Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hvorfor er det slik? Hvorfor er det så lite folk ute på byen i Oslo? Mange andre steder er det mye folk ute har jeg inntrykk av. Jeg er ikke fra byen og er oppvokst et sted er dagene etter andre dag jul er fest dag, da folk går ut og feirer jula.

Har vært et par ganger ute i byen mellom jul og nyttår, men da har det nesten ikke vært folk ute. Og da er det ikke noe gøy og gå ut. Føler meg litt alene så hadde vært fint og kunne gå ut en tur og møte litt folk. 

Jeg er passert 40 så er mere barer og slik som gjelder, noen som har tips om noen steder med folk på mellom jul og nyttår. Når går ut alene føler man seg mer alene om man går til steder der det er lite folk. Skulle tro en del folk var hjemme i byen i jula og da hadde lyst og gå ut, eller er det bare famile som da gjelder???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi folk er med familien? Er bare stakkarer som er på byen i jula 

Anonymkode: b2d1e...d9c

Skrevet

Her jeg bor har det knapt vært mulig å komme ut av huset på grunn av glatte fortau. Virker som det verken brøytes eller strøs i romjulen, og mange havner på legevakten. 

Anonymkode: aeeb3...636

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Må ikke være med familie , jeg sitter alene å ser film og rydder i jula :)

ville bare legge til det 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

hender man blir lei familen og vel??? å ja det er harry å gå på byen i jula ja jihaaa

Anonymkode: 5a62e...5e4

Skrevet

På andre steder så samles utflytterne i jula, og møtes på den lokale puben. 

Anonymkode: 1f2de...f39

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Nei, gud forby at enkelte går ut og koser seg i jula litt utenom familie også. Dra hodet ut av baken tenker jeg vi sier...

Anonymkode: 4f5df...7e6

• Liker 1
Skrevet

Det er generelt lite folk i Oslo i julen.  Familiesamlinger skjer ofte hos de med mest plass og de bor ofte utenfor byen. Studentene er hjemme hos foreldre så det er 50k pluss av de mest festglade ute av bildet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...