Gå til innhold

Har du kommet i julestemning ?

SissiB

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hos oss er det lite som minner om julestemning. 7 grader ute og ingen utsikter for hvit jul. Meeeen, når vi får juletre til helgen, bruker julestemningen å komme sigende, så jeg lever i håpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke et snøfnugg i sikte her heller.

Samtidig tar for øyeblikket eksamenslesing alt mitt overskudd, så jeg satser på julestemning i ekspressfart bare jeg blir ferdig med eksamen.

Bruker å være sent ute med julestemning jeg, og den bruker dermed å dukke opp på 1.juledag, når alt har roet seg ned, og alle bare slapper av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke ennå. Være tilsier at det heller burde vært okotber, ikke 10.desember. Men det er liksom noe mer som mangler. Tror dog den rette stemningen kan komme snikende til helga, for da er planen at vi skal hugge juletre + at vi skal til min søster og spise julegrøt. Forresten, det som mangler her hjemme, er den siste julepynten som skal påplass før treet, og det skjer ikke før til helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke spesielt julestemning jeg heller. Trodde virkelig jeg skulle fått det i går. Da hadde vi julekveldmat med pårørende på boligen jeg jobber, og da jeg kom hjem skrudde jeg på julemusikk og skreiv tjue julekort. Det endte opp med at jeg ble så trøtt at jeg så dobbelt :ler:

Den julestemninga får komme en annen dag :)

Endret av agbre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bittelitt, men ikke så mye. Ordentlig julestemning får jeg vel egentlig ikke før jeg er hjemme og vi pynter huset og juletreet, lager julemat og baker julekaker. Jeg kjenner jo at jeg gleder meg mer og mer ettersom dagene går og lukene i kalenderen åpnes, men kan ikke si at den virkelig julestemningen har kommet ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, julestemningen er på topp hos meg! Men det er det alltid, helt fra slutten av november. Nå har jeg bare to dager igjen med lesing+en eksamen, så skal jeg virkelig kose meg med gløgg, pepperkaker, litt julegaveshopping, masse levende lys og julemusikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Nei :(

hadde trodd julestemninga skulle komme i bøttevis i år, men jeg trenger visst det jeg er vant til: Stress, mas, julegaveshopping i siste lita, altfor mye jobbing og julestjerner som tyter ut av øra.

Trist, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...