Gå til innhold

Hvor kan vi reise for å oppleve fin natur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg og samboer vil reise til et land utenfor Europa neste sommer. Vi setter pris på vakker natur og naturattraksjoner, og har feks feriert i lofoten, island o.l. tidligere. Noen som har tips? Vi blir mest dratt mot USA/Sør-Amerika så gjerne forslag i den retningen i stedet for Asia.

Anonymkode: 4d066...a50

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har reist mye rundt omkring, og drar helst til steder med fin natur. New Zealand og Costa Rica er sålangt mine favoritter, men sommeren er ikke beste tida på året å dra dit. Da er det bedre å holde seg på den nordlige delen av ekvator. Hva med Canada eller Alaska? Har ikke vært der selv, men det står høyt oppe på lista. Eller Japan?

Anonymkode: 19a6b...e4a

Skrevet

Drammen 

Anonymkode: 7cdea...3f4

• Nyttig 1
Skrevet

Martinique 

Anonymkode: 8291e...5a1

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Drammen 

Drammen er vel ikke utenfor Europa? 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei! Jeg og samboer vil reise til et land utenfor Europa neste sommer. Vi setter pris på vakker natur og naturattraksjoner, og har feks feriert i lofoten, island o.l. tidligere. Noen som har tips? Vi blir mest dratt mot USA/Sør-Amerika så gjerne forslag i den retningen i stedet for Asia.

Anonymkode: b910b...f9e

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Drammen er vel ikke utenfor Europa? 

Anonymkode: b910b...f9e

Definisjonsspørsmål. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.12.2022 den 18.32):

Hvis dere fjell og fjord sammen ville jeg enten sett mot Alaska/British Colombia, Patagonia/Illandet eller New Zeland.

Skrevet

Hva med Costa Rica eller Ecuador? Brasil og Peru har også mye flott natur

Skrevet

New Zealand, Australia eller Vietnam

Anonymkode: 710ac...8a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...