AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #1 Del Skrevet 28. desember 2022 Hva er deres erfaring? Anonymkode: c3b48...1a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #2 Del Skrevet 28. desember 2022 Haha, har sett dette selv, man får kun ha med en baggasje innenfor noen mål og en veske, og kanskje en taxfree pose. Anonymkode: ad331...3dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #3 Del Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Haha, har sett dette selv, man får kun ha med en baggasje innenfor noen mål og en veske, og kanskje en taxfree pose. Anonymkode: ad331...3dd Får av hvem? Anonymkode: c3b48...1a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #4 Del Skrevet 28. desember 2022 Ja Anonymkode: e1417...229 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #5 Del Skrevet 28. desember 2022 Skulle ønske at flyselskapene var strengere med dette. Er utrolig irriterende med folk som fyller opp alle hyllene fordi de har ørten poser og bagger🤬 Anonymkode: a52ee...363 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #6 Del Skrevet 28. desember 2022 Tenker ofte at jeg lurer på om alle de som putter bagasje i bagasjehyllen betaler for det. Jeg tviler sterkt på at de fleste betaler for det, og så bruker de en evighet på å putte tingene sine i bagasjehylla slik at boardingen tar lang tid. Jeg har en sekk som er så liten at jeg kan putte den under setet, og gjør altså det. Putter heller ikke jakka i bagasjehyllen. Hvis jeg reiser med koffert som håndbagasje, betaler jeg nå for det (men siden jeg har gratis bagasje i Norwegian pga reward-programmet gjør jeg heller ofte det). Anonymkode: ce785...0f6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #7 Del Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Tenker ofte at jeg lurer på om alle de som putter bagasje i bagasjehyllen betaler for det. Jeg tviler sterkt på at de fleste betaler for det, og så bruker de en evighet på å putte tingene sine i bagasjehylla slik at boardingen tar lang tid. Jeg har en sekk som er så liten at jeg kan putte den under setet, og gjør altså det. Putter heller ikke jakka i bagasjehyllen. Hvis jeg reiser med koffert som håndbagasje, betaler jeg nå for det (men siden jeg har gratis bagasje i Norwegian pga reward-programmet gjør jeg heller ofte det). Anonymkode: ce785...0f6 Kjenner mange som flyr kun med en liten sekk tur, men retur blir akkurat sånn - sekk pluss tre store poser med søppel de har kjøpt på ferien 😁 Anonymkode: c3b48...1a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #8 Del Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Skulle ønske at flyselskapene var strengere med dette. Er utrolig irriterende med folk som fyller opp alle hyllene fordi de har ørten poser og bagger🤬 Anonymkode: a52ee...363 Noen er jo strenge. Ryanair, for eksempel. Norwegian, derimot.... Anonymkode: c3b48...1a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #9 Del Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Tenker ofte at jeg lurer på om alle de som putter bagasje i bagasjehyllen betaler for det. Jeg tviler sterkt på at de fleste betaler for det, og så bruker de en evighet på å putte tingene sine i bagasjehylla slik at boardingen tar lang tid. Jeg har en sekk som er så liten at jeg kan putte den under setet, og gjør altså det. Putter heller ikke jakka i bagasjehyllen. Hvis jeg reiser med koffert som håndbagasje, betaler jeg nå for det (men siden jeg har gratis bagasje i Norwegian pga reward-programmet gjør jeg heller ofte det). Anonymkode: ce785...0f6 Med ca 100 flyturer i året er det uaktuelt å bruke tid på å sende bagasje. Og selv når jeg sender har jeg gjerne med meg en del elektronikk, dyrere plagg og annet, som jeg ikke vil sende, så har som regel med meg in-cabin kofferten min da også. Og så hender det selvfølgelig at jeg har handlet litt og derfor har et-par poser, samt at jeg alltid har handveske. Betaler imidlertid alltid. Anonymkode: 266bf...20a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #10 Del Skrevet 30. desember 2022 On 12/28/2022 at 8:56 PM, AnonymBruker said: Skulle ønske at flyselskapene var strengere med dette. Er utrolig irriterende med folk som fyller opp alle hyllene fordi de har ørten poser og bagger🤬 Anonymkode: a52ee...363 Og så mange boblejakker! Anonymkode: 2a404...d72 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #11 Del Skrevet 30. desember 2022 Det var meg til syden i sommer aleine med tre barn🙋♀️ Anonymkode: 23aa4...882 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #12 Del Skrevet 30. desember 2022 Man har da lov til å bruke hattehyllen selv om man ikke har bestilt koffert med som håndbagasje? Jeg sjekker gjerne inn bagasjen, og har ofte med meg en sekk som vanlig håndbagasje. Denne hender det jeg har under setet, eller jeg legger den i bagasjehyllen, om det er en lang flytur og jeg ikke orker å knapt ha noe beinplass. Har jeg handlet noe på taxfreen, legger jeg selvsagt også dette i bagasjehyllen. Det er også mest sikkerhetsvennlig å ha ting i bagasjehyllen, dersom noe skulle skje med flyet. Er ikke en som står og diller og skal ha ut masse greier først da, og lager lang kø.. Anonymkode: 5f069...7ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reiseglad Skrevet 30. desember 2022 #13 Del Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Man har da lov til å bruke hattehyllen selv om man ikke har bestilt koffert med som håndbagasje? Jeg sjekker gjerne inn bagasjen, og har ofte med meg en sekk som vanlig håndbagasje. Denne hender det jeg har under setet, eller jeg legger den i bagasjehyllen, om det er en lang flytur og jeg ikke orker å knapt ha noe beinplass. Har jeg handlet noe på taxfreen, legger jeg selvsagt også dette i bagasjehyllen. Det er også mest sikkerhetsvennlig å ha ting i bagasjehyllen, dersom noe skulle skje med flyet. Er ikke en som står og diller og skal ha ut masse greier først da, og lager lang kø.. Anonymkode: 5f069...7ce Det kommer an på hvilken billett du har kjøpt. Har du den billigste, har du kun betalt for å ha en liten veske under setet, da skal ikke bagasjen i hattehylla. Det hender de sjekker det før du går ombord, altså om du er i gruppe A,B (dyrere billetter inkludert bagasje i hattehylla),C eller D (sistnevnte er kun en liten veske under setet). 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 30. desember 2022 #14 Del Skrevet 30. desember 2022 De har heldigvis blitt strengere med det der, har vært en del sutrehistorier i media med folk som ikke har fått med seg ni hundre og xz#!!& og førti ekstra kolli. Det er jo direkte frekt. En ting er en pose med en ting eller to fra tax free-butikken, men når folk gambler på å ta med seg så mye greier i håndbagasjen bare for å slippe å betale bagasje, da synes jeg det er på sin plass med ekstra gebyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #15 Del Skrevet 30. desember 2022 Det er samme typen som forventer å få gratis pose på butikken etter at de har betalt for varene. Anonymkode: be573...385 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #16 Del Skrevet 1. januar 2023 Har sett en familie med to store bagger (hockysekker tror jeg det heter) de ville ha det inn som under sete bagasje😂 jeg sto ved siden av de, så jeg hørte hva de sa. lo godt for meg selv når de sto å prøvde å dytte de gigantiske sekkene ned i den bagasjemålestativet.. var liksom halvmeteren for stor i alle ender😂alikevel sto de å prøvde å dytte de nedi, sikkert i ett minutt. De måtte betale ekstra. Anonymkode: 19337...db4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #17 Del Skrevet 1. januar 2023 Synes de er superstrenge jeg.. hvilket flyselskap var dette? Var det en person, eller familie på 4 med 4 betalte håndbagasjer? Anonymkode: 91409...320 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #18 Del Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Synes de er superstrenge jeg.. hvilket flyselskap var dette? Var det en person, eller familie på 4 med 4 betalte håndbagasjer? Anonymkode: 91409...320 TS her. Snakker om Norwegian. Ser både enslige og familier som gjør dette. Anonymkode: c3b48...1a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enmanelskeråhate Skrevet 1. januar 2023 #19 Del Skrevet 1. januar 2023 Gruppe c uten noe ekstra har jo da (Norwegian): 1 liten veske (under setet) (30 x 20 x 38 cm) + alt man ønsker å handle på taxfree Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadaomatte Skrevet 1. januar 2023 #20 Del Skrevet 1. januar 2023 Synest at også taxfreen kunne ha tellet som bagasje, irriterende når jeg må sitte med bagasje mellom bena som jeg har betalt plass for, bare fordi noen skal spare seg noen kroner på taxfreen. Eller at man må sjekke inn bagasjen for det ikke er plass til den i kabinen, som jeg har betalt for, pga plassmangel. Eller at flyvertinnene må ommøblere på alt i en evighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå