Liebe Skrevet 28. desember 2022 #1 Skrevet 28. desember 2022 Synes du det er fint, bryr deg ikke eller styggt?
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #2 Skrevet 28. desember 2022 Synes selv at det ikke er noe pent. Men de mennene som ville vurdert det ville nok ikke vært min type menn likevel - så jeg synes de skal gjøre akkurat som de selv vil 😊 Anonymkode: f4156...3d5 5
Liebe Skrevet 28. desember 2022 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Synes selv at det ikke er noe pent. Men de mennene som ville vurdert det ville nok ikke vært min type menn likevel - så jeg synes de skal gjøre akkurat som de selv vil 😊 Anonymkode: f4156...3d5 Bra svar
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #4 Skrevet 28. desember 2022 Noen kler det, andre ikke. Jeg kan like det hvis det er på rette typen. Anonymkode: cb5d7...eaa 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #5 Skrevet 29. desember 2022 Jeg syns det kan være fint Anonymkode: b09c4...0cd 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #6 Skrevet 29. desember 2022 Syns det er kult vurderer det selv Anonymkode: f8e78...2bd 1
Liebe Skrevet 29. desember 2022 Forfatter #7 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Syns det er kult vurderer det selv Anonymkode: f8e78...2bd Jeg gjorde det i går, veldig fornøyd 😊 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #8 Skrevet 29. desember 2022 Liebe skrev (40 minutter siden): Jeg gjorde det i går, veldig fornøyd 😊 Frisør eller piercing ? Og hvor gammel er du? Anonymkode: f8e78...2bd
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #9 Skrevet 29. desember 2022 Veldig få menn som kler det. Hull i øra er for kvinner, ikke menn. Anonymkode: ae586...bdd
Liebe Skrevet 29. desember 2022 Forfatter #11 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Frisør eller piercing ? Og hvor gammel er du? Anonymkode: f8e78...2bd Piercing studio, Ragnaråkk i Trondheim, veldig flinke der ❤️ 1
Liebe Skrevet 29. desember 2022 Forfatter #12 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Frisør eller piercing ? Og hvor gammel er du? Anonymkode: f8e78...2bd Er 32 forresten, er i tenkeboksen på å ta leppe 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #13 Skrevet 29. desember 2022 Liebe skrev (22 minutter siden): Er 32 forresten, er i tenkeboksen på å ta leppe Syns der er fint på unge gutter, ikke en voksen mann på 32, det er like harry som tattoo, leppe er bare nasty, tenker folk snakker bak din rygg, prøver for hardt🙂 Anonymkode: 5021d...40b
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #14 Skrevet 29. desember 2022 Jeg personlig føler det blir finest om man har en gjennomført stil, hvis man er mann som skal ha hull i begge ørene. Ett øre blir litt mer sånn avslappet og litt mindre synlig. Det passer liksom "alle" tenker jeg. Men har man hull i begge øra, synes jeg man bør ha en stil over seg som passer med øreringene. F.eks. Johnny Depp. Han har hull i begge øra og ser fantastisk ut med det. Han bruker oftest ringer og andre ting i ørene, men bytter gjerne på, ser jeg. Ser veldig sånn "rocker"-aktig ut. Will Smith kler også ørepiercingene sine, men de er som oftest små diamanter av noe slag, Will Smith har en mindre "rockete" stil, så der er det best med diamanter synes jeg. Anonymkode: 4a314...62a 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #15 Skrevet 29. desember 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Syns der er fint på unge gutter, ikke en voksen mann på 32, det er like harry som tattoo, leppe er bare nasty, tenker folk snakker bak din rygg, prøver for hardt🙂 Anonymkode: 5021d...40b Helt uenig. Ingenting harry med tatoveringer. Ei heller på folk 30 år og opp. Det er derimot harry å kalle det for "tattoo", som ikke en gang er det rette bruken av ordet på engelsk en gang. Det du prøver å si er det engelske ordet tattoos, som blir flertall. Men på norsk sier vi tatoveringer. Det klarer du å si. 🙂 Det er også harry å projisere som du gjør nå, ved å si at folk snakker bak ryggen hans og sier han prøver for hard. DET er harry det. Uff. 🙂 Anonymkode: 4a314...62a 2 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #16 Skrevet 29. desember 2022 Liebe skrev (33 minutter siden): Er 32 forresten, er i tenkeboksen på å ta leppe Kult, hva med nese? Anonymkode: f8e78...2bd
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #17 Skrevet 29. desember 2022 37 minutter siden, Liebe said: Er 32 forresten, er i tenkeboksen på å ta leppe Ville revurdert det om du ikke har jobb. Anonymkode: 3038a...564 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #18 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Helt uenig. Ingenting harry med tatoveringer. Ei heller på folk 30 år og opp. Det er derimot harry å kalle det for "tattoo", som ikke en gang er det rette bruken av ordet på engelsk en gang. Det du prøver å si er det engelske ordet tattoos, som blir flertall. Men på norsk sier vi tatoveringer. Det klarer du å si. 🙂 Det er også harry å projisere som du gjør nå, ved å si at folk snakker bak ryggen hans og sier han prøver for hard. DET er harry det. Uff. 🙂 Anonymkode: 4a314...62a Tipper du er full av harry tattoos og ringer her og der, sikkert arbeidsløs også, sitter hjemme på gutterommet og lurer på hvorfor alle ser på deg som en taper😂 Anonymkode: 5021d...40b
Liebe Skrevet 29. desember 2022 Forfatter #19 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Kult, hva med nese? Anonymkode: f8e78...2bd Nei, der vil jeg ikke ha, pluss at det kan bli for mye
Liebe Skrevet 29. desember 2022 Forfatter #20 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg personlig føler det blir finest om man har en gjennomført stil, hvis man er mann som skal ha hull i begge ørene. Ett øre blir litt mer sånn avslappet og litt mindre synlig. Det passer liksom "alle" tenker jeg. Men har man hull i begge øra, synes jeg man bør ha en stil over seg som passer med øreringene. F.eks. Johnny Depp. Han har hull i begge øra og ser fantastisk ut med det. Han bruker oftest ringer og andre ting i ørene, men bytter gjerne på, ser jeg. Ser veldig sånn "rocker"-aktig ut. Will Smith kler også ørepiercingene sine, men de er som oftest små diamanter av noe slag, Will Smith har en mindre "rockete" stil, så der er det best med diamanter synes jeg. Anonymkode: 4a314...62a Synes det ser mest symmetrisk ut med begge, også føler jeg en piercing midt på leppe vil gjøre det enda mer gjennomført Helt enig i det du sier om Depp og hans stil, han er en av mine favoritt skuespillere 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå