Gjest erwin Skrevet 14. desember 2005 #1 Skrevet 14. desember 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=111061 Hva slags kvinner er dette? "Taper-kvinner"? Eller helt vanlig oppegående jenter som er blitt så fascinert at de på død og liv vil ha han?
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2005 #2 Skrevet 14. desember 2005 Er jo et velkjent fenomen det. Jan Helge Andersen fikk jeg jo dame etter Baneheia-saken, Gamal Hossein får frierbrev, mase fyrer på Death Row får kjærlighetsbrev og gifter seg... Selv ville jeg vel slitt med tanken på 20 års adskillelse (minus omregningen til kalenderår samt ut etter 2/3 eller hva det er - uansett litt for lang tid) Jeg har mer problemer med at Halimi har fått seg noe jeg... Schumann ser ihvertfall hakket bedre ut
Diktern Skrevet 14. desember 2005 #3 Skrevet 14. desember 2005 Jeg trur det er spenninga og mystikken rundt en straffedømt som gjør det.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 14. desember 2005 #4 Skrevet 14. desember 2005 (endret) Jeg trur det er spenninga og mystikken rundt en straffedømt som gjør det. ← Men samtidig må man påpeke at det er menns skyld at en kvinne finner seg en drapsdømt og blir drept. Endret 14. desember 2005 av Rattleshake
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2005 #6 Skrevet 14. desember 2005 Jeg har mer problemer med at Halimi har fått seg noe jeg... ← Det hevdes at Halimi skal være en utrolig sjarmerende og intelligent fyr.
Caramba Skrevet 14. desember 2005 #7 Skrevet 14. desember 2005 Hadde vært artig å sett noen av disse brevskriverne... Tipper det er en stor andel sære og desperate damer som blir sykelig hektet på en voldsdømt.. Skjønt Schumann har jo et OK utseende, hvis man liker den litt halvkriminelle og iskalde looken hans.
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2005 #8 Skrevet 14. desember 2005 Det hevdes at Halimi skal være en utrolig sjarmerende og intelligent fyr. ← De øynene hadde fått meg fra å tenke slik tror jeg... Hadde vært artig å sett noen av disse brevskriverne... Tipper det er en stor andel sære og desperate damer som blir sykelig hektet på en voldsdømt.. Skjønt Schumann har jo et OK utseende, hvis man liker den litt halvkriminelle og iskalde looken hans. ←
Superlammet Skrevet 14. desember 2005 #9 Skrevet 14. desember 2005 Når det går til helvete har de seg selv å takke. Mer tror jeg neppe at jeg behøver å si.
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2005 #10 Skrevet 14. desember 2005 Forstår ikke at han mottar så mange brev.....advokaten derimot, er mye kjekkere! Han som er tiltalt er jo tynn og ikke noe pen..ikke sjarmerende, bare tynn og blek. Noen som vet om advokaten er ledig?
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2005 #11 Skrevet 14. desember 2005 Forstår ikke at han mottar så mange brev.....advokaten derimot, er mye kjekkere! Han som er tiltalt er jo tynn og ikke noe pen..ikke sjarmerende, bare tynn og blek. Noen som vet om advokaten er ledig? ← Seriøst? Du er hypp på advokaten til Schumann? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=111061
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2005 #12 Skrevet 14. desember 2005 Seriøst? Du er hypp på advokaten til Schumann? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=111061 ← Ja han ser ut som en som passer til meg
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2005 #13 Skrevet 14. desember 2005 Jeg noterte meg hjelpepleieren som hadde lagt merke til Schumann i Stavanger rundt ranstidspunktet fordi han var så kjekk at hun hadde lyst til å kaste seg over han. Jeg vet ikke om jeg akkurat ville sagt det i retten selv om jeg ikke viste noe om hans kriminielle løpebane når jeg traff han.
Gjest ghj Skrevet 14. desember 2005 #14 Skrevet 14. desember 2005 Et kjent fenomen ja. Til verre forbrytelse desto flere damer hiver seg på en og samme mann. De som dreper voldtar får mest friere. Tror nok det er en del taperkvinner der ja
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2005 #15 Skrevet 14. desember 2005 Er Schuman kjekk, egentlig? Har sett på han som litt småstygg.
Mette Skrevet 15. desember 2005 #16 Skrevet 15. desember 2005 La oss diskutere saken og ikke personen Remyline Moderator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå