AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #1 Skrevet 28. desember 2022 Se denne! https://www.youtube.com/watch?v=bYv_EOWosTA Utrolig spennende debatt som "Norsken, Svensken og Dansken" hadde for lærerer på HL-senteret tidligere i år. Anonymkode: 6b5cf...174 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #2 Skrevet 30. desember 2022 Vel, spesielt guttene i klassene jeg har er så fed-up av wokeism, Andrew Tate etc. at det balanserer seg selv i klasserommet. Jeg irettesetter dem selvfølgelig på nedsettende ytringer om folk som har en annen seksuell identitet, kvinner, ol. Allikevel synes jeg det er forfriskende med elever som mener noe i den alderen, noe som er et fint utgangspunkt for problematisering av svart-hvitt tenkning. Anonymkode: 18df1...740
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #3 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vel, spesielt guttene i klassene jeg har er så fed-up av wokeism, Andrew Tate etc. at det balanserer seg selv i klasserommet. Jeg irettesetter dem selvfølgelig på nedsettende ytringer om folk som har en annen seksuell identitet, kvinner, ol. Allikevel synes jeg det er forfriskende med elever som mener noe i den alderen, noe som er et fint utgangspunkt for problematisering av svart-hvitt tenkning. Anonymkode: 18df1...740 Andrew Tate er ikke woke btw, Anonymkode: 8b6ad...c0d 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #4 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Andrew Tate er ikke woke btw, Anonymkode: 8b6ad...c0d Vet da det, de er mot wokismen på grunn av Andrew Tate. Anonymkode: 18df1...740
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #5 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vet da det, de er mot wokismen på grunn av Andrew Tate. Anonymkode: 18df1...740 Så bra, godt å se han utrettet noe positivt. Anonymkode: 8b6ad...c0d 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #6 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Vel, spesielt guttene i klassene jeg har er så fed-up av wokeism, Andrew Tate etc. at det balanserer seg selv i klasserommet. Jeg irettesetter dem selvfølgelig på nedsettende ytringer om folk som har en annen seksuell identitet, kvinner, ol. Allikevel synes jeg det er forfriskende med elever som mener noe i den alderen, noe som er et fint utgangspunkt for problematisering av svart-hvitt tenkning. Anonymkode: 18df1...740 Positivt å se at det er rom for meningsbrytning i den norske skolen. Man får jo litt inntrykk av at det skal være en trykkende enighet. Anonymkode: bbf60...653
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå