Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hvordan siver deres baby på rundt 8 mnd? Dagtid og om natten. Mange oppvåkninger?

Her har vi gått fra at han kunne legges våken etter amming i egen seng og sovne for seg selv fra rundt 5 - 7 mnd og sov gjerne fra 19/20 til 12-01 før første oppvåkning Men nå den siste mnd er dette endret. Må sovne ved puppen hvis ikke er det heeelt krise og hylekor uten like. Våkner 2-4 ganger fra leggetid til kl er 12. må da ammes i søvn igjen. Og våkner ogsp lettere når han legges ned. Sover nå maks 2-3 timer før oppvåkning. Samsover siste del av natten. Morgen fra mellom 7-8.

Sover 2 dupper på dagtid. Alt fra 40 min til 2 timer pr gang (ofte en kort og en lang eller to korte) 

Anonymkode: 99277...655

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker det var en del styr rundt 8-9mnd. Vet ikke hvorfor, men var mye som skjedde fysisk i den tiden med tenner på gang og begynte å sette seg opp, etc. Så tenkte at det hadde med sånt å gjøre. Nå var min litt forferdelig å legge hele veien da, så gikk fra vondt til verre😅

Anonymkode: 3353d...1fd

Skrevet

Nå er min 10 men hun våknet ca hver time fra 7 mnd og rundt 8 var det ekstra ille med 1-2 timer våkentid på natta og mye gråt på natt. 4-7 mnd våknet hun og veldig ofte da men ikke hver time...

Sov fremdeles 3 dupper da hun var 8 mnd en rundt 9, en rundt 13 og en rundt 16.. de 2 siste ofte bare 30 min. Vi gikk ned til 2 dupper rundt 9 mnd tror jeg. Men aner ikke hva som er "riktig" vi prøvde både mer og mindre dagsoving uten at natta bedret seg.

Anonymkode: aa775...cd5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...