AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #1 Skrevet 28. desember 2022 Vi er et par i 40 årene, vært kjærester noen år nå, vi bor ikke sammen. Det har vært slutt en god del ganger, men jeg klarer ikke gi slipp på han , kommer alltid krypende tilbake . Problemene våre har mye årsak i sosiale medier som face book. Han er avhengig av ros og kommentarer om hvor flott og flink han er til alt han gjør . Bare det at han har vært å fisket legger han ut på facebook , og damer skriver" åh så flink du er" skikkelig mannfolk du", jeg kan komme å lage fiske kaker til deg" osv. Og hvis han lager vafler er det samme reglen. Og hva enn han gjør legger han det ut på face book, untatt det at vi er sammen så klart , hver gang er det masse komplimenter og ros. For han har over 200 single damer på facebook. Han vil heller aldri legge ut bilde av oss sammen eller skrive at han er i forhold. For han vil at disse damene skal tro han er singel . HVis jeg har kommentert noe på hans inlegge får jeg høre" hold deg unna ,han er min" Og de skriver bla: " jeg smelter når jeg ser inn i dine øyne, du ser så snill ut, jeg vil komme på besøk, elsk på deg , stor klem til deg, glad i deg " osv . Alt er fra forskjellige damer. Og jeg tenker at hvis noen skriver glad i deg må jo det være at de har snakket sammen. Men han nekter på det. Jeg kunne hvert fall aldri skrevet til en fremmed mann glad i deg . Syns det er så rart dette. Engang ringte en av damene hans på messenger. Han sa han ble så overasket for det hadde aldri skjedd. Og når jeg går inn på disse damene som har kommentert på hans profil er de alle single , flotte damer og det er hjerte fra han på alle deres bilder. Og han skriver bla til exen sin på hennes bilde " finingen " og sender bamseklem. Jeg har konfrontert han med dette og sagt at det gjør at jeg ikke føler meg viktig for han og det gjør meg usikker. Han svarer da at det ikke betyr noe. Men jeg skjønner ikke behovet hans for å sette hjerte på alle disse damene sine bilder. De tror jo han er singel og. Han sa så at han vil ha de der på vent, sånn i tilfelle det blir slutt mellom oss , for han vet de er blodfan av han og hvis jeg ikke selger huset mitt og flytter inn til han , vet han at de er der på vent. Han sier at alle disse damene kunne gladelig kommet å bodd hos han . Han har tildigere slettet og blokkert damer som var for påtrengende, da var det av av disse som stalket han på nett og fant tlf hans og sendte sms og spurte hvorfor han hadde slettet henne på facebook. Da det var slutt ellom oss i to uker tok han disse damene han hadde blokkert inn igjen i varemen , til mis store skuffelse. Han er en flott mann, så jeg forstår jo at han har mange beundrere . Hva skal eg gjøre i denne situasjonen? bare akspetere det? Anonymkode: 80345...11b 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #2 Skrevet 28. desember 2022 Han både viser deg og sier til deg hvem han er. Om du ønsker å leve med dette, at han framstår som singel, har en fot innenfor og en utenfor, og ikke er forelsket i deg, så kan du akseptere det. Det hadde ikke passet for meg og mitt liv. Kanskje om jeg også (slik som "typen din") var ute etter noe som ikke var seriøst. Anonymkode: 65aed...e2c 5 3
svartkatt Skrevet 28. desember 2022 #3 Skrevet 28. desember 2022 For en nisse. Prøver å presse deg til å bli samboer. Han vil vel ikke gi slipp på damene da heller? Finner han nye stadig vekk også? Kan virke som du bare er en av gjengen.. 2
Cambria Skrevet 28. desember 2022 #4 Skrevet 28. desember 2022 Jeg tviler på at han endrer seg, så enten må du akseptere hans oppførsel eller du må klare å bestemme deg for at han ikke er verdt det. Siden det har vært et av-og-på forhold så er det et tydelig tegn på at han ikke er verdt det. 1
Ardenus Skrevet 28. desember 2022 #5 Skrevet 28. desember 2022 Herlighet da kvinne, Nå må du stå opp for deg selv og ha litt ryggrad. Han der får du IKKE endra på. Dette går ikke lenger, gå i fra han, la noen andre ta over dette "styret" og skaff deg en vanlig mann som ikke må ha likes fra andre, eller later som han er singel for å ha folk på benken. 5
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #7 Skrevet 28. desember 2022 Det er nok ikke disse damene som er problemet, men han. Anonymkode: c2fe9...e5f 3 1
Gjest _Falkor_ Skrevet 28. desember 2022 #8 Skrevet 28. desember 2022 At en mann i 40 årene holder på som dette er bare trist. Hadde dumpet han jeg, TS! Du fortjener bedre enn han der, og er det vanskelig å gå: Ta et valg om å slå opp, kutt alt av kontakt, hold deg opptatt med noe du liker å gjøre og gå videre. Det er tungt, men det vil bli enklere med tiden og han der kaster du bare tiden din på.
PM75 Skrevet 28. desember 2022 #9 Skrevet 28. desember 2022 For en patetisk oppførsel fra et voksent menneske! Det er jammen ekstremt stor forskjell på mental og biologisk alder hos noen…! Du vet at dette aldri blir bra. Han velger å fremstå som singel fremfor å satse på deg. Det er jo uten tvil en beskjed om at han ikke er seriøs i forholdet. Det kan ikke sies på en mer tydelig måte. Hvis du gjør det slutt, så tipper jeg han har ny elskerinne innen 48 timer. Og fortsetter å være singel på sosiale medier. Ta vare på deg selv, er du snill, og gi seg selv mulighet for gode dager omgitt av gode mennesker. 4
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #10 Skrevet 28. desember 2022 Wtf. Nei dette er ikke greit! Det er faktisk helt sykt! Hadde aldri i livet orket å være med en sånn mann et halvt sekund engang ! At du finner deg i dette!!!!! Anonymkode: b2df3...d8e 3
citysaint Skrevet 28. desember 2022 #11 Skrevet 28. desember 2022 Håper du ser det resten av oss ser, TS. 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #12 Skrevet 28. desember 2022 Eksen min var sånn, samla på single damer på Facebook, bare venner osv, viste seg at han hadde noen interessante samtaler med de "vennene" på chat. Hun ene snakka han fremtid og hus og barn med. Anonymkode: 20f5a...2aa
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #13 Skrevet 29. desember 2022 Dette er ikke normal oppførsel. Jeg ville aldri funnet meg i sånn dritt. Jeg hadde dumpet han permanent. Han her elsker kun seg selv, og lever på at andre tilber han. Ikke vær så patetisk som de andre fansen hans. Det skal ikke være sånn i et forhold at den ene tror han er bedre enn den andre. Dere skal være likeverdige, og han skal ha fokuset på deg, og ikke ha kø-ordning for de neste damene. Han skal gå ut i fra at dere er sammen for alltid, og da trenger han ikke å ha andre på vent. Og du er verdt for mye til å bli holdt hemmelig! Det finnes mange normale og greie menn der ute. En som slår seg til ro med deg. En som ikke truer med at han kan bli sammen med andre om du ikke gjør som han vil. En som elsker DEG, og stolt viser deg frem! Anonymkode: 3b1fe...9ca 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #14 Skrevet 29. desember 2022 Er problemet at han har damer på facebook eller at han har damer på facebook som er penere enn deg? For la oss være ærlig. De som ikke ser bedre ut enn deg er du ikke truet av. Og uansett… facebook? Hva har det å si i 2022 😂🥱 Boomers assåå Anonymkode: 92e08...4b8
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #15 Skrevet 29. desember 2022 Siden dette har vært et problem lenge, og han ikke har gjort noe med det, må du enten bestemme deg for å akseptere at han er sånn, ellers må du gjøre det slutt en gang for alle. Anonymkode: 5b30b...fa0
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #16 Skrevet 29. desember 2022 Det aller aller siste du skal gjøre her, er å selge huset ditt! Og for guds skyld ikke flytt inn til han. Han har 200 damer på vent. Og du må kjempe om oppmerksomheten hans. DETTE hadde jeg fjernet meg langt fra! Blir du i forholdet fordi du er redd han skal rett på dater’n med noen andre? Anonymkode: 9b2d3...e30 1
Jdz Skrevet 29. desember 2022 #17 Skrevet 29. desember 2022 (endret) Jeg legger heller aldri ut bilder av meg og partner på Facebook eller flasher sivilstatusen min. Hun bruker ikke Facebook selv og jeg finner det svært unaturlig at jeg skulle poste bilder eller på andre måter utlevere henne på Facebook. Jeg har sikkert også single damer i vennelisten min, for å være helt ærlig har jeg aldri sjekket hva sivilstatusen deres er. Disse to tingene i seg selv er ikke spesielt problematisk spør du meg. Det jeg derimot finner fryktelig sært er det ekstreme bekreftelsesbehovet han har. Jeg synes også det er ekstremt tacky å drive og legge ut alt mulig hverdagslig på Facebook for likes, ros og komplimenter. AnonymBruker skrev (19 timer siden): Og han skriver bla til exen sin på hennes bilde " finingen " og sender bamseklem. Jeg har konfrontert han med dette og sagt at det gjør at jeg ikke føler meg viktig for han og det gjør meg usikker. Han svarer da at det ikke betyr noe. Men jeg skjønner ikke behovet hans for å sette hjerte på alle disse damene sine bilder. De tror jo han er singel og. Han sa så at han vil ha de der på vent, sånn i tilfelle det blir slutt mellom oss , for han vet de er blodfan av han og hvis jeg ikke selger huset mitt og flytter inn til han , vet han at de er der på vent. Han sier at alle disse damene kunne gladelig kommet å bodd hos han. Anonymkode: 80345...11b Dette er jo tidenes største og rødeste flagget. Jeg hadde aldri orket å ha en kjæreste som faktisk har en etablert "plan B" om det skulle bli slutt. AnonymBruker skrev (19 timer siden): Han er en flott mann, så jeg forstår jo at han har mange beundrere. Hva skal eg gjøre i denne situasjonen? Bare akspetere det? Anonymkode: 80345...11b En flott mann, sånn bortsett fra han er et kynisk rasshøl? Hva synes du selv du skal gjøre da? Jeg hadde i alle fall aldri orket dette. Sånne halvhjertede "av og på"-forhold var jeg ferdig med da jeg var 17. Endret 29. desember 2022 av Jdz 2 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #18 Skrevet 29. desember 2022 Jdz skrev (2 timer siden): Dette er jo tidenes største og rødeste flagget. Jeg hadde aldri orket å ha en kjæreste som faktisk har en etablert "plan B" om det skulle bli slutt. En flott mann, sånn bortsett fra han er et kynisk rasshøl? Hva synes du selv du skal gjøre da? Jeg hadde i alle fall aldri orket dette. Sånne halvhjertede "av og på"-forhold var jeg ferdig med da jeg var 17. Dette. Hadde løpt om kjæresten hadde sagt noe sånt, en gang på tull. At liksom masse damer vil flytte inn hos ham?? Og kjæresten min ER en attraktiv mann som får mye oppmerksomhet fra damer, men han er jo ikke opptatt av det/dem. Det lille som er åpent mellom ham og andre damer på fb er mer sånn gamle venninner av ham som prater om hund, reise etc. Aldri flørt og han har selvfølgelig ingen mulig backup-partner. Anonymkode: c2fe9...e5f 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #19 Skrevet 29. desember 2022 Han er / kommer garantert til å være utro. Løp jente, løp🚩🚩🚩🚩🚩 Anonymkode: e0bb3...8dc 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #20 Skrevet 29. desember 2022 Han er en narcisisst. Sikkert aldri får klemmer og godhet fra moren sin og så trenger han disse damene for å føle seg hel. Han bruker dem som påfyll forstår du. At du gidder. Anonymkode: e73d7...a37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå