AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #1 Del Skrevet 27. desember 2022 Dere som la om livsstilen rett og slett, kan dere fortelle om de grepene dere gjorde som førte til at dere gikk ned ca 1 kg i uka? Skal i bryllup i sommer, har så lyst å føle meg fin for en gang skyld. Er 163 og 90 kg. Vil helst ned 30 kg totalt…. Anonymkode: 450fa...208 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #2 Del Skrevet 27. desember 2022 Telte kalorier rett og slett. Trente i tillegg 2 ganger i uken med styrke og løp 3 ganger i uken. Gikk ned 20 kg på 6 mnd. Anonymkode: 1db3d...b79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #3 Del Skrevet 27. desember 2022 La til mer proteiner i maten. spiste alt, men hvis jeg tidligere hadde spist en hel sjokolade, så spiser jeg nå bare halve. Anonymkode: c82c7...e5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 27. desember 2022 #4 Del Skrevet 27. desember 2022 Tell kalorier til du finner gode rutiner øk opp aktiviteten når kodtholdet er på plass. Bruk tid på å finne gode rutiner du klarer å stå i i det lange løp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arild37 Skrevet 27. desember 2022 #5 Del Skrevet 27. desember 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Dere som la om livsstilen rett og slett, kan dere fortelle om de grepene dere gjorde som førte til at dere gikk ned ca 1 kg i uka? Skal i bryllup i sommer, har så lyst å føle meg fin for en gang skyld. Er 163 og 90 kg. Vil helst ned 30 kg totalt…. Anonymkode: 450fa...208 Begynte med faste, kun 5 timer i døgnet jeg spiste. Spiste mye, men holdt langt under maks kalorinivå. Var veldig skeptisk til faste, trodde jeg skulle gå rundt sulten, men går overraskende bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #6 Del Skrevet 27. desember 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Telte kalorier rett og slett. Trente i tillegg 2 ganger i uken med styrke og løp 3 ganger i uken. Gikk ned 20 kg på 6 mnd. Anonymkode: 1db3d...b79 Telte, altså la inn i app? ☺️ Anonymkode: 450fa...208 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #7 Del Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Telte, altså la inn i app? ☺️ Anonymkode: 450fa...208 Nei! Aldri brukt app 🙂 Regnet ut hver minste matbit så å si 🙂 Anonymkode: 1db3d...b79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #8 Del Skrevet 28. desember 2022 Vet ikke helt om det er mulig? Om man tenker på langvarig nedgang? Jeg har kun spist en gang om dagen siden august og har gått ned bare 5-6 kilo. Anonymkode: f012c...cc9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #9 Del Skrevet 28. desember 2022 Jeg gikk ikke ned sååå mye, selv om det var et kg en del uker. I snitt 0,6-0,7. Jeg «bare» talte kalorier i Lifesum, holdt meg innen grensa. Hadde jeg justert enda mer ned, så kunne jeg gått ned fortere - men tror ikke det hadde vært bedre for min del. Da hadde jeg nok ikke sittet med følelsen av at «denne måten å spise på kan jeg fortsette med hele livet, for jeg føler ikke at jeg går glipp av noe». Gikk ned 13 kg fra høst til jul (3 mnd) og 10 kg til innen juni. Da følte jeg meg tynn altså 😅 selv om bmi var så vidt over på overvekt. Så ikke sikkert du må være helt i mål for å være fornøyd til bryllupet. Etterpå kan du fortsette? Jeg fortsatte et godt stykke til, men etter hvert tar det mye lengre tid. Anonymkode: 56529...370 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #10 Del Skrevet 28. desember 2022 Spis med fornuften og ikke med følelsene. Det er det hele. Du vet jo innerst inne hvorfor du er overvektig, jeg vet hvert fall at jeg putter i meg ting jeg ikke burde, men som gir meg en forbigående lykkefølelse. Drikk 1-2 liter vann om dagen og kutt ut lettbrus, som tross alt bare øker sultfølelsen. Anonymkode: d639e...1ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #11 Del Skrevet 28. desember 2022 Telte kalorier og trente både styrke og kardio. Gikk ned 10 kg på 10 uker. Anonymkode: 16a13...de2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #12 Del Skrevet 28. desember 2022 Hvorfor veier du 90kg? Der har du svaret ditt. Jeg droppet all sjokolade, snack og mellommåltid for en del år siden. Raste ned, og fikk en stabil, lavere vekt. Uten at det var krevende i det hele tatt. Er det imidlertid mye inaktivitet. Eller at du overspiser til måltidene. Som er problemet ditt. Da er det der du må ta grep. Anonymkode: 47924...1a3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 28. desember 2022 #13 Del Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Dere som la om livsstilen rett og slett, kan dere fortelle om de grepene dere gjorde som førte til at dere gikk ned ca 1 kg i uka? Skal i bryllup i sommer, har så lyst å føle meg fin for en gang skyld. Er 163 og 90 kg. Vil helst ned 30 kg totalt…. Anonymkode: 450fa...208 Begynte med periodisk faste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyGrey Skrevet 28. desember 2022 #14 Del Skrevet 28. desember 2022 Min måte: - Spis råvarebasert og kutt ultraprossesert mat, inkl matvarer som inneholder all form for mel og sukker/søtning. - Få i deg nok proteiner og masse grønnsaker for volum og fiber. - Periodisk faste. Spisevindu 8-10 timer og faste 16-14 timer. - Ingen mellommåltider/småspising. - 2/3 store måltider i spisevinduet. - Ingen brus, energidrikk, mellombarer, proteinyoughurt osv osv. Noen vil nok tenke at denne metoden er drøy og ekstrem, men det som faktisk er ekstremt er å proppe kroppen full av junkfood og søppelmat. Dette er metoden jeg lever etter, inspirert av "Spis deg fri" - metoden. Anbefales om du vil ha lettere kropp, bedre helse og et lengre liv! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #15 Del Skrevet 28. desember 2022 Gått ned 20 kg på 1 år etter svangerskap Anonymkode: facc8...c7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #16 Del Skrevet 28. desember 2022 Droppet all drittmat. Fasting 16 timer med spisevindu på 8 timer. 3 måltider til dagen, gode råvarer, fullfet ordentlig mat. Kjøtt, ekte smør, egg, ost, grønnsaker, fisk, olivenolje, nøtter, helmelk, fløte. Gått ned 30 kg siden august i fjor. Er jeg i selskap spiser jeg gjerne et kakestykke, men holder meg vekke fra usunn mat i hverdagen. Ingen mellommåltider, det er totalt unødvendig. Anonymkode: 7e4e9...467 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilmus Skrevet 29. desember 2022 #17 Del Skrevet 29. desember 2022 Periodisk faste, stort sett 22:2, men har også hatt noen lengre faster på opp til 100 timer for å slå igjennom platåer. Teller også kalorier på lifesum, og spiser moderat lav karbo, høy protein. Spiser stort sett rent kjøtt/fisk + masse grønnsaker. Veide 67 kg i juni, nå veier jeg 53,5 (165 cm) har gått ned ca 500 g i jula, men det svinger mye. ( veier hver dag og regner ut ukas gjennomsnittsvekt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #18 Del Skrevet 30. desember 2022 Den perioden jeg gikk ned en kilo i uken over langt tid brukte jeg Lifesum slavisk. La inn alt jeg spiste, og planla måltider innenfor «budsjettet». Bare pass på at det ikke bikker over i spiseforstyrrelse. Anonymkode: 29061...c4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #19 Del Skrevet 30. desember 2022 Ikke spise etter klokka 18. Kuttet ut alt tilsatt salt og sukker. Moderat aktivitet, går 30 minutter hver dag. Gått ned 1,5 kg per uke i 2 måneder. Anonymkode: 95d3d...387 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eller Skrevet 30. desember 2022 #20 Del Skrevet 30. desember 2022 Råvarebasert mat, to måltider for dagen. I praksis blir det lavkarbo, men ikke keto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå