Kala Skrevet 28. desember 2022 #1 Skrevet 28. desember 2022 Hei! Jeg kjøpte meg nylig BareMinerals originale foundation. Den la seg veldig fint på huden min, og jeg digget gløden den ga. Etter kort tid fikk jeg kviser, antar det kommer av bismuth. Brukte tidligere Jane Iredale sitt kompaktpudder, men det er veldig dyrt. Så nå er jeg på let etter anbefalinger på foundation uten bismuth, som ikke er i flytende form. Noen med gode forslag her? 😊 Hudtilstand: kombinert og sensitiv hud med rosascea..
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #3 Skrevet 28. desember 2022 Jeg kan heller ikke bruke Bare minerals pga bismuth. Lily lolo er jeg veldig fornøyd med, deretter Tikei og Idun. De to sistnevnte er nordiske merker utviklet for nordisk hud og hudtoner, Lily lolo er engelsk men har også mange toner å velge mellom. Fordelen med tikei er at man kan kjøpe fargeprøver til bare 10 kr stk og de holder til ca 10 påføringer! Anonymkode: 35e08...2ce 1 1
Kala Skrevet 28. desember 2022 Forfatter #4 Skrevet 28. desember 2022 Takk for tips, har ikke hørt om de merkene en gang 😅 skal sjekke ut! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå