AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #1 Skrevet 28. desember 2022 Vi ble etterhvert kjent etter å ha hengt på samme spillforum i årevis og snakket litt til og fra. Han har aldri vært ubehagelig pågående, synes det tvert imot har vært spennende når det plutselig har tikket inn mld fra han. Han har hele tiden vært veldig fascinert av meg (jeg av han også, har bare holdt veldig tilbake). Han komplimenterer utseendet mitt, synes jeg er litt mystisk og vanskelig og lese og det har han likt. Han har mange ganger ønsket å treffe meg. Jeg har syntes dette har vært veldig spennende og koselig. Vi har også hatt en fleipet tone hele tiden og han har alltid vært en trøst for meg hvis livet har vært litt kjipt osv. Hatt inntrykk av at jeg har vært det samme for han. Vi er også ganske sjenerte og laidback begge to og jeg har aldri vært borti noen som er så lik meg og som forstår uten at jeg trenger å forklare så mye. I jula fikk jeg en god jul mld av han, og etterhvert viste det seg at vi skulle til samme sted kvelden etter. Jeg bestemte meg for å være litt crazy og faktisk møte han. Har aldri møtt noen på denne måten før, så det var ganske nervepirrende. Det som møtte meg var en høyreist høflig type og jeg ble ganske så lamslått over hvor kjekk han faktisk var. Jeg koste meg virkelig sammen med han og jeg følte meg rett og slett forelsket. Vi avtalte å møtes for en kaffe dagen etter før vi skulle reise. Under den kaffen syntes jeg han virket litt fraværende, satt en del på tlf osv. Var på forhånd sikker på at jeg kom til å kysse han når vi skulle gå hvert til vårt, men ting ble litt hektisk på slutten og han måtte rushe avgårde og det ble kun med en rask klem. Etter det har jeg ikke hørt noe fra han. Prøvd å ta initiativ til samtale i spillverden, og svart på noen av det han skriver på forumet tilknyttet gaming, men dårlig respons. Og nå sitter jeg her og føler at all den selvtilliten jeg hadde pga hans beundring ovenfor meg er helt borte. Den følelsen av at et interessant menneske der ute liker meg, har vært en god drivkraft for meg i flere år. Nå er alt helt dødt og jeg føler meg som en grå mus, sånn jeg gjorde i årene før vi ble kjent. Blir bare lei meg av å tenke på han nå, og kjenner sjalusien boble hver gang jeg ser han prater med en annen dame på nett. Ikke at det er noe flørt der, bare vanlige samtaler. Men det var jo sånn det begynte for oss. Var bare så tydelig at jeg syntes han var nydelig, mens jeg merket at han nok ble skuffet over hvordan jeg var, sikkert både utseendemessig og personlighet. Og det gjør så utrolig vondt. Klarer ikke tenke på annet nå i jula. Noen som har vært borti lignende? Anonymkode: 5d366...077 8
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #2 Skrevet 28. desember 2022 Er du helt sikker på at ble skuffet over hvordan du var? Eller er dette noe DU tenker og har kok sammen i forbindelse med din dårlige selvtillit? Ta det med ro ts... Noen ganger er det helt naturlige forklaringer bak disse handlingene. Kanskje han ble usikker på seg selv? Kanskje han ble så sjenert og lamslått over hvor flott du var, at det er enklere å ikke prate med deg fordi det er litt kleint etter første møte? Anonymkode: 8b538...bf8 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #3 Skrevet 28. desember 2022 De aller fleste av oss har vært gjennom noen runder med kjærlighetssorg ja. Det er vondt når ikke følelsene blir gjengjeldt. Hvis du er gamer så kommuniserer du vel med en god del menn, du kan ikke joine en klan med norske folk som ikke bor så veldg langt unna deg da? Slik at dere kan møtes av og til? Så kommer du deg litt mer ut? Anonymkode: 5bbd9...eac 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #4 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Den følelsen av at et interessant menneske der ute liker meg, har vært en god drivkraft for meg i flere år. Nå er alt helt dødt og jeg føler meg som en grå mus, sånn jeg gjorde i årene før vi ble kjent Vil gu deg en klem og si at jeg vet hvordan det føles, jeg har også vært der at jeg har latt andres følelser for meg avgjøre min verdi. Det har ingenting å si, og han er ikke en kul eller grei fyr som inviterer deg på kaffe kun for å være avvisende og rævhull sånn at du liksom tar hintet eller hva det er meninga du skal! Det forteller meg at han er så blottet for sosiale antenner og ordentlig oppførsel at det ikke er rart han ragger damer på forum i flere år før han møter de... Du må absolutt glemme han pappskallen der som ikke hadde integritet til å fortelle på en ordentlig måte at han nok ikke ser for seg mer, og heller jobbe veldig med egen selvtillit og selvfølelse. Anonymkode: 71553...f61 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #5 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er du helt sikker på at ble skuffet over hvordan du var? Eller er dette noe DU tenker og har kok sammen i forbindelse med din dårlige selvtillit? Ta det med ro ts... Noen ganger er det helt naturlige forklaringer bak disse handlingene. Kanskje han ble usikker på seg selv? Kanskje han ble så sjenert og lamslått over hvor flott du var, at det er enklere å ikke prate med deg fordi det er litt kleint etter første møte? Anonymkode: 8b538...bf8 Ja derfor han nå overser og driter i henne? Bra råd, lag stalkere ut av folk. Anonymkode: 71553...f61 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #6 Skrevet 28. desember 2022 Det skulle nok bra gjøres å leve opp til den fantasien han har gjort seg opp, tenker du kunne vært en supermodell og at han likevel hadde følt et antiklimaks. Noen er sånn at de lager seg perfekte mennesker i hodet og da hjelper det ikke hvor bra du er når virkeligheten inntreffer. Vært borti en sånn type og vet hvor vondt det er når beundringen forsvinner over natta. Når jeg tok avstand begynte han etter et halvt års tid å skrive og virke betatt igjen 🙄 Anonymkode: 8dd58...a47 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #7 Skrevet 28. desember 2022 Hvor gammel er han? Anonymkode: 89d2f...11a
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #8 Skrevet 28. desember 2022 Ring han! Anonymkode: c52ec...276
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #9 Skrevet 28. desember 2022 Er godt eksempel på at det er dumt å falle for noen man ikke har møtt. Vi kvinner blir gjerne betatt og fantaserer om den vi tror han er eller kan være for oss, men man kjenner han jo ikke og vet ikke den virkelige kjemien før man møtes i det virkelige liv. Kjedelig ting ikke ble som du hadde sett for deg, men en erfaring rikere er du! Ikke noe å få gjort med saken. Anonymkode: 05e5c...627 4
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #10 Skrevet 28. desember 2022 Det virker som du bare ville ha han for å få oppmerksomhet. Anonymkode: 7187a...de9
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #11 Skrevet 28. desember 2022 Kan det være at bildene du har sendt ham gjennom årene ikke har vært helt sannferdige? Anonymkode: c8690...d06 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #12 Skrevet 28. desember 2022 Jeg bare lurte, hadde dere sett hverandre på FaceTime el lign før dere møttes? Jeg vet om flere som har kommet i kontakt med en fantastisk hyggelig mann på nettet. Pratet i timesvis og har hatt den kjemien , og så kommer møtet face to face .. Det bare blir så feil plutselig .. Det kan være ulike grunner, han ligner ikke på de bildene han har sendt og utstrålingen er ikke der som en trodde…. Det blir da vanskelig å bortforklare alle flotte meldinger og komplementer en har gitt tidligere. Hvor god kontakt hadde dere egentlig ? Er det mulig å sende han en enkel og grei melding der du spør om han ble skuffet eller fikk et feil inntrykk av deg? Uansett hvilket svar du får så har du Iallefall prøvd å få et svar du kan leve på sikt ❤️ Anonymkode: c8ed5...d3e
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #13 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Pratet i timesvis og har hatt den kjemien Her snakket ts om årevis, så det er null å tape på å ta en oppklarende samtale. Anonymkode: 5ac88...d4c
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #14 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Her snakket ts om årevis, så det er null å tape på å ta en oppklarende samtale. Anonymkode: 5ac88...d4c Oppklarende? Skal han behøve fortelle hvorfor han mistet interessen? Har hun noen glede av det? Det er lov å møte noen og ikke føle på kjemien. Han har ikke gjort noe galt. De pratet jo bare... Anonymkode: 37423...99b 1 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #15 Skrevet 29. desember 2022 Det er veldig lett å føle seg forstått når man bare har spillkontakt/nettbasert relasjon, og ikke møtes i den virkelige verden. Da bygger man seg fantasi, og ser ikke de mindre hyggelig kvaliteter. Anonymkode: cbd04...160 3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #16 Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Oppklarende? Skal han behøve fortelle hvorfor han mistet interessen? Har hun noen glede av det? Det er lov å møte noen og ikke føle på kjemien. Han har ikke gjort noe galt. De pratet jo bare... Anonymkode: 37423...99b Snakker ikke om å stille noen til veggs. Bare å utelukke misforståelser. Anonymkode: 5ac88...d4c
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #17 Skrevet 2. januar 2023 Har du hørt noe TS? Anonymkode: 9f948...7f8
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #18 Skrevet 2. januar 2023 Som gamer over flere år så kan jeg si atdette vanlig når man møter onlinevenner IRL første gang. Det er skremmende hvor ufattelig godt man blir kjent med folk via gaming og vi blir kjent med hverandre kun via stemme, toneleie og kanskje discordbilde. Det er lurt å ha litt webcam under gaming om man planlegger å møte hverandre. Man får plutselig litt sjokk når den du har snakket med viser seg å være veldig annerledes enn det bildet du har malt i hodet ditt. De har "feil" høyde, mimikk, hårfarge, klesstil osv. At folk mister interessen for hverandre etter fysisk møte er veldig vanlig. Generelt mener jeg folk må være flinkere til å slutte å bruke filter på bildene sine. Har hørt mange menn si at de har møtt ei jente fra gaming og discordbildet stemte ikke i det hele tatt med hvordan hun ser ut i virkeligheten. Bruker man webcam så unngår man slikt. Man kan være pen IRL men det falske bildet har skapt helt andre forventninger. Anonymkode: b8572...7d2 1 2
Serafin Skrevet 2. januar 2023 #19 Skrevet 2. januar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 28.12.2022 den 8.25): Vi ble etterhvert kjent etter å ha hengt på samme spillforum i årevis og snakket litt til og fra. Han har aldri vært ubehagelig pågående, synes det tvert imot har vært spennende når det plutselig har tikket inn mld fra han. Han har hele tiden vært veldig fascinert av meg (jeg av han også, har bare holdt veldig tilbake). Han komplimenterer utseendet mitt, synes jeg er litt mystisk og vanskelig og lese og det har han likt. Han har mange ganger ønsket å treffe meg. Jeg har syntes dette har vært veldig spennende og koselig. Vi har også hatt en fleipet tone hele tiden og han har alltid vært en trøst for meg hvis livet har vært litt kjipt osv. Hatt inntrykk av at jeg har vært det samme for han. Vi er også ganske sjenerte og laidback begge to og jeg har aldri vært borti noen som er så lik meg og som forstår uten at jeg trenger å forklare så mye. I jula fikk jeg en god jul mld av han, og etterhvert viste det seg at vi skulle til samme sted kvelden etter. Jeg bestemte meg for å være litt crazy og faktisk møte han. Har aldri møtt noen på denne måten før, så det var ganske nervepirrende. Det som møtte meg var en høyreist høflig type og jeg ble ganske så lamslått over hvor kjekk han faktisk var. Jeg koste meg virkelig sammen med han og jeg følte meg rett og slett forelsket. Vi avtalte å møtes for en kaffe dagen etter før vi skulle reise. Under den kaffen syntes jeg han virket litt fraværende, satt en del på tlf osv. Var på forhånd sikker på at jeg kom til å kysse han når vi skulle gå hvert til vårt, men ting ble litt hektisk på slutten og han måtte rushe avgårde og det ble kun med en rask klem. Etter det har jeg ikke hørt noe fra han. Prøvd å ta initiativ til samtale i spillverden, og svart på noen av det han skriver på forumet tilknyttet gaming, men dårlig respons. Og nå sitter jeg her og føler at all den selvtilliten jeg hadde pga hans beundring ovenfor meg er helt borte. Den følelsen av at et interessant menneske der ute liker meg, har vært en god drivkraft for meg i flere år. Nå er alt helt dødt og jeg føler meg som en grå mus, sånn jeg gjorde i årene før vi ble kjent. Blir bare lei meg av å tenke på han nå, og kjenner sjalusien boble hver gang jeg ser han prater med en annen dame på nett. Ikke at det er noe flørt der, bare vanlige samtaler. Men det var jo sånn det begynte for oss. Var bare så tydelig at jeg syntes han var nydelig, mens jeg merket at han nok ble skuffet over hvordan jeg var, sikkert både utseendemessig og personlighet. Og det gjør så utrolig vondt. Klarer ikke tenke på annet nå i jula. Noen som har vært borti lignende? Anonymkode: 5d366...077 Jeg tror du har hatt for høye forventninger og at du ikke får innfridd de forventningene du hadde sett for deg. Skjønner at det gjør vondt. Men det er sånn det er å være menneske og leve livet. Vi skal igjennom mye. Både på godt og vondt. Kanskje det var en mening med at det ikke ble noe mer og du finner deg en bedre mann som du kan finne glede med og som er glad i deg og ser seg for den du er. Endret 2. januar 2023 av Serafin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå