Ms. Clean Skrevet 28. desember 2022 #1 Skrevet 28. desember 2022 Må gå til anskaffelse av ny vaskemaskin, og har ikke all verdens å punge ut til det. Vurderer å kjøpe Siemens WG44G10EDN ut i fra mine kriterier. Men er det noen her som har generell erfaring med Siemens vaskemaskiner ? Er de holdbare, eller er det mye tull med dem ?
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #2 Skrevet 28. desember 2022 Har en 15 år gammel Siemens. Virker som bare det. Anonymkode: 5437c...6d9
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #3 Skrevet 28. desember 2022 Siemsens pleier å være ett trygt valg, men ta å se litt rundt! Jeg personlig har veldig god erfaring med LG og har snart byttet ut alt av hvitevarer til dem. I prisklassen der vil du i tillegg til siemens finne gode maskiner fra Samsung, LG,Bosch og AEG. Jeg ville holdt meg unna merker som Logik siden det er linjeproduserte produkter fra Kina som kjedene bare smeller logoen sin på om de kjøper over ett vist antall. Anonymkode: 5a8e5...fca 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #4 Skrevet 28. desember 2022 Veldig fornøyd med vår Siemens. Anonymkode: 8074a...b08
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #5 Skrevet 28. desember 2022 Har hatt Siemens oppvaskmaskin, veldig fornøyd med det. Har bosch vaskemaskin nå, den er jeg også fornøyd med. De store kjente merkene er ofte trygge Anonymkode: e84d3...686
Forundret.. Skrevet 28. desember 2022 #6 Skrevet 28. desember 2022 Ms. Clean skrev (11 minutter siden): Må gå til anskaffelse av ny vaskemaskin, og har ikke all verdens å punge ut til det. Vurderer å kjøpe Siemens WG44G10EDN ut i fra mine kriterier. Men er det noen her som har generell erfaring med Siemens vaskemaskiner ? Er de holdbare, eller er det mye tull med dem ? Hadde både vaskemaskin og tørketrommel fra Siemens. Kommer aldri til å kjøpe det merket igjen. Gav dem opp før det gikk fem år, var drittlei av å ha reperatører i hus. Reperatøren anbefalte Bosch, sa at de har dem aldri reperasjoner på. Så da kjøpte jeg det.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #7 Skrevet 29. desember 2022 Lett å skifte ut deler på egen hånd. Det har vi måttet gjøre i kollektivet vårt et par ganger. Anonymkode: 46af9...37f
newman01 Skrevet 29. desember 2022 #8 Skrevet 29. desember 2022 On 12/28/2022 at 5:07 PM, Forundret.. said: Hadde både vaskemaskin og tørketrommel fra Siemens. Kommer aldri til å kjøpe det merket igjen. Gav dem opp før det gikk fem år, var drittlei av å ha reperatører i hus. Reperatøren anbefalte Bosch, sa at de har dem aldri reperasjoner på. Så da kjøpte jeg det. Du veit at Siemens og Bosch er samme selskap, og jeg vil tro de har en del samordning av utvikling og produksjon..? 1
Forundret.. Skrevet 29. desember 2022 #9 Skrevet 29. desember 2022 (endret) newman01 skrev (2 minutter siden): Du veit at Siemens og Bosch er samme selskap, og jeg vil tro de har en del samordning av utvikling og produksjon..? Nope. Jeg hadde ingen anelse om det. Jeg hørte kun på hva reperatøren sa. Har iallefall ikke hatt et eneste problem med den nye maskina. Endret 29. desember 2022 av Forundret..
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #10 Skrevet 29. desember 2022 Har hatt min i over 10 år. Ingen problemer. Har også en del hvitevarer fra Siemens og de har holdt i 14 år. Anonymkode: ebdec...92b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå