Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå flere barn med en mann jeg møtte etterpå. Vi har hatt mange fine år sammen. Har det trygt og godt og vil ikke forlate han pga jeg har disse følelsene nå. Føler det fortjener en sjanse. Barna har det best med begge foreldrene og jeg er veldig glad i han…Men saken er at jeg får ikke x en ut av hodet. Følelsene vi har for hverandre er gjensidige. Det gjør det ikke lettere.Det ble slutt den gangen fordi vi var unge og dumme. X er gift, men har ikke et lykkelig forhold. Jeg sliter med å ha lyst på sex med min mann. Jeg håper det kan gå over, men har nå vart en god stund. Er det andre som har hatt det sånn en periode og at det har gått over igjen? Redd jeg angrer om jeg forlater mannen min. Vi har hatt våre problemer som har ødelagt endel for oss. Mange ganger føler jeg vi mangler kjemien, noe som jeg har med x. Blir deprimert av å ha det slik. Føler meg fjern. Det hopper i følelser fra en dag til en annen😞

Anonymkode: a8ffc...452

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi det good tid. Jeg har vært i samme båt. Eksen min var ikke bra for meg, men brukte uansett bortimot 2 år på å komme helt over han.. samtidig som jeg gikk inn i et nytt forhold med enn mann jeg er gift med idag. Jeg har det kjempe fint idag med han. Selv om det var beintøft å komme over eksen.. 

Skriv ned positive og negative sider med dem begge. Virkelig grav i deg selv. Spør deg hvilken framtid du vil ha. Lytt til magefølelsen og fornuften. 

Men samtidig så er livet for kort til å ikke ha det bra. Men hvis du velger å gå tilbake til eksen så se for deg hvordan ting blir, du får aldri mannen du har nå tilbake..

Kjærlighet er vanskelig 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
snorfrøken1234 skrev (På 29.12.2022 den 21.41):

Gi det good tid. Jeg har vært i samme båt. Eksen min var ikke bra for meg, men brukte uansett bortimot 2 år på å komme helt over han.. samtidig som jeg gikk inn i et nytt forhold med enn mann jeg er gift med idag. Jeg har det kjempe fint idag med han. Selv om det var beintøft å komme over eksen.. 

Skriv ned positive og negative sider med dem begge. Virkelig grav i deg selv. Spør deg hvilken framtid du vil ha. Lytt til magefølelsen og fornuften. 

Men samtidig så er livet for kort til å ikke ha det bra. Men hvis du velger å gå tilbake til eksen så se for deg hvordan ting blir, du får aldri mannen du har nå tilbake..

Kjærlighet er vanskelig 

Mannen jeg har god på alle måter. Bare så fælt at jeg ikke har sånne følelser for han som jeg har for x. Men x kan være litt vanskeligere å stole på. Ja har tenkt det samme. Jeg er så utrolig glad i mannen jeg har nå..så jeg håper det med tiden kan gå over. Det som er mest slitsomt er lysten på sex. Har nesten aldri lyst på sex lenger. Men snakker jeg med x er det full tenning. Tiltrekningen er helt vanvittig. Har det bra hjemme og krangler ikke osv..men hjertet mitt er liksom ikke hjemme. Jeg kommer til å gi det god tid. Han jeg har er eier av så mange gode egenskaper.. 

Anonymkode: a8ffc...452

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...