AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #1 Skrevet 27. desember 2022 Eller venter dere til behandleren tar det opp, selv om dere vet dere ikke er i stand til å jobbe? Synes det er helt tilfeldig når behandlere ser behovet for sykmelding. Har måttet be legen om det både ved påvist kyssesyke og streptokokker, men en annen gang hvor jeg absolutt ikke følte jeg trengte det ville kiropraktoren sykmelde meg 100%, det sa jeg selvsagt nei til. Hater å be om å få det fordi det føles så unnasluntrete, uansett hvor mye jeg har behov for det. Og så er jeg kjemperedd for å ikke bli trodd. Anonymkode: 7cc76...c14 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #2 Skrevet 27. desember 2022 Tror det skal ekstremt mye til for å spør selv for min del. Alt for mye. Heldigvis har jeg en lege som har anbefalt sykmelding de gangene jeg har trengt det, uten at jeg har trengt å bringe det på bane. Leser på legelisten at folk sier han er «gjerrig» med sykmeldinger, så han er veldig god på å lese meg (og på å utfordre meg ift feks det med å ikke underdrive egne plager, for det trenger jeg å jobbe med 🙈 kunne jo risikert at han faktisk trodde meg når jeg sa det går fint..håper han ikke slutter som fastlege før jeg klarer det ❤️) Anonymkode: 093ec...dca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå