AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #1 Skrevet 27. desember 2022 Skal pusse opp vaskerommet og er usikker på hva vi skal gjøre med gulvet. Jeg får litt fnatt av belegg, liker ikke tanken på hva som samler seg under og synes ikke det ser pent ut😅 har heller ikke så veldig lyst på flis. Kunne tenkt meg noe støpt betong som ser litt pen ut og er praktisk på vaskerom, er det noen som har erfaring med dette? Eller kan anbefale noe lignende? varme i gulvet er kjekt men ikke et must, vi bruker stort sett tørketrommelen😅 Anonymkode: 556fa...31a
Luckiness Skrevet 30. desember 2022 #2 Skrevet 30. desember 2022 Men hva i all verden skal komme under belegg?😅 Kjenner flere som har brukt mikrosement på bad og er fornøyde med det. 3
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #3 Skrevet 31. desember 2022 Er det sluk i gulvet? I såfall er det vel våtromsnormen som styrer hvordan gulvet skal være. Anonymkode: 212b2...d1c
Miewyn77 Skrevet 31. desember 2022 #4 Skrevet 31. desember 2022 Varmekabler, membran og microcement eller tadelakt.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #5 Skrevet 1. januar 2023 Likte heller ikke tanken på gulvbelegg før, men tok meg en tur på Fargerike og så at de har mye forskjellig fint å velge mellom. Bade farger, mønstre og teksturer. Så vi gikk for det på do og i boden. Kjempefornøyd! Det ble pent og er så himla lett å rengjøre ✨ Anonymkode: 473d2...6a7 1
sommermor Skrevet 2. januar 2023 #6 Skrevet 2. januar 2023 Her har vi belegg på gulvet på vaskerommet. Det er både fint og praktisk synes jeg. Ikke minst er det veldig lett å vaske. Vi har varmekabler. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå