Gå til innhold

Ville du stått frem i mediene dersom du vant stort i lotto?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ville jeg. Det er bare en ting som er bedre enn å være rik. Det er å være rik og berømt. Jeg hadde brukt kjendisstatusen min til å få masse damer.

Anonymkode: c060c...5dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, fare for at du hadde fått mange andre på slep også.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Aldri i livet. Såpass selvrespekt har jeg. Hadde kun sagt det til min mann.

• Liker 6
Skrevet

Nei, det bringer ingenting positivt med seg.

• Liker 6
Skrevet

Nei. Jeg hadde skjult det for de fleste.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei. Jeg har ikke lengsel etter å måtte leve med bodyguard pga trusler fra de mange som blir fornærmet over at jeg ikke hjelper dem med penger til boblebad.

Anonymkode: 3511c...9a0

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Forundret.. skrev (Akkurat nå):

Nei. Jeg hadde skjult det for de fleste.

Det ville jeg også prøvd på. Men hvis summen er stor nok, og man bor i en liten kommune, kommer det nok fram når lokalavisen offentliggjør navnene på de rikeste i kommunen.

Heldigvis bor jeg i en relativt stor by, så gevinsten kan bare komme 🤣

Anonymkode: 6a19b...1c4

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Nei, da hadde nok all slags svineri tatt kontakt så det hadde jeg holdt helt kjeft om. 

• Liker 2
Skrevet

Nå er det ikke slik at premien i Lotto er så veldig stor. Ca 14 millioner til vanlig. Kjøp et flott hus, en fin bil og reise litt, så er pengene brukt opp. Og damene borte...

Anonymkode: f3f38...6f3

• Nyttig 1
Skrevet

Nei, jeg hadde nok holdt det skjult for de fleste. Selvfølgelig fortalt det til nærmeste familie og venner 

• Liker 1
Skrevet

Nei, absolutt ikke. Jeg ville ha nedbetalt lånet, kjøpt bil, pusset opp huset … uten å si til folk hvor pengene kom fra. Samt at jeg ville gjort ferdig studiene uten å ta studielån 🥳 

Ulempen Ts ville ha oppdaget var at alle damene egentlig ga faen i ham, det var bare pengene og statusen de ville ha så de lurte ham trill rundt. Kanskje avskydde de til og med å ha sex med ham, men var flinke til å fake. 

• Liker 1
Skrevet

Nei det hadde ikke gjort noe positivt for meg. Jeg hadde fortalt familie fordi jeg hadde gitt de noe av pengene så de hadde lurt på hvorfor de helt plutselig skulle få 1 million kroner av meg. Venner har jeg ikke. 

Anonymkode: 349b1...b71

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det ville jeg. Det er bare en ting som er bedre enn å være rik. Det er å være rik og berømt. Jeg hadde brukt kjendisstatusen min til å få masse damer.

Anonymkode: c060c...5dd

Om det er greit for deg at damer ligger med deg for penger så kan du like gjerne kjøpe en prostituert eller to. Du trenger ikke være lottomilionær for å gjøre det. 

Anonymkode: 8ceac...5d8

• Liker 1
Skrevet

Aldri. Min frihet som menneske er luksus for meg. Vil ikke ha unødvendig/usaklig oppmerksomhet. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Scoops skrev (8 minutter siden):

Nei, jeg hadde nok holdt det skjult for de fleste. Selvfølgelig fortalt det til nærmeste familie og venner 

Hvisketiske.. så er ikke det noen hemmelighet lenger.. tsk tsk..

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvisketiske.. så er ikke det noen hemmelighet lenger.. tsk tsk..

Hehe ja, det må man begrense til den bedre halvdel og ingen flere. 

Skrevet

Jeg tror ikke slik kan holdes skjult , folk vi skjønne det uansett. Og da er det bedre å fortelle enn at folk skal spekulere. Og så fikk folk grunn til å bli misunnelige, det hadde jo vært interesant å vite hvem som unnet meg pengene og ikke.Så fikk jeg luket vekk noe daukjøtt i vennekretsen. 

Anonymkode: d892a...013

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...