Gå til innhold

Hjelp til å finne film?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som kan hjelpe meg å finne hva filmen heter? Tror jeg så den mellom 2012-2014, men om den kom ut da eller før husker jeg ikke. Husker bare at coveret på dvd var noe rødt i seg og et kors på. Filmen handlet om noe sekt greier tror jeg og husker bare hvor en fyr sto på en scene i filmen surra i plastikk, var en litt voldelig film også. Tror det var noe ørken i bildet også. Det er alt jeg husker🙈, noen som skjønner hva jeg snakker om? 

Anonymkode: 72499...bf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 12/28/2022 at 7:58 PM, AnonymBruker said:

Noen som kan hjelpe meg å finne hva filmen heter? Tror jeg så den mellom 2012-2014, men om den kom ut da eller før husker jeg ikke. Husker bare at coveret på dvd var noe rødt i seg og et kors på. Filmen handlet om noe sekt greier tror jeg og husker bare hvor en fyr sto på en scene i filmen surra i plastikk, var en litt voldelig film også. Tror det var noe ørken i bildet også. Det er alt jeg husker🙈, noen som skjønner hva jeg snakker om? 

Tror jeg vet hvilken du mener, men husker dessverre ikke hva den heter, var vel slik ganske dårlig grøsser/slasher film

Anonymkode: 0c2ba...259

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et hint om kategori kunne jo hjulpet. Dokumentar? Thriller? Skrekk? Drama? Krim? Komedie? Romantikk?

Anonymkode: ad87a...bf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manhattan murder mystery (den fra 80/90-tallet) om du klarer å finne den, jeg leter etter den selv :nikke:

Oi, dette skulle jo i tråden for filmtips, her har jeg rotet, sorry 😊

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.12.2022 den 2.41):

Et hint om kategori kunne jo hjulpet. Dokumentar? Thriller? Skrekk? Drama? Krim? Komedie? Romantikk?

Anonymkode: ad87a...bf2

Vet ikke helt, drama thriller og litt psykologisk trur jeg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket språk var det i denne filmen? Og hvilke skuespilllere var med?

Anonymkode: f474a...6b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det første jeg tenkte var Midsommar, men den er jo mye nyere. Og ikke akkurat noe ørken. Men ellers synes jeg det kunne minne om den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.1.2023 den 20.25):

Hvilket språk var det i denne filmen? Og hvilke skuespilllere var med?

Anonymkode: f474a...6b9

Amerikansk. Husker ingen skuespillere dessverre 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...