Gå til innhold

Liker ikke å bli sugd, er det veldig uvanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som en parallell til innlegget om slikking her..

Jeg er mann og liker ikke bli sugd av kona, det gir meg ingenting. Ingen spesiell nytelse, og da gir det heller ikke henne noe ettersom jeg ikke nyter, dermed dropper vi det.
Når jeg leser innlegg både her og andre steder om temaet, føler jeg meg litt unormal.. alle "gutta" skal jo like det.

Jeg elsker å gå ned på henne, synes det er herlig å slikke henne, men ønsker ikke bli sugd i retur.
Vi har forsøkt 69 et par ganger, jeg digget å slikke henne, men hennes suging ga meg ikke de helt store nytelser, så da velger vi andre stillinger.

Da er det mye bedre når hun f.eks. "spidder" seg selv på meg, og sitter å rir, da har jeg hendene fri og kan kjærtegne den herlige kroppen hennes. Mye heller det enn at hun skal ta meg i munnen.

Hvordan er det hos andre er det veldig uvanlig at han ikke nyter å bli sugd, eller er det eller som er slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når en partner ikke mestrer å suge/slikke på en god nytelsesmåte, så er det vel naturlig at det ikke nytes. 

Og det går begge veier, uavhengig av kjønn. 

Anonymkode: 7999d...196

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Man må fortelle hva som er godt, og man må lytte til det som blir fortalt. 

De færreste mestrer å lytte.

Skrevet

Er hun den eneste som har sugd deg, eller har du hatt andre partnere der du har kjent på det samme?

Anonymkode: d81de...151

Skrevet
Geojak skrev (23 minutter siden):

..

Jeg er mann og liker ikke bli sugd av kona, det gir meg ingenting. Ingen spesiell nytelse, og da gir det heller ikke henne noe ettersom jeg ikke nyter, dermed dropper vi det.

Jeg elsker å gå ned på henne, synes det er herlig å slikke henne, men ønsker ikke bli sugd i retur.

Hvordan er det hos andre er det veldig uvanlig at han ikke nyter å bli sugd, eller er det eller som er slik?

Akkurat det samme her.

Å bli sugd gir meg svært lite. Har ikke noe i mot det, om partner absolutt har lyst til å suge. Men hvem gidder å suge en som selv ikke tenner på det?😂

Jeg elsker å gå ned på kona, og hun elsker at jeg går ned. Samtidig slipper hun å suge meg…. Vinn vinn situasjon for vår del👍🏻

Anonymkode: b239e...628

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Er hun den eneste som har sugd deg, eller har du hatt andre partnere der du har kjent på det samme?

Er ikke TS, men har det helt likt.

Samtlige av mine sexpartnere opp igjennom årene har tatt det for gitt at jeg vil suges. De tror åpenbart det er et «must» å suge. Jeg kjenner på det samme uavhengig av partner. Spiller ingen rolle hvordan teknikk de bruker, eller hvor mye innlevelse de har etc.

Det som har slått meg, er at alle som jeg kommer på i farten, har blitt lettet og positivt overrasket når jeg forteller at å bli sugd ikke er noe jeg hverken trenger eller ønsker. De har gått rundt å forestilt seg at det er forventet av dem.

• Liker 3
  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Alle mine partnere har lyttet når jeg forteller dem at jeg ikke «trenger» å bli sugd. De har gladelig latt være etter jeg kommuniserer det.

• Liker 5
Skrevet

Jeg elsker å suge, og har fått mange uoppfordrede kommentarer på at jeg er god. Ta det som du vil, men jeg velger å tro at jeg vet hva jeg driver med. Har allikevel vært med menn som ikke vil bli sugd. Enten ikke liker det, eller bare ikke får noe ute av det. Så nei, du er ikke uvanlig. Alle liker ikke alt. 

Anonymkode: 53bac...bb9

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hun er den eneste ja, har bare hatt en partner de siste 35 år, og hun debuterte jeg med også, dermed er hun den eneste.

Om du vil frem til at hun kanskje ikke er god på det, så ja mye mulig det, men det driter jeg litt i ettersom hun gjør så mye annet som jeg digger.
Vil mye heller se hun ri meg til min og egen nytelse, enn å se henne tre munnen nedover pikken for å suge noe som ikke gir meg noe 😉 

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Yes og det er det hun og jeg gjør, hun liker å bli slikket, det lytter jeg til, jeg liker ikke bli sugd og det lytter hun til 😉

• Nyttig 3
Skrevet

Jeg har vært med to stykker som absolutt ikke ville bli sugd, det ga de ingenting så da unngikk vi det. 

Jeg liker selv veldig godt å suge så for min del ble det jo ett savn den gang. 

Skrevet

Har det noe å si om det er uvanlig? 
Så lenge du har kommunisert dette med din partner, er det vel ikke så nøye med hva andre liker og gjør? 

Personlig har jeg aldri skjønt denne trangen til å vite om noe er normalt eller unormalt. Alt ved meg, er meg. Om det er unormalt, så javel da. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg syns det er litt vanskelig å forstå fullt ut, siden for meg er det på mange måter toppen av seksuell nytelse når hun utfører sine raffinerte kunster på meg, mot stadig nye høyder, selv etter mange år. Jeg nyter det så intenst at tårene kan trille, så overveldende deilig det er. Allerede lenge før jeg kommer. Det er mye mer nytelse i et minutt av dette for meg enn i orgasmens få sekunder, som knapt topper den intense nytelsen i forkant. Klart det blir litt rart å høre om menn som ikke liker det i det hele tatt. 

Så forskjellige vi er...

Men ser jo helt tilsvarende hvordan det er kvinner som ikke liker å bli slikket og sikkert har sine grunner til det.

Det må jo bare være sånn at det som føles fantastisk for den ene ikke er noe særlig for den andre. Enten det handler om fysisk følsomhet, psykiske sperrer eller hva det nå er som blir avgjørende. 

Vi i vårt forhold både tenner på og nyter både å gi og motta oralsex begge to, og er takknemlige for det, selvfølgelig. Det er en veldig stor del av sexlivet vårt. Vi kan ikke helt tenke oss det foruten. Ingen av oss behøver å ha noen savn eller vanskelige greier rundt dette. Bare gjensidige gleder og positive forventninger. Hver gang.

Men det man selv liker og lever godt med som par føles vel bra og riktig enten det er sånn eller slik, håper jeg, for andres del også.

Anonymkode: 22335...af8

Skrevet

Kona suger meg hele tiden. Noen ganger før jeg våkner. Kan våkne av at jeg kommer og hun eskalerer intensitet. 

På handleturer, i bilen, i skog og fjell etc. Var ikke så fan, men er blitt hekta og elsker at hun elsker å gjøre det.

Vet ikke om det er vanlig, men Er først etter jeg traff min kone at jeg har begynt å like det. Samt tenne på at hun svelger. Måten hun bytter på intensiteten, vakum, leker med tungen... Og ivrig slurper i seg satsen dag ut og dag inn. 

Anonymkode: 47c53...4b2

Skrevet
SlemUlv skrev (2 timer siden):

Har det noe å si om det er uvanlig? 
Så lenge du har kommunisert dette med din partner, er det vel ikke så nøye med hva andre liker og gjør? 

Personlig har jeg aldri skjønt denne trangen til å vite om noe er normalt eller unormalt. Alt ved meg, er meg. Om det er unormalt, så javel da. 

Ja du har rett, om det er sånn jeg er så er det faktisk sånn jeg er, uansett om det er vanlig eler ikke.

I et mannsdomiert yrke, som jeg jobber i er noen ganger språket og fleipen relativt grov. I denne settingen kan du få inntrykk av at alle liker en «blow job» Derfor ble jeg litt nysgjerrig på om det faktisk er slik. Derfor er det også fint å lese her at det er andre som heller ikke får noe ut av at hun suger.
Virker jo også som mange menn tar det som en selvfølge at hun skal ta ham i munnen. Kan jo være kvinner som kvier seg eller presser seg fordi de tror han må ha det slik. Greit å sette ord på ar det motsatte også er «normalt»

Tror mange kunne hatt et bedre og mer avslappet sexliv, om de klarte å tenke som deg. «slt ved meg er meg» uten å bry seg om hva andre mener og synes.

• Hjerte 2
Skrevet

En dårlig BJ er egentlig bare irriterende. Men hva som er "vanlig" eller ikke spiller vel liten rolle, er vel om dere trives med sexlivet som teller, uansett hva det måtte innebære 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet (endret)

Folk er forskjellige og det er helt naturlig. For min del er det helt avgjørende at hun liker å både gi og få oralsex. 100%. Men allikevel bra at ulike folk liker ulike ting, tenker jeg.

Har snakka med noen av gutta rundt meg som er helt annerledes på det.

Endret av Mann-1982
Skrevet

Samme for meg, men for min del blir det for intenst. Mulig jeg har en unormalt sensitiv penis eller noe, men det blir så mye at jeg ikke klarer å nyte det.

Anonymkode: 941ac...82d

Skrevet

Har møtt et par menn som ikke liker det, det er nok mer vanlig enn man tror. En del av den giftige maskulinitetskulturen for menn er blandt mange ting at de blir forventet å være så seksuelle av seg så det gjør det vanskelig og tabu for menn som f eks ikke liker å bli sugd å snakke høyt om det eller til og med klare å takke nei til det 

Anonymkode: 571b6...878

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...