AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #1 Skrevet 28. desember 2022 Fram til nylig har jeg hatt en hysterisk skrekk for å få sæd i munnen. Men min nye kjæreste fikk meg til å prøve. Det var jo ikke så grusomt som jeg hadde lest om i ulike innlegg på nettet. Smaken og konsistensen var uvant og annerledes. Men det er også litt spennende for en som meg, som liker å teste ut nye smaker når det gjelder mat og drikke. Nå kan jeg både ta spruten i munnen og svelge. Men det er noe jeg lurer litt på: Hvor lenge pleier smaken og den klebrige følelsen i munnen å vare? Ofte kjenner jeg den fortsatt dagen etter at jeg har sugd ham. Noen som har tips til hvordan jeg kan få den bort. Anonymkode: 8c663...7dc 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #2 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ofte kjenner jeg den fortsatt dagen etter at jeg har sugd ham. Det er psykisk. Du kjenner selvfølgelig ikke smaken av sæd dagen etterpå. Anonymkode: 1069f...7d0 8
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #3 Skrevet 28. desember 2022 Øøøh. Noen minutter, kanskje opp til ti på det lengste (og da er det isåfall når jeg får ham til å komme dypt ned i halsen, for da går noe av det opp i nesegangen også 😬) Så lenge du svelger unna og spiser og drikker, skal det da vel være umulig å smake det senere. Det må være psykisk. Anonymkode: c5246...2de 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #5 Skrevet 28. desember 2022 Smaken er borte innen et par minutter. Men det hender jeg syns det klør litt i halsen etterpå, så jeg sørger for å drikke litt vann og tar en tyggis når vi er ferdige. Anonymkode: 0b274...e7f
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #6 Skrevet 28. desember 2022 Tror også at det kan være psykisk hvis du kjenner smaken dagen etter.. Jeg drikker ofte litt vann etterpå, og smaken er borte innen et par minutter😊 Anonymkode: 90c89...55d
svartkatt Skrevet 28. desember 2022 #7 Skrevet 28. desember 2022 Har han spist/drukket ananas så blir det søtere. Det gjelder også deg om du gjør det. I tilfelle dere ikke har prøvd. 😸
Jentegutt Skrevet 28. desember 2022 #8 Skrevet 28. desember 2022 Jeg kjenner smaken opp til 15-20 minutter etter, noen ganger lengre visst jeg ikke spiser eller drikker etterpå.
Blåjojo Skrevet 28. desember 2022 #9 Skrevet 28. desember 2022 Kjenner sjeldent smaken mer enn et minutt eller to etterpå. Men drikker alltid litt så snart jeg kan, evt. pusser tennene.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #10 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Øøøh. Noen minutter, kanskje opp til ti på det lengste (og da er det isåfall når jeg får ham til å komme dypt ned i halsen, for da går noe av det opp i nesegangen også 😬) Så lenge du svelger unna og spiser og drikker, skal det da vel være umulig å smake det senere. Det må være psykisk. Anonymkode: c5246...2de Nope, mannen min har dessverre ikke verdens beste smak. Endrer seg betydelig om han spiser ananas, men det gidder han ikke - så derfor tar jeg ikke i munnen. Fordi - han spruter mye og til tider tykt. Og det smaker intenst, går på ingen måte bort raskt. Liker å bli sprutet på, gjerne mye - men noen smaker er faktisk veldig intense. Anonymkode: 38598...3fe
svartkatt Skrevet 28. desember 2022 #11 Skrevet 28. desember 2022 Det er nok mest mentalt, men jo verre smaken er, jo lenger sitter smaken i. Så om man bare opplever en fæl smak av bare en liten dråpe en gang, dette kan også være precum, kan det ødelegge i lang tid fremover.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #12 Skrevet 28. desember 2022 Dere har sikkert rett. Ettersom dette er noe helt nytt for meg, og som jeg har en slags stolthet for endelig å ha fått til etter så mange år, så overtenker jeg sikkert en del på det. TS Anonymkode: 8c663...7dc 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #13 Skrevet 28. desember 2022 For lenge 🤢 Anonymkode: e6970...45c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå