Gå til innhold

Nordlys vognpose i dun? Erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er den grei? Trenger en billig vognpose å ha hjemme etter barnehagestart. Han får den gode (Easygrow) posen med i barnehagen, så trenger en til helgebruk hjemme. Vi bruker gode, hjemmestrikka ullklær og har mulighet å sette vogna i garasjen, så trenger ikke være av varmeste slaget. 

Anonymkode: 552de...26a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yngri er ofte på 50% på Barnas hus og de har en dunpose vi har vært veldig fornøyde med. Jeg har ikke hatt vinterposen til Nordlys før, men jeg brukte vårposen. Barnet ble veldig klam i den så virker ikke som den pustet skikkelig, og vi kommer derfor til å kjøpe Voksi neste gang. Regner med de bruker samme innerstoff i vinterposen, men vet ikke 😊

Anonymkode: e469f...71b

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Yngri er ofte på 50% på Barnas hus og de har en dunpose vi har vært veldig fornøyde med. Jeg har ikke hatt vinterposen til Nordlys før, men jeg brukte vårposen. Barnet ble veldig klam i den så virker ikke som den pustet skikkelig, og vi kommer derfor til å kjøpe Voksi neste gang. Regner med de bruker samme innerstoff i vinterposen, men vet ikke 😊

Vet du hvilken av modellene du har? Har vurdert Yngri, men vært usikker på dem. 

Anonymkode: f781a...484

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Vet du hvilken av modellene du har? Har vurdert Yngri, men vært usikker på dem. 

https://www.barnashus.no/barnevogn/vognpose/lun-vognpose-2022-rose Vi har denne. Hadde Easygrow til forrige barn (gav den bort i gave til søstra mi da hun fikk) og er like fornøyd med denne, har også forlenger 😊 Koster litt på ordinær pris men er som sagt ofte på 50%. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

https://www.barnashus.no/barnevogn/vognpose/lun-vognpose-2022-rose Vi har denne. Hadde Easygrow til forrige barn (gav den bort i gave til søstra mi da hun fikk) og er like fornøyd med denne, har også forlenger 😊 Koster litt på ordinær pris men er som sagt ofte på 50%. 

Takk :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...