AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #1 Skrevet 27. desember 2022 Har kun to par stay ups men begge sklir ned når jeg går. Da må det vel være dårlig kvalitet? Eller MÅ man bruke hofteholdere til? Trodde stay ups ikke trengte hofteholdere.... Forslag til noen gode, sexy noen? Anonymkode: e7884...3fb
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #2 Skrevet 27. desember 2022 De jeg har hatt, har vert fine og sitter bra. Men kommer vel litt an på hvor tykk/tynn man er i lårene vil jeg anta? Og hvertfall ikke ha på noe lotion som gjør at de ikke har grep med silikonkanten. Anonymkode: 3c8a0...a20 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #3 Skrevet 27. desember 2022 Viktig og ikke få fettflekker ( bodylotion, fingeravtrykk, døde hudceller osv) mellom silikonbåndet og huden. Vask litt der det glipper. Ja, god kvalitet og riktig størrelse er lurt uansett. Anonymkode: f4ae2...a21
tyren56 Skrevet 27. desember 2022 #4 Skrevet 27. desember 2022 Jeg er ikke TS, men siden jeg har funnet en side for stay ups så gidder jeg ikke å lage en selv. Jeg er lei av å bestille feil størrelse hver gang. Som oftest er de så korte at de knapt går opp på låra. Jeg vipper mellom str S og M i vanlige klær, kan bruke 38 og 40 i bukser. 170 cm. Har noen link til noen de faktisk er fornøyd med? Noen som går helt opp takk 😅
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #5 Skrevet 27. desember 2022 https://cubus.com/no/p/1-pk-stay-up-stromper-i-15-denier-svart-undertoy-knestromper-dameklar/7246888_F990 Bruker disse. Funker helt fint. Anonymkode: 16425...524 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #6 Skrevet 28. desember 2022 tyren56 skrev (1 time siden): Jeg er ikke TS, men siden jeg har funnet en side for stay ups så gidder jeg ikke å lage en selv. Jeg er lei av å bestille feil størrelse hver gang. Som oftest er de så korte at de knapt går opp på låra. Jeg vipper mellom str S og M i vanlige klær, kan bruke 38 og 40 i bukser. 170 cm. Har noen link til noen de faktisk er fornøyd med? Noen som går helt opp takk 😅 Vil vel tro du skal l, men bruk skjemaet på pakken og se hvor høyden og vekten treffer . Anonymkode: f4ae2...a21
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #7 Skrevet 28. desember 2022 Jeg bruker stayups veldig ofte, og de holder seg på plass. Men som sagt er det viktig at du finner noen som passer deg, både i merke og størrelse. Selv bruker jeg lindex sine 15 den semishine til jobb/hverdags, og så har jeg noen strømper fra wolford og falke som jeg bruker til mer pent. De er holdbare, tåler vask, og holder seg fint på plass gjennom dagen/kvelden. Husk at de skal sitte høyt på låret, og at det er smart å ikke bruke bodylotion akkurat der strømpene fester seg. Anonymkode: 4ea7c...57b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå