AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #1 Skrevet 28. desember 2022 Har en jeg har datet en stund. Han var her første gang for 2 mnd siden og da var bestemoren min alvorlig syk. Hun døde altså mens han var der. Greia var hvert fall at han maaaaser på om å få treffe hele familien, datteren min osv. (han har aldri hatt kjæreste) men jeg syns det er tidlig og dessuten var det ikke i en sånn situasjon jeg ønsket å introdusere, ønsket å gi familien min fred. Han klarer 1 min i sengen og da vi hadde forspill, tok han vekk hånda mi fordi han var redd for å komme for fort. Han er i tillegg veldig intens og må kysse hvert 5. minutt. Han har også begynt å stalke veldig og lurer på alt når det kommer til familien min som han har stalket.. syns det begynner å bli drøyt. Hva ville dere gjort? Anonymkode: 7236e...f20
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #2 Skrevet 28. desember 2022 Hva legger du i å stalke veldig? Anonymkode: 9ee08...c08
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #3 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva legger du i å stalke veldig? Anonymkode: 9ee08...c08 Han søker opp tanter, onkler osv og spør hvem de er og det. Forstår at han har stalket. Han googlet også adressen min da jeg har leieboere og spurte hvorfor det var et guttenavn på adressen og hvem han var. Han bor under meg… blir litt voldsomt bare Anonymkode: 7236e...f20
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #4 Skrevet 28. desember 2022 🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩 Anonymkode: aabcd...3ed 13 1
svartkatt Skrevet 28. desember 2022 #5 Skrevet 28. desember 2022 Skjønner ikke helt hvorfor du er med han.. Får inntrykk av at han kan ha en diagnose, og da i verre grad enn andre.. kanskje ikke en slå opp grunn i seg selv. Men han skjønner ikke hvor grensene går, eller at man vil ta det mer gradvis. Hvis du ikke har sagt ifra om dette bør du gjøre det. HVIS ikke han har en mer alvorlig diagnose da.. Når det gjelder sexen.. vet ikke jeg.. huff hehe 😇 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #6 Skrevet 28. desember 2022 Han ønsker å bli kjent med familien din og er ikke så erfaren seksuelt. Det er mulig å sette grenser der du vil ha dem og lære ham opp i hva du liker i senga Du kan gå av hvilke grunner du selv vil. Anonymkode: e720a...85f 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #7 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han ønsker å bli kjent med familien din og er ikke så erfaren seksuelt. Det er mulig å sette grenser der du vil ha dem og lære ham opp i hva du liker i senga Du kan gå av hvilke grunner du selv vil. Anonymkode: e720a...85f Tenkte jeg skulle si det samme. TS, du trenger ikke lete etter grunner til å gjøre det slutt, det er bare å gjøre det. Du trenger ikke å få masse svar fra folk på KG om det er greit å gjøre det slutt. Du har din grunn og den er bra nok. Når det er sagt; dette er en mann jeg hadde gjort det slutt med uten å tenke for mye på det, han høres ikke helt god ut. Du har uansett ikke de rette følelsene for han og det er helt greit å gjøre det slutt. Anonymkode: fe9be...c6d 5
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #8 Skrevet 28. desember 2022 Du trenger ingen grunn til å gjøre det slutt. Det er alltid lov å gjøre det slutt Anonymkode: d2436...cf7 1
Gjest ufiltrert Skrevet 28. desember 2022 #9 Skrevet 28. desember 2022 Googlet addressen din å spør hvem folk er, herregud. Han kommer bare bli verre å verre å verre. Hans groteske usikkerhet siden han aldri har hatt kjæreste lyser igjennom som et skærende skrik som går nedover ryggen. Kontroll og manipulasjon fra dag en høres ikke bra ut.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #10 Skrevet 28. desember 2022 Slå opp fordi han ønsker å treffe familien din og fordi han ikke er så erfaren seksuelt? Finnes det ikke viktigere ting i livet enn bare sex? Anonymkode: 99746...e35
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #11 Skrevet 28. desember 2022 Høres ut som en potensielt farlig person.... Ikke normalt! Ikke introdusert han for familien, for alt du vet kanskje han er med i en bande som rundstjeler hele huset dems. Ja jeg ville dumpet her både pga han er unormalt påtrengende og intens men også fordi han bare holder 1 minutt i senga Anonymkode: e8d03...e32
Diezel Skrevet 29. desember 2022 #12 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Slå opp fordi han ønsker å treffe familien din og fordi han ikke er så erfaren seksuelt? Finnes det ikke viktigere ting i livet enn bare sex? Anonymkode: 99746...e35 Klart det gjør det for noen - men alt i alt her høres det jo ikke ut som et drømmeforhold når hun etter så kort tid føler seg stalket…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #13 Skrevet 29. desember 2022 Var sammen med en som minner om dette en gang. Varte 6 måneder. Ble for intens, og for mye liten gutt i stor kropp uten hodet helt på rett sted. Anonymkode: cc29b...f69
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #14 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Ja jeg ville dumpet her både pga han er unormalt påtrengende og intens men også fordi han bare holder 1 minutt i senga Anonymkode: e8d03...e32 Jeg slo ikke opp med min som ikke var helt topp i senga, rett og slett fordi han var godt i stand til å sette ord på at han var nervøs og ønsket å få ting til, men ikke var helt der fra start. Jeg tok det ikke personlig eller lagde et problem ut av det. Med tid, kommunikasjon og tillit ble disse tingene mye bedre, og ingen føler seg ille om ting en dag ikke funker perfekt. Anonymkode: e720a...85f
Ananas. Skrevet 29. desember 2022 #15 Skrevet 29. desember 2022 "Han/hun får meg til å føle meg ukomfortabel" er ALLTID god nok dumpegrunn, uansett hva årsakene er, og uansett hva andre måtte mene. 3
Svartfugl Skrevet 29. desember 2022 #16 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 28.12.2022 den 11.13): Har en jeg har datet en stund. Han var her første gang for 2 mnd siden og da var bestemoren min alvorlig syk. Hun døde altså mens han var der. Greia var hvert fall at han maaaaser på om å få treffe hele familien, datteren min osv. (han har aldri hatt kjæreste) men jeg syns det er tidlig og dessuten var det ikke i en sånn situasjon jeg ønsket å introdusere, ønsket å gi familien min fred. Han klarer 1 min i sengen og da vi hadde forspill, tok han vekk hånda mi fordi han var redd for å komme for fort. Han er i tillegg veldig intens og må kysse hvert 5. minutt. Han har også begynt å stalke veldig og lurer på alt når det kommer til familien min som han har stalket.. syns det begynner å bli drøyt. Hva ville dere gjort? Anonymkode: 7236e...f20 Hvorfor trenger du en "godkjent" grunn? Det virker ganske åpenbart på meg at du ikke liker denne mannen særlig godt. Da er det naturlig å avslutte. 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #17 Skrevet 31. desember 2022 Hvis du synes denne mannen er grei og snill, og du har det bedre sammen med han enn du har det uten han, hvis du ofte skulle ønske du var med han når du ikke er det. Hvis du kjenner en god følelse inni deg når dere er sammen, da skal du ikke dumpe han. Hvis dette forholdet får deg til å føle ubehag, og du skulle ønske han forsvant når dere er sammen, så skal du dumpe han. Anonymkode: 223d4...459 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå