Arkana Skrevet 14. desember 2005 #2 Skrevet 14. desember 2005 Det varierer etter hvem kortet er til. Jeg sender ikke kort til folk jeg treffer jevnlig, det ser jeg ikke poenget med. Derfor skriver jeg gjerne litt om hva som har skjedd det siste året i julekortene (velger ut hendelser og slikt etter mottakeren, alle er ikke interessert i det samme) og kan gjerne skrive en kommentar eller to som omhandler dem selv også (f.eks. at de sikkert gleder seg til første jul med en baby i huset, eller hvor spennende det skal bli å starte på ny jobb etter nyttår, eller hva som måtte passe for akkurat dem), og ønsker dem selvsagt god jul og godt nytt år. Ingen lang avhandling, men noe mer enn den vanlige setningen.
Elbereth Skrevet 14. desember 2005 #4 Skrevet 14. desember 2005 Jeg er så harry at jeg sender julebrev. Et standardbrev til slekt og venner over det ganske land, med noen ekstra håndskrevne ord tilpasset mottaker. Der skriver jeg et resyme over årets hendelser, stort og smått, og et bilde av gjengen. Min tante, som ikke bor så langt unna og jeg derfor treffer flere ganger i året, gleder seg hvert år til å få julebrev fra oss. Det er ikke alltid det har skjedd så mye revolusjonerende, men jeg prøver å skrive det med litt glimt i øyet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå