newman01 Skrevet 6. desember 2023 #161 Del Skrevet 6. desember 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Tør ikke ha banken på mobil jeg. Også er den nye løsningen ganske ny så uansett så avventer jeg med det. Anonymkode: 0c348...2f8 Ny løsning? Mobilbank har eksistert i 15 år nå? Tryggere med nettbank på pc tror du? På hvilken måte? Kodebrikke som alternativ til BankID på mobil tror jeg er tilnærmet lik sikkerhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #162 Del Skrevet 6. desember 2023 newman01 skrev (2 minutter siden): Ny løsning? Mobilbank har eksistert i 15 år nå? Tryggere med nettbank på pc tror du? På hvilken måte? Kodebrikke som alternativ til BankID på mobil tror jeg er tilnærmet lik sikkerhet. Har de ikke nettopp lansert en ny app? Løsningen er kanskje eldre men flere nye muligheter med den nye appen sikkert? Anonymkode: 0c348...2f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #163 Del Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Banken på mobil er utrygt, synes jeg Anonymkode: 02945...faf Du trenger jo ikke å ha banken på mobil, fordi om du bruker bankID appen. Anonymkode: 47764...5f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå