AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #1 Skrevet 28. desember 2022 Når jeg leser alle tråder på KG om tiere og seksere, verdiløse damer over 25, skrukkete livmor og eldre menns sjekking av betydelig yngre kvinner, forstår jeg hvor heldig jeg har vært med det stygge ansiktet mitt Jeg har i løpet av mine 24 år som myndig unngått: * trakassering og uønsket oppmerksomhet fra menn * manglende respekt for mine faglige meninger * reaksjonen fra partner på at jeg blir eldre eller får "skavanker" etter graviditet og fødsel * press for å operere meg yngre og hele tiden vedlikeholde utseendet * tvil om partneren kun har valgt meg for mitt utseende, og ikke bryr seg om meg som person * falske venner og bekjente som er med meg fordi jeg er pen og populær, intet annet. Selvfølgelig har jeg unngått noen fordeler også, som å bli mer positivt vurdert på grunn av det pene utseendet, større utvalg av menn og andre fordeler pene mennesker får generelt, men det lever jeg godt med. Anonymkode: fe914...6ac 6 2 4
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #2 Skrevet 28. desember 2022 Du har antagelig et normalt utsseende selv om du ikke er vakker. Kjenner to stygge kvinner de har aldri hatt kjærester eller fått barn. Men den ene mangler sosiale antenner som nok er årsaken til at hun aldri ble gift eller fikk barn Anonymkode: e8db1...900 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #3 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når jeg leser alle tråder på KG om tiere og seksere, verdiløse damer over 25, skrukkete livmor og eldre menns sjekking av betydelig yngre kvinner, forstår jeg hvor heldig jeg har vært med det stygge ansiktet mitt Jeg har i løpet av mine 24 år som myndig unngått: * trakassering og uønsket oppmerksomhet fra menn * manglende respekt for mine faglige meninger * reaksjonen fra partner på at jeg blir eldre eller får "skavanker" etter graviditet og fødsel * press for å operere meg yngre og hele tiden vedlikeholde utseendet * tvil om partneren kun har valgt meg for mitt utseende, og ikke bryr seg om meg som person * falske venner og bekjente som er med meg fordi jeg er pen og populær, intet annet. Selvfølgelig har jeg unngått noen fordeler også, som å bli mer positivt vurdert på grunn av det pene utseendet, større utvalg av menn og andre fordeler pene mennesker får generelt, men det lever jeg godt med. Anonymkode: fe914...6ac Nå synes jeg du er streng med deg selv. Anonymkode: 12959...10c 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #4 Skrevet 28. desember 2022 Du har i det minste fått deg en mann. Så så veldig stygg kan du ikke være. Anonymkode: 4c028...93c 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #5 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du har i det minste fått deg en mann. Så så veldig stygg kan du ikke være. Anonymkode: 4c028...93c Han er nok med meg av praktiske årsaker, men det er også helt OK. Anonymkode: fe914...6ac
Gjest AprilRyan Skrevet 28. desember 2022 #6 Skrevet 28. desember 2022 Jeg er ikke spesielt pen, men opplevde allikevel uønsket oppmerksomhet fra gamle menn da jeg var yngre. Sånt kan skje med alle og man må ikke være veldig pen for å oppleve sånt. Flere av de andre tingene kan man også oppleve selv om man ikke er pen.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #7 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du har i det minste fått deg en mann. Så så veldig stygg kan du ikke være. Anonymkode: 4c028...93c stygge damer får seg også menn, i hvert fall blant de jeg kjenner, stygge (les: overvektige/lave) menn har derimot ikke fått dame, det samme gjelder forsåvidt en rekke av normale menn jeg også kjenner, fordi mannsoverskuddet i samfunnet bare er mere enn noensinne, og damer gjerne deler på de mest populære mennene, da blir det et stort etterslep av menn som ender opp som tapere... Anonymkode: 861e4...028
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #8 Skrevet 28. desember 2022 AprilRyan skrev (32 minutter siden): Jeg er ikke spesielt pen, men opplevde allikevel uønsket oppmerksomhet fra gamle menn da jeg var yngre. Sånt kan skje med alle og man må ikke være veldig pen for å oppleve sånt. Flere av de andre tingene kan man også oppleve selv om man ikke er pen. Samme her og helt enig. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): stygge damer får seg også menn, i hvert fall blant de jeg kjenner, stygge (les: overvektige/lave) menn har derimot ikke fått dame, det samme gjelder forsåvidt en rekke av normale menn jeg også kjenner, fordi mannsoverskuddet i samfunnet bare er mere enn noensinne, og damer gjerne deler på de mest populære mennene, da blir det et stort etterslep av menn som ender opp som tapere... Anonymkode: 861e4...028 Jeg kjenner flere stygge menn som har dame. Overvektige og lave også. Anonymkode: 04d89...fed 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #9 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Når jeg leser alle tråder på KG om tiere og seksere, verdiløse damer over 25, skrukkete livmor og eldre menns sjekking av betydelig yngre kvinner, forstår jeg hvor heldig jeg har vært med det stygge ansiktet mitt Jeg har i løpet av mine 24 år som myndig unngått: * trakassering og uønsket oppmerksomhet fra menn * manglende respekt for mine faglige meninger * reaksjonen fra partner på at jeg blir eldre eller får "skavanker" etter graviditet og fødsel * press for å operere meg yngre og hele tiden vedlikeholde utseendet * tvil om partneren kun har valgt meg for mitt utseende, og ikke bryr seg om meg som person * falske venner og bekjente som er med meg fordi jeg er pen og populær, intet annet. Selvfølgelig har jeg unngått noen fordeler også, som å bli mer positivt vurdert på grunn av det pene utseendet, større utvalg av menn og andre fordeler pene mennesker får generelt, men det lever jeg godt med. Anonymkode: fe914...6ac Det samme her unntatt manglende respekt for faglige meninger. Anonymkode: 26a19...a21
Gjest AprilRyan Skrevet 28. desember 2022 #10 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Samme her og helt enig. Jeg kjenner flere stygge menn som har dame. Overvektige og lave også. Anonymkode: 04d89...fed Vet også om mange overvektige og en god del stygge menn som har dame. Når det er en såpass stor andel menn som er overvektige så hadde det vært rart om ingen av dem var i forhold. Veldig mange menn er heller ikke særlig høye, men allikevel er de i et forhold. Det virker omtrent som noen tror at det kun er kjekke, høye og veltrente menn som har dame, men sånn er det ikke. Da kan man bare ta seg en tur på nærmeste kjøpesenter og kikke litt.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #11 Skrevet 28. desember 2022 AprilRyan skrev (12 minutter siden): Vet også om mange overvektige og en god del stygge menn som har dame. Når det er en såpass stor andel menn som er overvektige så hadde det vært rart om ingen av dem var i forhold. Veldig mange menn er heller ikke særlig høye, men allikevel er de i et forhold. Det virker omtrent som noen tror at det kun er kjekke, høye og veltrente menn som har dame, men sånn er det ikke. Da kan man bare ta seg en tur på nærmeste kjøpesenter og kikke litt. Nettopp. De fleste mennesker er ikke pene , men helt vanlige av utseende. Både kvinner og menn,og de fleste mennesker er i et forhold. Anonymkode: 04d89...fed 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå