Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger seriøst tips, for jeg er så knyttet til eksen min at å ikke ha kontakt med ham kommer til å bli fryktelig vanskelig - men det må bli sånn.

kort historie: jeg flyttet fra ham pga mye dårlig oppførsel fra hans side. Vi har hele tiden holdt kontakten etter bruddet for 2 mnd siden og han har stilt opp og vært veldig snill og hjelpsom mot meg. Han har sagt at han er glad i meg og vil vi skal fortsette som kjærester, men jeg ga meg selv en liten ‘frist’ for å se hvordan ting gikk. Fikk dyr julegave fra ham og tenkte at han ga meg nok ikke det visst han ikke mente det han sier. Så i natt, full, sendte han melding til en felles bekjent og spurte om han kunne komme på besøk for han var interessert i litt knulling… jeg har sett meldingene, så det er ikke noe tvil der.

jeg dro fra ham i høst fordi jeg følte jeg måtte ellers kom jeg til å bli syk, men var jo fortsatt glad i ham. Og nå hadde jeg fått opp forhåpningene mine om at han skulle endre seg og at vi skulle få det bra igjen. Hvordan og hva skal jeg gjøre for å bare miste de gode følelsene for ham jeg har og komme meg videre…? Konkrete tips som fungerte for deg. Jeg sitter å ser på meldingene han sendte og klarer ikke å skjønne at han har sendt de til henne, så direkte i språket - lite sjarmerende…

Anonymkode: 1c59a...f9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare fokuser på all dritten han har gjort og tillatt deg å kjenne på raseriet og hatet. Det driver deg videre og får opp selvrespekten din! 

Anonymkode: 942eb...cb5

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Selg gaven fra ham og gi pengene til veldedig formål. 

Han er sikkert sjarmerende, men han er ikke til å stole på. En dag kommer du til å møte en som ikke spiller teite spill. 

Anonymkode: 65fcc...7b1

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bare fokuser på all dritten han har gjort og tillatt deg å kjenne på raseriet og hatet. Det driver deg videre og får opp selvrespekten din! 

Anonymkode: 942eb...cb5

Enig der 👍dette funker men tar litt tid. Gikk fra en psykopat som jeg har bodd sammen med i 10 år. Har et barn sammen med han møter han iblant når jeg henter og leverer barnet. Har ikke følelser for han kun hat. Blir irritert kun av å se på han 🤣

Anonymkode: 183d8...193

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...