AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #1 Skrevet 28. desember 2022 Jeg ble kjent med han i fjor. Jeg har aldri hatt sex uten forhold og har kun 3 sexpartner bak meg. Han ville ha sex uten følelser. Jeg avvist han til å begynne med. Så ombestemte jeg meg senere fordi det var så vanskelig for meg siden jeg har sterke følelser for han. Vi har hatt sex flere ganger og jeg elsker han mer enn man tror. Jeg ville gått gjennom ild og vann for han. Det er så vanskelig at vi blir sammen eller nesten umulig, men jeg vil ikke miste håpet likevel, og vil ikke miste kontakten heller💔 hva gjør jeg? Er jeg billig? Skal jeg fortelle han om følelsene mine? Det er sånn at vi møtes engang i året. Jeg klarte aldri å ha kontakt med en annen mann når han ikke er her. Jeg kan ikke lure noen for jeg vet at jeg kommer aldri til å få samme følelser igjen💔 jeg er ikke så ung heller og vet at det er en ekte kjærlighet. Anonymkode: e5599...32b 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #2 Skrevet 28. desember 2022 Nei du er ikke billig, men naiv og usmart. Du er hemmelig forelsket i en som bare bruker deg for sex, du setter livet ditt på vent og lukker øynene for andre menn i årevis mens han treffer andre damer i løpet av året og uansett ikke har lyst til å ende opp med deg. Du blir bare megasåra til slutt og ikke minst bitter på deg selv for at du lot det holde på så lenge, og ikke fikk deg en annen mann som gjengjeldte følelsene dine Anonymkode: f4627...030 16 5
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #3 Skrevet 28. desember 2022 Min situasjon er ganske lik din ts. Sitter her skuffet, såret og skikkelig nedfor. Jeg skjønner ikke hvordan noen kan dele det mest intime og fineste som finnes sammen uten å få følelser. Anonymkode: d47f5...880 2
Trolltunge Skrevet 28. desember 2022 #4 Skrevet 28. desember 2022 Nei du er ikke billig, men gjør deg selv vondt og urett. Det er ikke lurt. 6 4
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #5 Skrevet 28. desember 2022 Ensidig kjærlighet er ikke ekte kjærlighet. Ekte kjærlighet er gjensidig. Ikke gjør dette mot deg selv. Det er destruktivt. Avvis han. Du fortjener bedre enn å bli brukt til sex av noen du har følelser for. Anonymkode: bd562...810 14 1 4
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #6 Skrevet 28. desember 2022 Du er ikke billig men du er heller ikke snill med deg selv, og det er trist. Har vært der selv og vet hvor vanskelig det er, men det er jo i grunn mental selvskading Anonymkode: 9bfde...924 4 4
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #7 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ble kjent med han i fjor. Jeg har aldri hatt sex uten forhold og har kun 3 sexpartner bak meg. Han ville ha sex uten følelser. Jeg avvist han til å begynne med. Så ombestemte jeg meg senere fordi det var så vanskelig for meg siden jeg har sterke følelser for han. Vi har hatt sex flere ganger og jeg elsker han mer enn man tror. Jeg ville gått gjennom ild og vann for han. Det er så vanskelig at vi blir sammen eller nesten umulig, men jeg vil ikke miste håpet likevel, og vil ikke miste kontakten heller💔 hva gjør jeg? Er jeg billig? Skal jeg fortelle han om følelsene mine? Det er sånn at vi møtes engang i året. Jeg klarte aldri å ha kontakt med en annen mann når han ikke er her. Jeg kan ikke lure noen for jeg vet at jeg kommer aldri til å få samme følelser igjen💔 jeg er ikke så ung heller og vet at det er en ekte kjærlighet. Anonymkode: e5599...32b Jeg er like naiv og dum som deg som de andre beskriver her. Greit nok. Jeg ble og forelsket i en jeg skulle bare være friends with benefits med for snart 4 år siden. Jeg sa tilslutt at jeg hadde fått følelser og ble avvist og tenkte at ja ja..det var etter 3 mnd. Det jeg ikke visste var at han ikke var single og hadde full familie hjemme. Jeg hadde aldri følt så sterkt noen gang i mitt lange liv for noen mann. Jeg har verken før eller siden hatt den følelsen for noen og har bare ligget meg menn uten følselser i ettertid for å se om følelsene kan komme..det gjør de ikke til meg. Så nei jeg er sånn elsker jeg noen så elsker jeg dem. Det tror jeg det er det første du må gjøre få sagt hva du føler til han. Men tingen hos meg er at han sluttet aldri å ta kontakt. Han dukket bestandig opp når jeg var på det svakeste og ble dratt inn i det igjen og slik har nå årene gått. Hadde han bare kunnet slette meg og jeg hadde klart å satt ned foten..men det er ikke så enkelt når man har så mye følelser for en mann. Jeg håper og ber at du kommer deg ut av det en gang . Tror ikke du kommer til å klare dette i lengden og han vil før eller senere føle at du har mye mer følelser enn han. Så kan være like greit og si det. For din egen del. Det er i hvertfall mitt råd selv om det ikke er det beste rådet jeg klarte aldri å komme meg ut av dette. Håper du har støtte apprat rundt deg for det har ikke jeg og stå alene i dette er håpløst føler jeg. Stor klem fra meg. Anonymkode: 640c4...817
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #8 Skrevet 28. desember 2022 Han er sikkert kjekk Anonymkode: cb77b...dc8 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #9 Skrevet 28. desember 2022 Dette bør du avslutte så fort som mulig. Dette ødelegger deg psykisk etterhvert og det kan ta lang tid før du føler deg hel igjen. Hvis dere møtes kun 1 gang i året og dere ble kjent i fjor, så kan dere vel neppe være så veldig involvert i hverandres liv. Hva er det å samle på når dere møtes så sjelden og han heller ikke har følelser for deg annet en sex? Er du forresten sikker på om han har andre fwb andre stede i Norge? Kanskje han har familie han ikke nevner. Jeg hadde ikke fortsatt dette her, for min egen del. Anonymkode: 7e480...81b 10
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #10 Skrevet 28. desember 2022 Du er ikke billig for dere begge nyter sex. Sex er ikke et betalingsmiddel med mindre du er profesjonell. Anonymkode: 3e3fe...c4d 4
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #11 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg ble kjent med han i fjor. Jeg har aldri hatt sex uten forhold og har kun 3 sexpartner bak meg. Han ville ha sex uten følelser. Jeg avvist han til å begynne med. Så ombestemte jeg meg senere fordi det var så vanskelig for meg siden jeg har sterke følelser for han. Vi har hatt sex flere ganger og jeg elsker han mer enn man tror. Jeg ville gått gjennom ild og vann for han. Det er så vanskelig at vi blir sammen eller nesten umulig, men jeg vil ikke miste håpet likevel, og vil ikke miste kontakten heller💔 hva gjør jeg? Er jeg billig? Skal jeg fortelle han om følelsene mine? Det er sånn at vi møtes engang i året. Jeg klarte aldri å ha kontakt med en annen mann når han ikke er her. Jeg kan ikke lure noen for jeg vet at jeg kommer aldri til å få samme følelser igjen💔 jeg er ikke så ung heller og vet at det er en ekte kjærlighet. Anonymkode: e5599...32b Du elsker ham ikke. Du kjenner jo ikke fyren engang. Du lever i en fantasi. Anonymkode: ed513...f6c 12 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #12 Skrevet 28. desember 2022 Jeg synes at hvis du tør, fortell hva du føler og se om ham vil satse på et forhold. Hvis han ikke gjør det, råder jeg sterkt til å avslutte hele greia. Det er vanskelig å se det objektivt når man er midt oppi situasjonen, men tro meg når jeg sier at du ikke kommer deg videre på den måten du driver med nå. Han har også ansvar for ikke å såre deg synes jeg, men dersom han ikke tar det ansvaret, så er du nødt til å avslutte selv slik at det blir bedre for deg. Skjønner veldig godt at det er lettere sagt en gjort, men bare tid uten ham vil kunne gjøre at du kan leve mer normalt igjen hvis han ikke vil være sammen med deg tilbake. Anonymkode: a46ec...9b0 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #13 Skrevet 28. desember 2022 Jeg har vært der jeg også, bedre å rive av det plasteret fortere enn fy og få det overstått. Jeg brukte så mange år på å komme meg over personen det gjelder. Det er jævlig, men jo fortere du får ham ut av livet ditt, jo bedre. Slett og blokk for ditt eget beste, og se deg aldri tilbake. Anonymkode: 926e6...60e 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #14 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har vært der jeg også, bedre å rive av det plasteret fortere enn fy og få det overstått. Jeg brukte så mange år på å komme meg over personen det gjelder. Det er jævlig, men jo fortere du får ham ut av livet ditt, jo bedre. Slett og blokk for ditt eget beste, og se deg aldri tilbake. Anonymkode: 926e6...60e Dette bør du gjøre etter at du har fortalt ham om følelsene og vet om han ønsker å satse eller ei. Anonymkode: 926e6...60e
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #15 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette bør du gjøre etter at du har fortalt ham om følelsene og vet om han ønsker å satse eller ei. Anonymkode: 926e6...60e Han har jo sagt at han ikke vil det Anonymkode: f4627...030 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #16 Skrevet 28. desember 2022 Start med å begynne å elske deg selv, så vil dette løse seg ved at du tar bedre valg for deg selv. Anonymkode: fc01c...d27 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #17 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han har jo sagt at han ikke vil det Anonymkode: f4627...030 Men for å få slutt på opplegget er hun enten nødt til å fortelle ham om følelsene sine og få et endelig svar fra ham, eller droppe fyren. Folk kan forandre mening. Anonymkode: 926e6...60e 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #18 Skrevet 28. desember 2022 Venter bare på neste tråd du kommer til å opprette. Jeg har blitt lurt til å ha sex med denne mannen i x år. Hun burde forstått at jeg hadde følelser for han.. Anonymkode: 67eb3...b9e
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #19 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Jeg er like naiv og dum som deg som de andre beskriver her. Greit nok. Jeg ble og forelsket i en jeg skulle bare være friends with benefits med for snart 4 år siden. Jeg sa tilslutt at jeg hadde fått følelser og ble avvist og tenkte at ja ja..det var etter 3 mnd. Det jeg ikke visste var at han ikke var single og hadde full familie hjemme. Jeg hadde aldri følt så sterkt noen gang i mitt lange liv for noen mann. Jeg har verken før eller siden hatt den følelsen for noen og har bare ligget meg menn uten følselser i ettertid for å se om følelsene kan komme..det gjør de ikke til meg. Så nei jeg er sånn elsker jeg noen så elsker jeg dem. Det tror jeg det er det første du må gjøre få sagt hva du føler til han. Men tingen hos meg er at han sluttet aldri å ta kontakt. Han dukket bestandig opp når jeg var på det svakeste og ble dratt inn i det igjen og slik har nå årene gått. Hadde han bare kunnet slette meg og jeg hadde klart å satt ned foten..men det er ikke så enkelt når man har så mye følelser for en mann. Jeg håper og ber at du kommer deg ut av det en gang . Tror ikke du kommer til å klare dette i lengden og han vil før eller senere føle at du har mye mer følelser enn han. Så kan være like greit og si det. For din egen del. Det er i hvertfall mitt råd selv om det ikke er det beste rådet jeg klarte aldri å komme meg ut av dette. Håper du har støtte apprat rundt deg for det har ikke jeg og stå alene i dette er håpløst føler jeg. Stor klem fra meg. Anonymkode: 640c4...817 Det du føler er IKKE kjærlighet. Du vet dessverre ikke hva kjærlighet er. Du er hekta på denne mannen og selvskader ved å la ham beholde makten over deg. Den eneste kuren er å aldri mer se ham, treffe ham eller kommunisere med ham noen gang. Men du er vel for svak for det? Eller har du tenkt å gjøre noe BRA for deg selv nå i 2023? Anonymkode: 9b264...8dd 3 2
Gjest sokrat Skrevet 28. desember 2022 #20 Skrevet 28. desember 2022 (endret) Må være deilig å være populær slik som han. Har sikkert flere andre han har samme dealen med. Så ødelegger han ts sine senere forhold, fordi hun føler seg tråkket på eller noe slik. Litt av et samfunn vi lever i. Det er jo stort sett det vi ser her på kg. Damer som er ødelagte etter lignende episoder med menn som kan bruke og kaste kvinner. Mao top 10-20 prosent av menn. Endret 28. desember 2022 av sokrat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå