Gå til innhold

Hvordan ville du tatt denne kommentaren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Førstegangs sex med ny type. Han har vært i et ti år langt forhold inntil nylig og han forteller de har slitt seksuelt,. Etter sex utbrøt han "jeg pleier alltid få vondt i glans ved penetrering! Det får jeg ikke med deg!" også så han jo veldig fornøyd ut når han sa det men også litt overrasket. Skal jeg ta det positivt? 

Anonymkode: 0ad11...de0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er mer bekymret for at han sier glans

Anonymkode: 03225...8ec

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Ja.. hvordan kan du tenke noe annet? Vil jo ikke han skal ha vondt.

• Liker 3
Skrevet

Ja, selvfølgelig, selv om du bør be han klappe igjen om sex med eksen raskets mulig. 

Anonymkode: 03b42...9cf

• Nyttig 2
Skrevet

Å ikke få vondt er positivt. Hva er det som gjør at du tenker at fravær av vondt er negativt. Er du bdsm? 

Anonymkode: 250d3...436

• Liker 2
Skrevet

Øh ja, det er jo selvfølgelig positivt?

Skjønner ikke hvordan det er mulig å tolke det på noe annet vis.

Anonymkode: b2f45...060

• Liker 4
Skrevet

Vondt i glans? Altså mener ham at han har trang forhud eller hva? Jævlig rar ting å si 

Anonymkode: a120c...d4d

• Liker 2
Skrevet

Bare tenkte at han egentlig prøvde si at jeg er "vid". Ble litt redd for det. Men dere har jo rett. Forøvrig rart å si glans OG å snakke om eks.... Ts

• Liker 2
Skrevet

Da er du videre enn eksen, enkelt og greit. Men for han er det positivt, han var jo glad for det :)

Anonymkode: 46fd8...413

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bare tenkte at han egentlig prøvde si at jeg er "vid". Ble litt redd for det. Men dere har jo rett. Forøvrig rart å si glans OG å snakke om eks.... Ts

Tror ikke det kan ha noe med det å gjøre. Ville vært ekstremt upassende og wierd å si isåfall. 

Eller er han en som negger deg ellers? Sier ting som gjør deg usikker på deg selv? Isåfall stort rødt flagg... Nedbrytning begynner gradvis 

Anonymkode: a120c...d4d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da er du videre enn eksen, enkelt og greit. Men for han er det positivt, han var jo glad for det :)

Anonymkode: 46fd8...413

Eller våtere! ;)

Ville tatt dette positivt TS.

Anonymkode: 32525...a1b

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...