Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis det som de viste i teaseren skjer idag, så skjer ting fort, klining mellom Kate og Jack, hester osv...

Fokuset idag må jo være på Ana Lucia og Jack, og på hvorfor Mr. Ecko sa at hun hadde gjort en "mistake".... Håper vi også får se Bernhard og kona - de som ble gjenforent forrige episode!

:):)

Hva tror du skjer idag?!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Cuba_*
Skrevet

Jeg tror i allefall mange her blir like sinna som meg når jeg forteller dere at dette er siste episoden før pause fram til antakelig 1. mars!!!

:frustrert::frustrert:

Skrevet

Nå skjønner jeg heller mindre her... :klø:

Trodde siste LOST-episode (What Kate Did) allerede hadde blitt sendt, og at neste ikke kom før 11. januar?

Men dere snakker kanskje om det som sendes på norsk TV?

Skrevet
Nå skjønner jeg heller mindre her... :klø:

Trodde siste LOST-episode (What Kate Did) allerede hadde blitt sendt, og at neste ikke kom før 11. januar?

Men dere snakker kanskje om det som sendes på norsk TV?

Tror det skal handle om Kate i dag!

Snakker om det på norsk TV ja.. er det så rart ettersom vi faktisk bor her..?

Skrevet

Hvilken episode er det som sendes i dag? Altså hvilket nummer?

Skrevet

Jeg tror de andre er de menneskene de har gjort noe vondt med i tidligere liv...

Skrevet

Siden alle har en fortid som omhandler en de kjenner som dør, mener jeg.

Skrevet

Yes yes yes! Endelig tar det seg opp igjen! Og det gjør i grunnen ikke noe at vi må vente på neste episode. Helt greit, så lenge det nå viser tegn på å ta seg opp igjen.

Skrevet

Det har ikke blitt sagt når neste episode skal sendes, ikke som jeg har fått med med ihvertfall.

Noen som vet når den sendes og hvor dette står?

Skrevet

Jeg så i Se og Hør at de nå tar pause og er tilbake igjen 1. mars! Håper virkelig ikke det stemmer! litt rart og siden de ikke sa noe om det..

Tok seg veldig opp igjen i dag ja! Ble nesten kvalm jeg, så bra var det!! :overrasket:

Skrevet

Uæææ, jeg glemte hele greia!! Kommer det i reprise?

Skrevet

Ja, tror det er reprise på fredager! Du MÅ få det med deg!!

Se på tvnorge.no for tidspunkt!!

Så nettopp der nå og det er ikke Lost neste onsdag i allefall.. :grine::grine:

Skrevet

Startet ikke nettopp TFV norge opp igjen med sesong 2.?

Hvorfor skulle de bare sende noen få (2?) episoder før de tok 2 måneders pause.... Jeg fatter det ikke...

Skrevet
Startet ikke nettopp TFV norge opp igjen med sesong 2.?

Hvorfor skulle de bare sende noen få (2?) episoder før de  tok 2 måneders pause.... Jeg fatter det ikke...

TFV norge? hva er det?

De har sendt 9 episoder av sesong 2..

Syns det er helt teit jeg! De er jo midt i en sesong så skal de ha så lang pause! Gjorde jo ikke sånn i sesong 1! :tristbla:

Skrevet

TVN har nok tatt igjen USA for fort, og der borte har de pause frem til 11. januar. Det er (som nevnt andre steder) en karantene etter at det er sendt i USA.

I mellomtiden anbefales Prison Break og My Name Is Earl (begge på tv3...) når de måtte begynne ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...