Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ingenting! Hver gang baby bæsjer havner det langt oppetter ryggen hans - tilogmed når han bare bæsjer litt! Vi har prøvd forskjellige størrelser og merker, åkke som må jeg alltid skifte hele antrekket når han har bæsjet. 

Hva gjør jeg galt? 

Anonymkode: 71fc5...962

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg skjønner ingenting! Hver gang baby bæsjer havner det langt oppetter ryggen hans - tilogmed når han bare bæsjer litt! Vi har prøvd forskjellige størrelser og merker, åkke som må jeg alltid skifte hele antrekket når han har bæsjet. 

Hva gjør jeg galt? 

Hvilke har du prøvd? Setter dere på bleiene langt nok opp? Jeg føler det ofte handler om passformen. Vi hadde lekkasje med nesten alle merker og typer som vi prøvde. Libero Newborn er den eneste som har fungert. Pampers og Rema sine var verst for oss. Tisset gjennom disse til og med. 

Anonymkode: 139d3...f94

Skrevet

Eg har ikkje prøvd dette sjølv, men sett ein reels på instagram: Brett ned kanten bak på bleia, så skal den visst nok ta imot 🤷‍♀️😂 verdt å prøve om du likevel har prøvd alle typer bleier og størrelsar. 

• Liker 1
Skrevet
RockyRose skrev (1 time siden):

Eg har ikkje prøvd dette sjølv, men sett ein reels på instagram: Brett ned kanten bak på bleia, så skal den visst nok ta imot 🤷‍♀️😂 verdt å prøve om du likevel har prøvd alle typer bleier og størrelsar. 

Den har jeg sett og, men skjønner ikke helt, mener de at kanten skal brettes innover da?

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Den har jeg sett og, men skjønner ikke helt, mener de at kanten skal brettes innover da?

ts

Ja, på filmen var det i alle fall berre ein liten cm av kanten som brettast innover mot huda 🤷‍♀️

Skrevet

Høyt nok opp i livet og stramt nok. Hvis det ikke hjelper, kan det være at baby er veldig svai i ryggen slik at tyngdekrafte får ekstra hjelp?

Anonymkode: f73d1...390

Skrevet

ehm, jeg vil heller si at bleia ikke passer, evt at de sitter på feil. Dette skal ikke skje ofte, men det kan skje ja.

• Liker 1
Skrevet

Sverger til Lille Go, 1 str for stor og da skjer aldri dette. Eldste var det et annet merke som gjaldt. Prøv ut til dere finner riktig passform til barnet deres.

Anonymkode: 73321...31f

Skrevet

Libero touch er av egen erfaring best. Gå opp en størrelse, selv om ikke kg på baby tilsvarer det. 

Anonymkode: 0338c...1e6

• Liker 1
Skrevet

Pampers tar mest.

Anonymkode: 80573...377

Skrevet

Hva spiser baby? Kan der være en idé å kutte ut melk om du ammer eller prøvr annet merke mme. Min bæsjer slik om den får annet merke mme eller har spist noe han ikke pleier f.eks kake og hvete.

Anonymkode: 7fb03...062

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...