Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2005 #1 Skrevet 14. desember 2005 Nå har jeg sett den nye King Kong-filmen, og den er kjempebra! Anbefales virkelig!
Gjest gjest1 Skrevet 14. desember 2005 #2 Skrevet 14. desember 2005 Ja..? Huff, jeg er litt skeptisk til slike monster-filmer. Godzilla, KingKong, Mumien etc. Synes fort det blir ganske kjedelig. Men man må jo følge med på hva P. Jackson foretar seg. Sukkk.... kunne han ikke fortsatt med å filmatisere tolkiens verker?
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2005 #3 Skrevet 14. desember 2005 Man bør helst kunne leve seg inn i historien for å like filmen, ja. Om man sitter og tenker på at det umulig kan finnes så store aper, så vil nok filmen være ganske kjedelig! Dersom man er fascinert av den gamle King Kong-filmen, så vil man ikke bli skuffet over denne! P.J. har klart å fange den gamle stemningen, og skuespillerene gjør en fantastisk innsats!
Gjest gjest1 Skrevet 14. desember 2005 #4 Skrevet 14. desember 2005 Jeg er livredd for store apekatter, gleder meg til å se den! OHO OHO apefaen!!
Gjest Aloha Skrevet 14. desember 2005 #5 Skrevet 14. desember 2005 Skal se den i helgen - gleder meg!!!!
Gjest KATTAstrofe Skrevet 15. desember 2005 #6 Skrevet 15. desember 2005 Vi skal se den i morgen (idag), gleder meg!
skrue Skrevet 15. desember 2005 #7 Skrevet 15. desember 2005 Ja..? Huff, jeg er litt skeptisk til slike monster-filmer. Godzilla, KingKong, Mumien etc. Synes fort det blir ganske kjedelig. Men man må jo følge med på hva P. Jackson foretar seg. Sukkk.... kunne han ikke fortsatt med å filmatisere tolkiens verker? ← Det har vært rettighetsproblemer mht filmatisering av Hobitten. Etter det jeg har forstått er PJ interesert straks problemene er ryddet av veien. Er ganske sikker på at det kommer til å skje.
Sofia Skrevet 19. desember 2005 #8 Skrevet 19. desember 2005 Jeg synes King Kong var sinnsykt bra!!.. Jeg fatter ikke at det er mulig å lage slike effekter.... Peter Jackson er bare konge på slike storfilmer!!
Gjest seroxata Skrevet 19. desember 2005 #9 Skrevet 19. desember 2005 gleder meg masse til å se den!!!
Cupcake Skrevet 21. desember 2005 #10 Skrevet 21. desember 2005 Så den på mandag, og synes den var kjempebra. Og jeg som trodde det var en skikkelig teit film... De 3 timene gikk veldig fort.
Lilith Skrevet 23. desember 2005 #11 Skrevet 23. desember 2005 Nå har jeg også sett den, og jeg synes den var fantastisk!
Gjest Virvel Skrevet 25. desember 2005 #12 Skrevet 25. desember 2005 Melder meg herved inn i sett-King-Kong-klubben. :-D Den var knallbra, men hva er det med Peter Jackson og svære insekter, da...
Tinken Skrevet 30. desember 2005 #13 Skrevet 30. desember 2005 Må si jeg ble skuffet da jeg så filmen. Med dette mener jeg ikke at filmen var dårlig, for det var den egentlig ikke. Men dette var en utrolig lang film der det ikke var nødvendig å ta med evinnelige lange scener for å få litt lengde på filmen. Det være seg fly-scenen på slutten. Særdeles langtrekkelig. Scenen der gjengen løper gjennom dalen med dinosaurene var også altfor lang og ble til slutt ganske tåpelig da "Jack" albuet vekk en rekke av de små dinosaurene og produceren klarte å løpe såpass fort med den store kamerastangen. Savnet også litt mer fokus på vennskapet til King Kong og damen, men på den andre siden så var det vel regissørens ønske å skape King Kong såpass vil og utemmet. Bortsett fra disse tre tingene og at det var badstutemperatur i kinosalen så var det jo bra nok.
Catzy Skrevet 1. januar 2006 #14 Skrevet 1. januar 2006 Så den for noen dager siden, og ble ganske skuffet. Den er altfor lang, som Tinken sier. Jeg blir ikke lenger like imponert over effekter, spesielt ikke når det er Peter Jackson som lager filmen. Mest fordi de er utrolig pent laget, og man glemmer at det er effekter, men på den annen side så trengs det "bare" et par terrabyte med prosessorkraft og en flink animatør... Likte best Baxter. Catzy
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2006 #15 Skrevet 4. januar 2006 syns Apa var fin, jeg! Selvsagt tok d helt av m usannsynligheter underveis, men det må man se stort på i en sånn film..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå