Gå til innhold

Hjelp til å finne film?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan hjelpe meg å finne hva filmen heter? Tror jeg så den mellom 2012-2014, men om den kom ut da eller før husker jeg ikke. Husker bare at coveret på dvd var noe rødt i seg og et kors på. Filmen handlet om noe sekt greier tror jeg og husker bare hvor en fyr sto på en scene i filmen surra i plastikk, var en litt voldelig film også. Tror det var noe ørken i bildet også. Det er alt jeg husker🙈, noen som skjønner hva jeg snakker om? 

Anonymkode: 72499...bf3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
On 12/28/2022 at 7:58 PM, AnonymBruker said:

Noen som kan hjelpe meg å finne hva filmen heter? Tror jeg så den mellom 2012-2014, men om den kom ut da eller før husker jeg ikke. Husker bare at coveret på dvd var noe rødt i seg og et kors på. Filmen handlet om noe sekt greier tror jeg og husker bare hvor en fyr sto på en scene i filmen surra i plastikk, var en litt voldelig film også. Tror det var noe ørken i bildet også. Det er alt jeg husker🙈, noen som skjønner hva jeg snakker om? 

Tror jeg vet hvilken du mener, men husker dessverre ikke hva den heter, var vel slik ganske dårlig grøsser/slasher film

Anonymkode: 0c2ba...259

Skrevet

Et hint om kategori kunne jo hjulpet. Dokumentar? Thriller? Skrekk? Drama? Krim? Komedie? Romantikk?

Anonymkode: ad87a...bf2

Skrevet (endret)

Manhattan murder mystery (den fra 80/90-tallet) om du klarer å finne den, jeg leter etter den selv :nikke:

Oi, dette skulle jo i tråden for filmtips, her har jeg rotet, sorry 😊

Endret av Rumle
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.12.2022 den 2.41):

Et hint om kategori kunne jo hjulpet. Dokumentar? Thriller? Skrekk? Drama? Krim? Komedie? Romantikk?

Anonymkode: ad87a...bf2

Vet ikke helt, drama thriller og litt psykologisk trur jeg 

AnonymBruker
Skrevet

Hvilket språk var det i denne filmen? Og hvilke skuespilllere var med?

Anonymkode: f474a...6b9

AnonymBruker
Skrevet

American History X? 

Anonymkode: 44b9b...fc9

Skrevet

Det første jeg tenkte var Midsommar, men den er jo mye nyere. Og ikke akkurat noe ørken. Men ellers synes jeg det kunne minne om den :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.1.2023 den 20.25):

Hvilket språk var det i denne filmen? Og hvilke skuespilllere var med?

Anonymkode: f474a...6b9

Amerikansk. Husker ingen skuespillere dessverre 🤔

AnonymBruker
Skrevet

fant filmen, red state 😊 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...