Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er utdannet vernepleier men jobber som noe annet i dag da jeg ikke klarer turnusarbeid. 

Har alltid hatt lyst til å jobbe i barnehage, men ikke som pedagogisk leder. Ser sjelden stillinger ute som vernepleier, men er det noe sjangs å få noen av de andre stillingene hvor de ikke søker vernepleier? Barne og ungdomsarbeider f.eks? 

Anonymkode: 8a682...fda

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er utdannet vernepleier men jobber som noe annet i dag da jeg ikke klarer turnusarbeid. 

Har alltid hatt lyst til å jobbe i barnehage, men ikke som pedagogisk leder. Ser sjelden stillinger ute som vernepleier, men er det noe sjangs å få noen av de andre stillingene hvor de ikke søker vernepleier? Barne og ungdomsarbeider f.eks? 

Det finnes barnehager som utlyser andre pedagoger vet jeg, for eksempel for idrettspedagog. Kanskje mulig å få noe tilsvarende. Som bua vil du gå mye ned i lønn da. 

Anonymkode: f6af2...8a5

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det finnes barnehager som utlyser andre pedagoger vet jeg, for eksempel for idrettspedagog. Kanskje mulig å få noe tilsvarende. Som bua vil du gå mye ned i lønn da. 

Anonymkode: f6af2...8a5

Ts

Syns ikke jeg ser de annonsene så mye heller. Jeg går ikke ned noe, for jobber ikke som vernepleier nå heller (tjener likt som bua). Vet du om det er mulig å få jobbene som er annonsert til bua? Har forsøkt tidligere, men ikke kommet til noe jobbintervju. 

Skrevet

I Oslo søker flere barnehager nå etter «fagpedagoger» som vernepleiere, spesialpedagoger etc. Tenker det er fordi de ikke får tak i nok barnehagelærer, og at jobben blir nokså lik pedagogisk leder/ barnehagelærer 2. Kanskje det kan være noe? 

https://www.finn.no/job/fulltime/ad.html?finnkode=283656009

https://karriere.no/jobb/fagpedagog-4890787

Anonymkode: eb5ce...982

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...