AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #1 Skrevet 28. desember 2022 Noen som har prøvd begge deler,og kan sammenligne litt? Jeg har prøvd Godt Levert. Stoler ikke helt på alle influencere som reklamerer for Hello Fresh,så spør heller her. Anonymkode: dea6b...457
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #2 Skrevet 28. desember 2022 Bare prøvd Hello fresh, sleit veldig med at det var dårlige grønnsaker! Prøvde vel 5-6 pakker, men hver eneste gang var det minst én grønnsak som var dårlig… Anonymkode: a727c...a72
Gjest Albbas Skrevet 29. desember 2022 #3 Skrevet 29. desember 2022 Har prøvd Hello Fresh og Adams (som eier Godt Levert og er mye av det samme??). Liker begge, men syns det ble mye av det samme hos Hello Fresh etter noen måneder. I tillegg bruker Hello Fresh mye danske råvarer, som fløte, rømme osv. Og ekstremt mye emballasje, alt er pakket i små enheter, for eksempel fikk vi konsekvent 2 pakker kjøttdeig på 250 gram hver... Adams er dyrere. Adams har mer variasjon, og vi liker å ha noen ekspressmåltider, og noen vanlige måltider. Fiskerettene til Adams er mye bedre.
Gjest Albbas Skrevet 29. desember 2022 #4 Skrevet 29. desember 2022 13 hours ago, AnonymBruker said: Bare prøvd Hello fresh, sleit veldig med at det var dårlige grønnsaker! Prøvde vel 5-6 pakker, men hver eneste gang var det minst én grønnsak som var dårlig… Anonymkode: a727c...a72 Ja det er sant, det opplevde vi også, og urtene var alltid slappe eller råtne. En gang var osten muggen, det var til pizza, og vi fikk kun 30 kroner i refusjon for en rett som kostet 250... 😂 Pizza uten ost ble en høydare. 🙄
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #5 Skrevet 29. desember 2022 Takk for svar! Mulig vi holder oss til Godt Levert da! 🙂 Anonymkode: dea6b...457
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #6 Skrevet 29. desember 2022 Har brukt Adams matkasse som er så og si det samme som godtlevert, men gikk bort ifra det. Bruker nå HelloFresh og har gjort det i snart 2 år. Er veldig fornøyd! Maten er god, inspirerende og enkel å lage. Meget populært her i huset, med mann og en toåring. Eneste som er kjipt er at det blir mye emballasje/søppel, da hver minste lille ting (utenom noen grønnsaker) er pakket inn i plast eller papp. I tillegg hendte det i starten at det manglet noen få matvarer i kassen, men det er over et år siden nå. Anonymkode: 85658...af0
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #7 Skrevet 29. desember 2022 Har også kjip erfaring med Hello Fresh, noe som er synd for jeg liker godt oppskriftene! Vi fikk ofte dårlige grønnsaker, sist gang fikk vi muggen shitakesopp full av pels. Gangen før ble kassen aldri levert og 22.30 på kvelden fikk vi en beklagelse om at den ikke kunne leveres og vi skulle få pengene tilbake pluss 100kr i rabatt på neste kasse. De byttet også leveringsdag fra mandag ettermiddag til tirsdag kveld, da var jo mye av vitsen borte, når halve uka er gått før vi får de planlagde matrettene. Anonymkode: cfb3d...c11
Bingo Bongo Skrevet 29. desember 2022 #8 Skrevet 29. desember 2022 Jeg opplevde at Hello Fresh hadde mer variert mat enn Godt Levert. Men det er noen år siden vi hadde Godt Levert, så jeg har hørt andre si at de har bedre utvalg nå. Var fornøyd med Hello Fresh i starten, men synes etter hvert at veldig mye smakte likt. Synes også det var litt lite kjøtt i rettene mtp 2 menn med god apetitt i huset. Enorme mengder salat og grønnsaker da.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #9 Skrevet 29. desember 2022 Elsker Hello fresh! Masse mat (mye større porsjoner enn godt levert), gode oppskrifter og digger at ingredienser til hver middag er pakket i egen papirpose 🤩 Aldri fått dårlige grønnsaker eller mangla noe Anonymkode: 733ee...3ca
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #10 Skrevet 2. januar 2023 Jeg syns godt levert har bedre variasjon og mer spennende oppskrifter. For meg som prøver å spise mer kjøttfritt ble det veldig mye risretter hos hello fresh. Syns og varene er av bedre kvalitet hos godt levert, og den ene gangen jeg fikk en vare som ikke holdt mål hos godt levert var de rause med refusjonen. Anonymkode: 4950b...f50
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #11 Skrevet 9. januar 2023 Hva slags type matretter finnes hos Hello Fresh? Kan dere gi noen eksempler? Vi spiser både fisk og kjøtt. Anonymkode: 7a008...816
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå