snagglepusnos Skrevet 14. desember 2005 #1 Skrevet 14. desember 2005 JEg vavr hos legen i går, og fikk spørsmål om jeg hadde hatt mye problemer med mandlene før.... nei, i grunn ikke, sa jeg.. jeg tok de da jeg var 4.... Men jeg har tydeligvis fått soppinfeksjon eller noe på mandlene... Så da er mitt spørsmål.. noen andre som har opplevd at mandlene har vokst tilbake igjen? er det normalt?
Gjest gjest 0 Skrevet 14. desember 2005 #2 Skrevet 14. desember 2005 Da jeg fjernet mine for en mnd siden sa legen at de ikke kan vokse ut igjen. Men det er mange som har problemer med at de ikke klarer å fjerne alt. kanskje det kan være årsaken?
snagglepusnos Skrevet 14. desember 2005 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2005 Da jeg fjernet mine for en mnd siden sa legen at de ikke kan vokse ut igjen. Men det er mange som har problemer med at de ikke klarer å fjerne alt. kanskje det kan være årsaken? ← ja, det er nok det da.. for det kan jo ikke være så mye annet enn mandlene jeg har i halsen...
~umulia~ Skrevet 14. desember 2005 #4 Skrevet 14. desember 2005 Man har jo polypper (er det sånn det skrives) også. De ligger omtrent samme sted som mandlene og blir ofte kalt falske mandler. Mange må fjerne disse også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå