AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #1 Skrevet 28. desember 2022 Noen gode tips til spennende smaker? Anonymkode: eee44...ae2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #2 Skrevet 28. desember 2022 Rosenkål og asparges Anonymkode: 4e418...713
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #3 Skrevet 28. desember 2022 Stuffing av loff, bacon og sopp. Fløtesaus på redusert eplejuice og hasselbäckpoteter👌🏻 Anonymkode: 58bd8...4fb
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #4 Skrevet 29. desember 2022 Klassisk waldorfsalat. Potetmos av mandelpoteter. Ovnsbakt rosenkål med honning og chili. Stuffing på brød, smørost, bacon, sopp og persille. Fløtesaus med kraft kokt på innmat. Glasert sjalottløk. Anonymkode: c2ed6...868 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #5 Skrevet 29. desember 2022 Ganske tradisjonelt her. Rosenkål og rødkål. Anonymkode: 0aad3...a13 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #6 Skrevet 29. desember 2022 Just now, AnonymBruker said: Ganske tradisjonelt her. Rosenkål og rødkål. Anonymkode: 0aad3...a13 Og waldorfsalat, fløtesaus og mandelpoteter. Anonymkode: 0aad3...a13 1
Taluno Skrevet 29. desember 2022 #7 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Ganske tradisjonelt her. Rosenkål og rødkål. Anonymkode: 0aad3...a13 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Og waldorfsalat, fløtesaus og mandelpoteter. Anonymkode: 0aad3...a13 Dette! Og stekt sopp! 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #8 Skrevet 29. desember 2022 Taluno skrev (35 minutter siden): Dette! Og stekt sopp! Kan du dele oppskrift ? Litt håpløs på kjøkkenet og skulle gjerne servert noe annet enn det jeg alltid gjør i år 😅 Anonymkode: 96cf4...fa2
Taluno Skrevet 29. desember 2022 #9 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan du dele oppskrift ? Litt håpløs på kjøkkenet og skulle gjerne servert noe annet enn det jeg alltid gjør i år 😅 Anonymkode: 96cf4...fa2 oj... Jeg er ikke beste til å gi ut oppskrifter Rødkål: Koke rødkål, ha i en god dæsj solbærsirup, gjerne en dæsj rips-saft om man har, en klunk rødvin og en dæsj rødvinseddik. Litt fett fra ribbe eller litt buljong. og finhakket grønt syrlig eple. Smake til med en dæsj av det som skulle mangle, og selvfølgelig salt og pepper, og laubærblad. . Eller bruk denne Hjemmelaget rødkål | Oppskrift - MatPrat (jeg ville justert den med saft og rødvinseddik uansett) Waldorftsalat: Bruker denne som grunnoppskrift https://www.matprat.no/oppskrifter/gjester/waldorfsalat/ Men bruker aldri ananas eller ananassaft. Druer har jeg kun på toppen, og samme med nøtter. Denne fløtesausen er god: Enkel fløtesaus | Oppskrift - MatPrat Sopp er bare å frese i mye smør, og ha på mye salt og pepper. Matprat er generelt en god side for å finne trygge oppskrifter. Alt som legges ut der er kvalitetssikret av flere kokker. 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #10 Skrevet 29. desember 2022 Om vi blir friske og ikke ligger langstrakt på sofaen, er tanken kalkun med rosenkål og bacon, fløtesaus, waldorfsalat og saltkokte poteter. Anonymkode: e71e0...de8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå