AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #1 Skrevet 28. desember 2022 Helt utrolig, men jeg savner han litt… det er 1 år siden jeg dro fra han. Holdt på å knekke i stykker. Jeg har ikke savnet han, men bygget meg opp igjen og endelig slapper av uten han, aldri mer drama og helsen min er mye bedre, mer overskudd og mer sosial og utadvendt. Jeg er blitt mye bedre etter bruddet. Men jeg savner noe i dag, har ikke kjent det før i dag 😞 trodde jeg ikke kom til å savne noe, da han bare spillte og manipulerte. men han var alltid tilgjengelig, jeg fikk respons med en gang jeg ringte han osv. Jeg elsket å klemme og ligge tett, han lot meg alltid gjøre det. Jeg ble aldri avvist når jeg ville klemme eller ligge tett. jeg savner nærhet og kos :-(…. Jeg savner den gode siden, den kose siden… men han var en ond djevel, skjult narsissist. Jeg vet hva han er og jeg kommer ikke til å tro noe annet, jeg glemmer ikke hvor ond og utspekulert det menneske er, men jeg savnet bare noe i dag, nå. Den nærheten 😞 Burde jeg finne meg en ny kjæreste ? Eller er det for tidlig ? Jeg er en veldig kjærlig og kosete dame, men ellers liker jeg å være singel. Men savner å ligge å holde rundt og føle meg elsket ❤️ eksen min stalker alt jeg legger ut, jeg kan gå tilbake til han om jeg vil, men det skal jeg ikke. Hva er best ? Jeg er ikke vandt å være singel, jeg elsker jo den nærheten og kosen 😞 ikke bare kald sex, men den kjærligheten og sånn, kose og nusse… føle at noen er glad i meg og vil holde rundt meg… Anonymkode: 6696f...a85
Purple_Pixiedust Skrevet 28. desember 2022 #2 Skrevet 28. desember 2022 Det er helt normalt å etter hvert kjenne på savn. Det har jeg også gjort. Ikke etter han som var (diagnostisert) psykopat og livsfarlig som nå sitter i fengsel på forvaring, men han jeg var med i ni år som utsatte meg for psykisk vold, trusler og verbal tvang til sex. Selv om han ødela meg, mer enn det psykopaten gjorde faktisk, for der klarte jeg å gå etter kort tid, så savner jeg alt det gode. For det var BRA da det var bra. Om du trenger ny kjæreste? Det vet jeg ikke. Jeg var absolutt ikke klar etter ett år. Jeg er ikke klar nå heller de to eksene har tilsammen traumatisert meg nok til at jeg er alt for redd og alt det brae med sex er borte pga all tvangen. Men kanskje er du klar? Det er jo isåfall veldig bra. ❤
Trolltunge Skrevet 28. desember 2022 #3 Skrevet 28. desember 2022 Høres ut som du savner en å være glad i mer enn du egentlig savner ham. Å savne noen å kose med og dele øyeblikk med savner nok de fleste single. Prøv å ikke rette savnet mot ham, og se fremover. Å bli sammen med ham igjen vil bare bli mer av det vonde, men du kommer nok til å treffe en annen før eller siden.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #4 Skrevet 28. desember 2022 Mennesker fortrenger de vonde tingene med tid for å overleve. Derfor er det lett å idealisere noen i ettertid. Men hvis du tenker tilbake på konkrete hendelser og følelsene du hadde i situasjonene så husker du gjerne hvorfor du måtte gå. Anonymkode: 1d7ab...4af
Eva-Lena Skrevet 28. desember 2022 #5 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Helt utrolig, men jeg savner han litt… det er 1 år siden jeg dro fra han. Holdt på å knekke i stykker. Jeg har ikke savnet han, men bygget meg opp igjen og endelig slapper av uten han, aldri mer drama og helsen min er mye bedre, mer overskudd og mer sosial og utadvendt. Jeg er blitt mye bedre etter bruddet. Men jeg savner noe i dag, har ikke kjent det før i dag 😞 trodde jeg ikke kom til å savne noe, da han bare spillte og manipulerte. men han var alltid tilgjengelig, jeg fikk respons med en gang jeg ringte han osv. Jeg elsket å klemme og ligge tett, han lot meg alltid gjøre det. Jeg ble aldri avvist når jeg ville klemme eller ligge tett. jeg savner nærhet og kos :-(…. Jeg savner den gode siden, den kose siden… men han var en ond djevel, skjult narsissist. Jeg vet hva han er og jeg kommer ikke til å tro noe annet, jeg glemmer ikke hvor ond og utspekulert det menneske er, men jeg savnet bare noe i dag, nå. Den nærheten 😞 Burde jeg finne meg en ny kjæreste ? Eller er det for tidlig ? Jeg er en veldig kjærlig og kosete dame, men ellers liker jeg å være singel. Men savner å ligge å holde rundt og føle meg elsket ❤️ eksen min stalker alt jeg legger ut, jeg kan gå tilbake til han om jeg vil, men det skal jeg ikke. Hva er best ? Jeg er ikke vandt å være singel, jeg elsker jo den nærheten og kosen 😞 ikke bare kald sex, men den kjærligheten og sånn, kose og nusse… føle at noen er glad i meg og vil holde rundt meg… Anonymkode: 6696f...a85 Jeg trur du bare savner kos og å bli elsket, ikke selve eksen din. Hvorfor ikke prøve å få ny kjæreste du kan få dette av istede for å tenke på eksen din? Du kunne jo lett etter den nye kjæresten fra samme dag forholdet tok slutt - om du ønsket det. Glem den eksen din og blokker så han ikke får stalket deg. Da sparer du deg selv fra at han ser hva du evt legger ut og du ser heller ikke hva han legger ut. Jeg blokkerte min eks etter 1 mnd, jeg ville ikke se hva han skalle gjøre med nye dama hver eneste dag og han hadde ikke noe med hva jeg gjorde heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå