Gå til innhold

Inspirert av tråden om mannen som bidrar lite med husarbeid!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vi som mødre til gutter et stykke å gå med å gjøre sønnene våre mer selvstendige og flinke hjemme? 

Jeg er selv storesøster og har en lillebror og en lillesøster. Mamma oppdro oss ganske ulikt, jeg måtte gjøre mye mer enn de minste. Men når jeg flyttet ut så vet jeg både lillesøster og lillebror måtte hjelpe like mye til. 

Dere med begge kjønn forventer dere lik hjelp fra sønn og datter? 

Anonymkode: 7c379...11d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en tenåringssønn som jeg har vært alene med store deler av hans oppvekst. Har ingen datter da, men velger å tro at jeg hadde forventet det samme av begge dersom jeg hadde hatt det. Å bidra med husarbeidet var en av tingene hans far var flink til da vi bodde sammen. Mer enn mannen jeg har nå er, og det sliter veldig på forholdet, dessverre. Når tjenestepiken er mye på jobb tar elskerinna seg ferie. 

Anonymkode: 86e9f...4db

• Liker 3
Skrevet

Jeg måtte ikke hjelpe til hjemme, men da jeg flyttet for meg selv så greide jeg nå likevel å lære meg å holde det ryddig og rent.

Anonymkode: 35041...65a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har en tenåringssønn som jeg har vært alene med store deler av hans oppvekst. Har ingen datter da, men velger å tro at jeg hadde forventet det samme av begge dersom jeg hadde hatt det. Å bidra med husarbeidet var en av tingene hans far var flink til da vi bodde sammen. Mer enn mannen jeg har nå er, og det sliter veldig på forholdet, dessverre. Når tjenestepiken er mye på jobb tar elskerinna seg ferie. 

Anonymkode: 86e9f...4db

Vil du snakke om det? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...