AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #1 Skrevet 28. desember 2022 Har vært i retten med min sønns far tidligere og blitt tildelt foreldreansvar alene pga. Ukritisk atferd fra far (dels kriminell dels annen atferd). Vi har rettskraftig dom på at jeg har foreldreansvar. Nå for tiden driver han og plager meg med meldinger om og møtes og diskutere dette samt samvær (samvær har vært sporadisk i årevis, ingen fast samtale). Kan han ta meg til retten på nytt nå angående dette? For det har jeg ikke råd til, er over grensen for fri rettshjelp denne gangen men har ikke råd til advokat for det da jeg har 3 barn. Kan han kreve at vi møtes? Jeg tenker jo vi bare kan avtale samvær skriftlig hvis det er sånn at han vil ha oftere samvær (han er svært dårlig med tid og organisering og bor ikke i nærheten av skolen til sønnen min har heller ikke bil, så kun helger som evt er aktuelt). Vil ikke møte han alene igrunn da han har en tendens til å legge ann på meg selv om det er slutt. Mannen min liker det heller ikke. Anonymkode: 1642c...eb0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå