Gå til innhold

Har du fortsatt PC hjemme?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mange sier de klarer seg med kun en telefon. Hvordan de gjør det fortstår jeg ikke, men nok om det. Har du (fortsatt) PC hjemme?

Anonymkode: 4d3a1...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Jeg har to i jobben, han har en. I tillegg har vi hver vår MacBook privat. Og et nettbrett hver. 

Anonymkode: 57269...3c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Stasjonær PC med fysisk tilkobling til nettverk. Hadde ikke klart meg uten. Men så jobber jeg remote mot jobben og trenger en del datakraft for en del av jobbene jeg gjør.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To gamingpcer, to laptoper og et nettbrett. Nettbrett og telefon synest jeg er utrolig knotete å drive med.

Anonymkode: 142d2...a3e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt. Verken pad eller telefon fungerer godt nok til arbeidsverktøy. Det er egnet til hobbybruk og de aller minste arbeidsoppgavene digitalt. Om man legger godviljen til.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Niks.

Var veldig i tvil da siste laptop’en døde, men søsken overtalte meg til å i hvert fall vente litt med ny.

Har ikke savna den et sekund.

Fikser det meste i hverdagen på telefon. iPad med Bluetooth-tastatur til evt større skrivejobber en sjelden gang.

Ingen i min omgangskrets har pc hjemme nå.

Anonymkode: 4e1d3...a7e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TBM skrev (Akkurat nå):

Selvsagt. Verken pad eller telefon fungerer godt nok til arbeidsverktøy. Det er egnet til hobbybruk og de aller minste arbeidsoppgavene digitalt. Om man legger godviljen til.

Men det er nettopp det - hvermannsen har ikke noe behov for pc som arbeidsverktøy, eller gjøre større digitale oppgaver.

En betaler regninger med Vipps, sjekker nettbank, netthandler, ser Netflix og leser nettaviser - og litt div sosiale medier.

That’s it.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men det er nettopp det - hvermannsen har ikke noe behov for pc som arbeidsverktøy, eller gjøre større digitale oppgaver.

En betaler regninger med Vipps, sjekker nettbank, netthandler, ser Netflix og leser nettaviser - og litt div sosiale medier.

That’s it.

Om man ikke har behov for PC trenger man selvsagt ikke å ha PC.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg, selvfølgelig har jeg pc hjemme, en gaming pc til meg og en til guttungen, 3 gamle bærbare som kan brukes til kontorgreier. Kunne ikke levd uten pc. Orker ikke å skrive mail fra telefon eller ipad, er for gammel til det. :D 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, er snart 10 år gammel og funker fortsatt til noe videospill, men må/skal kjøpe ny. 

Anonymkode: 571f3...c35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Mange sier de klarer seg med kun en telefon. Hvordan de gjør det fortstår jeg ikke, men nok om det. Har du (fortsatt) PC hjemme?

Ja. Har en stasjonær hoved pc og en «kjøkken laptop». Den første er mindre enn et år gammel, den siste skal snart fornyes. Kan såklart bruke nettbrett for enkle ting (som å svare på dette), men den har et ganske begrenset bruksområde. Telefonen bruker jeg ikke hjemme. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja har stasjonær PC med 2 skjermer. Bruker den til gaming men også til å se video, surfe nettet, bildebehandling ++

Har og en jobb-laptop som jeg bruker litt privat om jeg trenger å sitte på laptop, feks om jeg vil ha med pc på hytta eller vil sitte et annet sted i huset og surfe nett. Men for det siste bruker jeg mest mobilen da, om jeg er på soverommet eller i stua.. da bruker jeg mobilen til å surfe, se på video osv. 

Har ikke nettbrett. 

Anonymkode: bac1c...d54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en billig liten laptop hvor eneste formål er å legge bilder fra mobilen over på en ekstern harddisk. Utenom det er den aldri i bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker said:

Ingen i min omgangskrets har pc hjemme nå.

Da har du en spesiell omgangskrets.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...