskelister på wishlistr til hverandre, de gjelder både bursdager og jul. Vi gir ikke lenger gaver i familien til burdager, men til jul har vi en lukket gruppe på FB hvor vi utveksler ønskelister før jul. Anonymkode: bc8cd...50e 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #5 Skrevet 2. januar 2023 Ja, hvorfor ikke? tross alt mye bedre enn å få ett eller annet unødvendig ræl som man overhodet ikke behøver, bare fordi folk man kjenner forsøker å finne på noe som helst. Anonymkode: 64eec...bdf
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #6 Skrevet 2. januar 2023 Jeg synes det er rart å komme med gaveønsker uoppfordret. Anonymkode: c8f9f...2ff
Veggdyret Skrevet 2. januar 2023 #7 Skrevet 2. januar 2023 Har du prøvd å spørre ham hva han ønsker seg? Kanskje han slenger på en "og du da?" etterpå, så slipper du å høres så kravstor ut... Eventuelt kan du jo si at noen i slekta (mor/bestemor/søstra di) ba om en ønskeliste, "har du forslag til noe jeg kan ønske meg?" og så vise ham hva du har skrevet så langt...
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #8 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg synes det er rart å komme med gaveønsker uoppfordret. Anonymkode: c8f9f...2ff Jeg opplevde at mottaker (godt voksen dame) takket og sa gaven virket spennende, men bad om kvittering for å bytte gaven etter en uke Anonymkode: 4ef69...7ed 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #9 Skrevet 2. januar 2023 Mannen min og jeg bruker Wishlistr og skriver ønskelister der til hverandre. Skriver selvsagt flere ting slik at vi ikke vet helt hva vi får. Bruker det både til bursdager og jul. Anonymkode: bc8cd...50e
Phoenix Heart Skrevet 2. januar 2023 #10 Skrevet 2. januar 2023 Jeg sier kun hva jeg ønsker meg, om noen spør.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #11 Skrevet 2. januar 2023 Hva betyr forlengede? Anonymkode: 32577...b61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå