AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #1 Skrevet 28. desember 2022 Jeg elsker følelsen av å ha penisring stramt rundt ballene men er det farlig å ha det lenger enn 30 minutter som det advares mot? jo strammere det er jo deiligere synes jeg det er, elsker at ballesteinene virkelig blir knallharde da de strammer, men vil såklart ikke skade de heller? Anonymkode: ce554...db6 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #2 Skrevet 28. desember 2022 Aner ikke. Spør en lege. Anonymkode: 0d083...d70 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #3 Skrevet 28. desember 2022 30 max er ikke bare en anbefaling. Har du lyst på vevsskader, ha den på lenger. Selv er jeg en erfaren ringmann, grunnet et litt for stort utstyr. Men over 30 minutt nope. At baller og utstyr fylles med blod er bare deilig, og dama liker det hun og. Konsekvensen av bruk er jo at blodårer blir mer tydelige, mer maskulin. Ser ut som en muskel på steroider, mye pump. Litteratur fra østen forteller oss at kukring ikke nytt, og at det ikke var uvanlig i harem. Til konkubiners glede. Anonymkode: 995a8...9ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå