Gå til innhold

Hvorfor holder gravide kjendiser seg på magen for å fremheve den på bilder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var gravid tenkte jeg aldri på å fremheve magen ved å trekke stoffet stramt over magen når jeg ble avbildet slik som flere kjendiser gjør?

Jeg har aldri sett det hos gravide jeg kjenner og synes det ser teit ut.

Alle ser jo at du er gravid uansett.

Anonymkode: 2bf04...d8f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

alle gjør dette, til og med alle de grå musene gjør dette når de blir gravid.

ååååhhh, jeg er graaaahhhviiiiiihhhd, dåååhn. ååh, jeg spiller hovedrollen i denne fihlmen.

Anonymkode: be0f9...6bf

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Alle amerikanere gjør dette. Ser superteit ut. 

Anonymkode: 6a13b...c0c

• Liker 2
Skrevet

Jeg holder på magen min uten å være gravid, da tror alle at man er det 😂😂😂 

Anonymkode: 6adbc...2b2

• Liker 3
Skrevet

Sikkert fordi det er mange følgere som liker det som en fetish. 

Anonymkode: c0685...e17

Skrevet

Tror jeg knapt har et bilde av ei norsk, helt anonym, gravid venninne, som ikke har en hand på magen.

Det er et naturlig sted å plassere hendene 😅

Anonymkode: 752e7...e32

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Men det er forskjell på å trekke stoffet rundt magen og strutte med magen, enn å legge hånden tilfeldigvis over kulen .

Det kommer vel fra USA alle disse trendene.

Ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

alle gjør dette, til og med alle de grå musene gjør dette når de blir gravid.

ååååhhh, jeg er graaaahhhviiiiiihhhd, dåååhn. ååh, jeg spiller hovedrollen i denne fihlmen.

Anonymkode: be0f9...6bf

For noe tull😆 hilsen grå mus.

Anonymkode: 9c32f...06c

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da jeg var gravid tenkte jeg aldri på å fremheve magen ved å trekke stoffet stramt over magen når jeg ble avbildet slik som flere kjendiser gjør?

Jeg har aldri sett det hos gravide jeg kjenner og synes det ser teit ut.

Alle ser jo at du er gravid uansett.

Vel. Jeg måtte gjøre dette på buss, i heisen, og på bilder for til og med i uke 30 tvilte folk på om jeg var gravid i vanlige klær. Man kunne skjønte det om jeg gikk i tettsittende kjole hele tiden, og det orket jeg ikke. 

Anonymkode: 99456...765

• Liker 1
Skrevet

Poserer du vanligvis på bilder da? Hvis du ikke poserer når du ikke er gravid, då gjør du det vel ikke når du er det heller. Kjendiser er jo vant til å posere

Anonymkode: e921b...379

• Nyttig 1
Skrevet

Gjør ikke alle det? Er ikke gravid og har aldri vært det, men syns alle gjør det jeg…

Anonymkode: 7b49e...886

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Poserer du vanligvis på bilder da? Hvis du ikke poserer når du ikke er gravid, då gjør du det vel ikke når du er det heller. Kjendiser er jo vant til å posere

Anonymkode: e921b...379

Hva mener du med å posere?

Jeg stod vanlig når jeg ble tatt bilde av som gravid, og fremhevet ikke magen men man så jo at jeg var gravid, iallfall i siste trimester.

Ts

Skrevet

Sjeldent jeg ser gravide, norske, helt vanlige folk ikke gjøre dette?

• Liker 1
Skrevet

Det er jo ikke alle settinger som omhandler graviditeten?

Tar man klassebilde og man er lærer som tilfeldigvis er gravid,  synes jeg ikke det passer seg å holde hendene over magen for at den skal strutte enda mer.

Ts

Skrevet

Det er noe biologisk og instinktivt med å legge hendene rundt/på magen. Man beskytter og verner om. Dessuten er det ikke alle dom har synlig mage, men fy så stolt man må være over den vakre kulen de kan få fram ved å dra klærne strammere. 

Anonymkode: 2fef0...0c0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er jo ikke alle settinger som omhandler graviditeten?

Tar man klassebilde og man er lærer som tilfeldigvis er gravid,  synes jeg ikke det passer seg å holde hendene over magen for at den skal strutte enda mer.

Ts

Har du opplevd det ofte eller?

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har du opplevd det ofte eller?

Læreren til sønnen min fremhevet magen sin sånn som gravide kjendiser gjør, da det ble tatt klassebilde.

Blikkfanget var hennes mage som ble fremhevet ved at hun strammet kjolestoffet og holdt hendene på hver side av magen, og ikke barna.

Jeg synes ikke at det passer seg på et "offisielt" bilde, men på private bilder kan man gjøre hva man vil.

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Læreren til sønnen min fremhevet magen sin sånn som gravide kjendiser gjør, da det ble tatt klassebilde.

Blikkfanget var hennes mage som ble fremhevet ved at hun strammet kjolestoffet og holdt hendene på hver side av magen, og ikke barna.

Jeg synes ikke at det passer seg på et "offisielt" bilde, men på private bilder kan man gjøre hva man vil.

Ts

Eh... Det er ikke noe rart hun gjorde det i et slikt tilfelle, hun ønsket nok å se gravid ut, ikke bare tykk. Hvis du lar deg distrahere bort fra barna av en gravid mage, så er det du som er litt rar. 

Anonymkode: afc92...93f

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Eh... Det er ikke noe rart hun gjorde det i et slikt tilfelle, hun ønsket nok å se gravid ut, ikke bare tykk. Hvis du lar deg distrahere bort fra barna av en gravid mage, så er det du som er litt rar. 

Anonymkode: afc92...93f

Er det derfor gravide gjør det? For ikke å bli forvekslet som tykk?

Mange er jo slanke som gravide og man ser jo forskjell på en liten kul som strutter, og en pølse med fett som ligger rundt magen/hoften.

Uansett synes jeg det ser merkelig ut, og som lærer skal man ikke fremheve magen på klassebilde.

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er det derfor gravide gjør det? For ikke å bli forvekslet som tykk?

Mange er jo slanke som gravide og man ser jo forskjell på en liten kul som strutter, og en pølse med fett som ligger rundt magen/hoften.

Uansett synes jeg det ser merkelig ut, og som lærer skal man ikke fremheve magen på klassebilde.

Ts

Ja, mange kvinner legger på seg mange kilo utenom babyens vekt, så før eventuelt kulen blir stor og stram, ser man litt tjukk uten (ikke alle, men noen). Man legger på seg rundt hofter og mage, blir ganske oppblåst, og da kan det føles litt bedre å fremheve at man er gravid og ikke plutselig «tjukk».

Anonymkode: 2fef0...0c0

• Liker 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...